Και πρόταση οι υποχρεωτικές εισφορές που καταβάλλουν οι εργαζόμενοι και οι εργοδότες να επενδύονται στο χρηματιστήριο, προκειμένου να αυξηθεί και να διαφυλαχθεί η αξία των ταμείων. Αντιδράσεις από τους Σοσιαλδημοκράτες…