Οδηγούμε το Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 PS EAT8

Η φίρμα έβαλε τα δυνατά της και μπόρεσε να αναβαθμίσει το 2008 σε πάρα πολλούς τομείς, κάνοντάς το να ξεχωρίζει.
.
.
.

Εδώ και αρκετά χρόνια έχει αρχίσει η αντεπίθεση της Peugeot σε όλους τους τομείς και με τις πωλήσεις του 2008 να ανεβαίνουν, δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος να μείνει στάσιμο, καθώς προχώρησε στην αναγκαία βάση ετών, ανανέωσή του.

.
.
.

Είναι αναβαθμισμένο, μεγαλύτερο σε διαστάσεις, έχει πολλά οφέλη και ανασχεδιάστηκε κατά κάποιον τρόπο το εμπρός μέρος του. Τα φωτιστικά σώματα είναι νέα, τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED παραπέμπουν σε νύχια αιλουροειδούς, ενώ ξεχωρίζουν επίσης τόσο η μεγάλη γρίλια με το νέο πλέγμα, όσο και το νέο εμπορικό έμβλημα της εταιρείας. Στο πίσω μέρος, το αυτοκίνητο είναι πιο σύγχρονο και κομψό, με συνέπεια να έχουν αναδιαμορφωθεί τα φώτα LED, που έχουν κι αυτά την όψη των τριών νυχιών, ενώ μια σκούρα λωρίδα τα διαχωρίζει, με το όνομα της Peugeot να το κάνει ευρύτερο από ό,τι είναι.

.
.
.

Στον θάλαμο των επιβατών διαπρέπει φυσικά το i-cockpit της Peugeot. Η κεντρική οθόνη αφής είναι 10 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις και κάτω από αυτή υπάρχουν διάφοροι άλλοι διακόπτες για τον χειρισμό μερικών συστημάτων. Στις καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις, στη θέση του πίνακα οργάνων υπάρχει έγχρωμη οθόνη, ενώ στην κορυφαία GT, όπως αυτή της δοκιμής, όλα είναι τρισδιάστατα. Στη βάση της κονσόλας, το πλαίσιο που περιβάλλει τον επιλογέα έχει αλλάξει και τέλος, αλλαγές παρατηρούνται στις αποχρώσεις των ταπετσαριών και του εσωτερικού φωτισμού, κάνοντας τη διαμονή εκεί ακόμα πιο ωραία.

.
.
.

Υπεύθυνος για την κίνηση του 2008 είναι ο κλασικός 3κύλινδρος 1.200άρης κινητήρας turbo του Ομίλου που αποδίδει 130 ίππους με 230Nm ροπή. Το κιβώτιο είναι αυτόματο οκτώ σχέσεων, η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 9,4δευτ. Η τελική αγγίζει τα 203χλμ./ώρα.

.
.
.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του πάρα πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, τρία προφίλ οδήγησης και όλα όσα απαιτούνται για να παραμένει ήρεμος. Με γόνατα McPherson εμπρός με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική ράβδο και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, η ανάρτηση δείχνει τα καλούδια της, κάτι που σημαίνει πως είναι μαλακή. Ναι μεν υπάρχει μεγάλη απορρόφηση, αλλά είναι πέραν του δέοντος αποτελεσματική, καταφέρνοντας να μην κουράσει τους επιβάτες. Οι πίσω κάθονται λίγο πιο ψηλά σε σχέση με τους εμπρός, αλλά δεν προβληματίζονται για τίποτα και εντός πόλης, θα αποτελέσει τον βοηθό του οδηγού.

Οι διαστάσεις του δεν είναι μεγάλες και για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια, υπάρχουν κάμερες που στέκονται αρωγός στις προσπάθειές του. Στο ταξίδι δεν πρόκειται να κουράσει, θα επιταχύνει όσο και όποτε πρέπει βάση όρεξης του κατόχου και το τιμόνι θα γίνει πιο σφικτό, εφόσον επιλεγεί το πρόγραμμα Sport.

.
.
.

Με το 2008 οι Γάλλοι έδειξαν πως έχουν τα φόντα να κάνουν ένα καλό αυτοκίνητο, καλύτερο. Είναι πιο πρακτικό, πολυτελές και άνετο σε σχέση με πριν, η συνταγή της επιτυχίας δεν αλλάζει, παρά μόνο μερικοί παράμετροι, ενώ η εικόνα του έχει διαμορφωθεί με τέτοιον τρόπο, που δεν θα αφήσει κανέναν ασυγκίνητο.

Δημοφιλή