marina-satti

Πρεμιέρα 21 Ιουλίου στους Δελφούς. Στην Επίδαυρο, 23 & 24 Αυγούστου. Μια παράσταση για τις ρίζες της πατριαρχίας και τον τρόπο που καθόρισαν τη θέση της γυναίκας από τους αρχαίους χρόνους μέχρι σήμερα.
Μπουστάκι, πόλεμος και η Ελλάδα του σήμερα
Δεύτερη η Κροατία, τρίτη η Ουκρανία. Η Κύπρος στην 15η θέση.
Το 12άρι της ελληνικής κριτικής επιτροπής θα ανακοινώσει η Έλενα Παπαρίζου.
Η προγλωσσική αντίδραση της Σάττι ως έκφραση του νέου ριζοσπαστισμού, το τρίγωνο Ελλάδα-Ισραήλ-Τουρκίας και η αισθητικοποίηση του Παλαιστινιακού.
Κοινωνικές συμπεριφορές και αισθητικές υποταγμένες σε μια εκπαίδευση που εκθειάζει την υπερεπένδυση στο Εγώ, στην αυτολατρεία.
Τι κατέγραψαν οι επίσημες μετρήσεις της Nielsen για τη μετάδοση του Β΄ Ημιτελικού της Eurovision.
Η απαξιωτική συμπεριφορά της Σάττι προς την Ισραηλινή τραγουδίστρια Έντεν Γκολάν και η διαμαρτυρία της Μαρίζας Κωχ όταν αυτή συμμετείχε στη Eurovision το 1976
«... Ούτε ήξερα πώς τραγούδησα, ούτε τίποτα. Τέλος πάντων, ελπίζω να είμαι και πιο ψύχραιμη στον τελικό. Εκείνη την ώρα… καμία ψυχραιμία».