Ενας εντυπωσιακός συνδυασμός μικρού σε κυβισμό περιστροφικού κινητήρα βενζίνης μόλις 830 κ.εκ. και ενός ηλεκτρικού μοτέρ, είναι το αποτέλεσμα μιας πολύ ισχυρής plugin hybrid έκδοσης, ισχύος 170 ίππων.

Όλα αυτά συμβαίνουν στο νέο Mazda MX-30 ESKYACTIV REV, που συμπληρώνει την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.

Advertisement
Advertisement

Το κύριο χαρακτηριστικό της plugin hybrid έκδοσης είναι ότι μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά, χωρίς να καταναλώνει καύσιμο και φυσικά να ρυπαίνει, για έως 85 χλμ. (μπαταρία 17,8kWh), ένα νούμερο αρκετά μεγάλο αν υποθέσουμε ότι κάποιος κάνει και περιαστικές διαδρομές.

Το Mazda MX-30 ESKYACTIV REV χρησιμοποιεί μία υβριδική μονάδα που βασίζεται σε ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα, αλλά προσθέτει μια γεννήτρια σε συνδυασμό με έναν συμπαγή κινητήρα, περιστροφικό, 830 κ.εκ. Ο κινητήρας αυτός που αποδίδει 74 ίππους είναι ουσιαστικά ο «εφεδρικός» κινητήρας, λειτουργεί σαν γεννήτρια και η ισχύς προέρχεται από το ηλεκτρικό μοτέρ 170 ίππους. Αυτή είναι και η συνολική ισχύς του συστήματος με τη ροπή να ανέρχεται σε 260 Nm και να μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα.

Μπορεί να επιταχύνει σε 8,6 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα 140 χλμ./ώρα και έχοντας μέση κατανάλωση καυσίμου μόλις 1 λίτρο/100 χλμ.

 

Η τιμή του Mazda MX-30 ESKYACTIV REV ξεκινά από 42.637 ευρώ.