pantelides

«Έλεγα στον Παντελίδη να μην τρέχει κι αύξανε ταχύτητα» δήλωσε στον ΣΚΑΪ η Μίνα Αρναούτη, που επέβαινε στο όχημα μαζί με
Στο αρχείο οδεύει η δικογραφία σχετικά με το τροχαίο δυστύχημα που κόστισε τη ζωή του καλλιτέχνη Παντελή Παντελίδη τον Φεβρουάριο
Στόχος διαρρηκτών έγινε τα ξημερώματα της Κυριακής το πρακτορείο ΟΠΑΠ που ανήκει στην οικογένεια Παντελίδη στη Νέα Ιωνία
Σαράντα ημέρες μετά τον απρόσμενο θάνατο του Παντελή Παντελίδη που σκόρπισε θλίψη στον καλλιτεχνικό και όχι μόνο κόσμο, η
Την πρώτη κατάθεσή της στους αξιωματικούς της Τροχαίας Ελληνικού αναμένεται να δώσει τις επόμενες ημέρες η 30χρονη φίλη του
Σε άριστη κατάσταση βρισκόταν το μοιραίο τζιπ μάρκας Mercedes στο οποίο επέβαινε ο Παντελής Παντελίδης και δύο κοπέλες, σύμφωνα
Ο επιτηδευμένος ελιτισμός και ο αυθαίρετος εκλεκτικισμός δεν έχουν θέση στην Τέχνη. Ποιος ορίζει τι είναι Τέχνη και τι εξοβελίζεται από τον πυρήνα της; Ποιος αποτιμά την ποιοτική στάθμη και την καλλιτεχνική αξία ενός στίχου, ενός τραγουδιού, μιας σύνθεσης; Γιατί η Δραπετσώνα του Γρηγόρη Μπιθικώτση είναι υποδεέστερη από ένα έργο του Shostakovich; Γιατί μια στροφή ζεϊμπέκικου είναι ταπεινότερη μπροστά σε μια στροφή tango; H Tέχνη είναι το απάνθισμα έργων αυτοτελούς καλλιτεχνικής αξίας. Δε μπαίνουν σε ζυγαριά, το ένα δεν ακυρώνει το άλλο. Η κινητήρια αποστολή της Τέχνης είναι η έκλυση συναισθημάτων, η μέθεξη και η μυσταγωγία του δέκτη. Έτσι δικαιώνεται η Τέχνη.
Για την ιστορία, δεν αισθάνομαι απολύτως καμία ανάγκη να εξηγήσω γιατί δε μπορούσα να αποδεχθώ τον Παντελή Παντελίδη ως καλλιτέχνη -το ό,τι ήταν αυτοδημιούργητος (και μπράβο του) και συμπαθής δεν τον κάνει καλλιτέχνη-, όπως δεν αισθάνομαι απολύτως καμία ανάγκη να πείσω οποιονδήποτε για το πόση θλίψη μου προκάλεσε ο φριχτός τρόπος με τον οποίο κόπηκε το νήμα της ζωής του σε τόσο νεαρή ηλικία, ούτε βέβαια να επιχειρηματολογήσω ενατίον της απαράδεκτης επιλογής να τεθεί η σορός του σε λαϊκό προσκύνημα και να μετατραπεί η κηδεία του σε πανηγύρι. Αν κάποιος δεν τα καταλαβαίνει αυτά, είναι εκείνος που έχει το πρόβλημα...
Πριν λίγες εβδομάδες, μιλώντας στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, ο Αναστάσιος Μαρκουίζος- περισσότερο γνωστός ως «Ιαβέρης»- παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν πόσο σημαντικές και πολυεπίπεδες επιπτώσεις έχει, για τη χώρα μας, η εθνική και οδική μας αν-ασφάλεια. 1.600 νεκροί και 20.000 τραυματίες σε ένα χρόνο, τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων. Πέντε νεκροί και πέντε τετραπληγικοί «προκύπτουν» κάθε ημέρα- 10 παραπληγικοί, 60 τραυματίες ακόμη βλέπουν τη ζωή τους να αλλάζει. Τα περισσότερα θύματα, μάλιστα, βρίσκονται σε νεαρή ηλικία τη στιγμή του ατυχήματος: το 60-70% του συνόλου αφορά άτομα ηλικίας 15-29 ετών.
Μεγάλη ταχύτητα που υπολογίζεται στα 100-150 χιλιόμετρα την ώρα είχε αναπτύξει ο Παντελής Παντελίδης την ώρα που έμπαινε