metavolismos

Η άσκηση είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την αύξηση του βασικού μεταβολικού ρυθμού.
«Η εγκυμοσύνη είναι το πιο δύσκολο πράγμα που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι. Βρίσκεται στο ίδιο όριο με το Γύρο της Γαλλίας»
Μπορεί ορισμένοι παχύσαρκοι άνθρωποι να είναι μεταβολικά υγιείς, παρόλα αυτά αντιμετωπίζουν αυξημένο καρδιαγγειακό κίνδυνο
Η τακτική άσκηση και ο καλός ύπνος είναι δύο από τους καλύτερους σύμμαχους σε αυτό. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά τρόφιμα που επιταχύνουν τον μεταβολισμό, συνεπώς η προσθήκη τους στη διατροφή μπορεί να δώσει ένα επιπλέον πλεονέκτημα για την απώλεια βάρους.
Το ψωμί παχαίνει: Πριν κατηγορήσουμε το ψωμί θα πρέπει να το αναλύσουμε λίγο. Tο ψωμί βρίσκεται στη βάση της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής, κάτι που το καθιστά ένα από τα βασικότερα στοιχεία της διατροφής μας. Μέσα στα πλαίσια λοιπόν μιας ισορροπημένης διατροφής, δεν παχαίνει. Aυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι μπορούμε να καταναλώσουμε όσο ψωμί θέλουμε. Συνήθως ο τρόπος που τρώμε το ψωμί ευθύνεται για τις επιπλέον θερμίδες που προσλαμβάνουμε, αφού συχνά το συνδυάζουμε με ζυμαρικά ή το «βουτάμε» στο λάδι της σαλάτας, και πολλά άλλα. Όσον αφορά τώρα το είδος του ψωμιού, και τα δύο είδη ψωμιού (λευκό και ολικής άλεσης) έχουν ακριβώς τις ίδιες θερμίδες.
Τους καλοκαιρινούς μήνες το σώμα μας αποκαλύπτεται και εκτίθεται περισσότερες ώρες στο φως, γεγονός που μεγαλώνει και την ανασφάλεια για τις ατέλειες της εξωτερικής μας εμφάνισης. Υπάρχει, όμως, ακόμα χρόνος για να αποκτήσετε το «σώμα της παραλίας» αυτό το καλοκαίρι! Αν επιθυμείτε καλλίγραμμο σώμα, επίπεδη κοιλιά, ομορφότερο στήθος ή τονισμένους μύες πριν βγείτε στην παραλία, υπάρχουν «έξυπνες» στρατηγικές και επεμβάσεις της αισθητικής πλαστικής χειρουργικής με γρήγορη ανάρρωση που θα σας βοηθήσουν να βρείτε τη φόρμα σας το συντομότερο δυνατό.
Φώντα αγορίνα μου κάθε μέρα με βλέπεις να περνάω από το μαγαζί σου και να μην ακουμπάω τα παχυντικά. Ξέρεις ότι κάνω δίαιτα εδώ και δυο εβδομάδες και έχεις το θράσος να με ρωτάς τη να βάλεις στην σαλάτα. Είσαι ντιπ για ντιπ κουδούνι; Τσαντίστηκα Τάσο, στο λέω μπέσα. Νόμιζε ο Φώντας ότι όλα είναι ένα καπρίτσιο και θα σταματήσω να κάνω δίαιτα. Ότι θα γύρναγα στις «γουρουνιές". Αντί να μου συμπαρασταθείς με δουλεύεις και από πάνω. Τα λέμε. Δε περνάω ξανά από το μαγαζί σου.
«Εσείς οι άνδρες ρε παιδί μου μεταβολίζετε πολύ εύκολα», ήταν τα πρώτα λόγια της Ισμήνης όταν είδε τα αποτελέσματα της λιπομέτρησης. Έκοψε ο Stefanelo δυο εβδομάδες τα γλυκά και τα «βρώμικα» και τσουπ έχασε 3,5 κιλά. Αυτό όμως τελικά που έχει σημασία για κάποιον που κάνει δίαιτα είναι ο τρόπος που σου παρουσιάζει τα αποτελέσματα ο διαιτολόγος σου. Για εμένα που είμαι και λίγο συναισθηματικός με ολίγη ζαχαρίνη η επιβράβευση από την Ισμήνη ήταν ό,τι καλύτερο έχω ακούσει τις τελευταίες μέρες.
Ο ύπνος του φθινοπώρου δεν είναι και απαραίτητα ποιοτικός. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο αμφιβληστροειδής του ματιού μας εκτίθεται σε λιγότερο φως, και έτσι επηρεάζεται ο κιρκαδικός ρυθμός μας. Φανταστείτε τον κιρκαδικό ρυθμό σαν τα γρανάζια ενός βιολογικού ρολογιού που ρυθμίζει όλες μας τις λειτουργίες. Εκμεταλλευτείτε όμως τις περισσότερες ώρες ύπνου του φθινοπώρου.
Όσοι έχετε ξεπεράσει τα 30, σίγουρα θα θυμάστε αυτές τις παλιές καλές εποχές που ακόμη και εάν πίνετε μέχρι να... φιλήσετε