SοCial Media

Θα θέλαμε να παραμείνετε ψύχραιμοι, αλλά αυτοί οι λογαριασμοί του Instagram είναι αφιερωμένοι στην πίτσα

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 23.04.2017
Διαβάστε Περισσότερα: Life, Social Media, Instagram, ΠΙΤΣΑ, ΓΕΥΣΗ, Νέα

Λεπτή ή αφράτη ζύμη, κόκκινη σάλτσα, λαχταριστό τυρί που έχει λιώσει από πάνω, και ...

Να γιατί πρέπει να αφήνετε κάποιον άλλο να επιλέγει τη φωτογραφία προφίλ σας

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 17.04.2017

Θέλετε να αλλάξετε τη φωτογραφία προφίλ σας στο Facebook αλλά δεν ξέρετε ποια πρέπει ν...

Αυτό είναι το πιο δημοφιλές νυφικό στο Instagram

HuffPost Greece | Κατερίνα Νανοπούλου | Δημοσιεύθηκε 15.04.2017

Το Instagram εκτός από κοινωνικό δίκτυο είναι και ένα βαρόμετρο σχετικά με τις τάσεις ...

Times: Το Facebook δεν απομακρύνει έγκαιρα εξτρεμιστικό και ακατάλληλο περιεχόμενο

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 13.04.2017

Το Facebook απέτυχε να απομακρύνει δεκάδες αναρτήσεις εξτρεμιστών και παιδικής πορνο...

Το βίντεο αυτού του μοντέλου στο Instagram έχει διχάσει το διαδίκτυο

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 10.04.2017

Αντιδράσεις προκάλεσε στο διαδίκτυο το βίντεο που ανέβασε στο Instagram ένα μοντέλο, σ...

ΗΠΑ: 11χρονος αυτοκτόνησε μετά από φάρσα στα social media από το κορίτσι του

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 07.04.2017

Ένας 11χρονος στο Μαρκέτ του Μίτσιγκαν (ΗΠΑ) έχασε τη μάχη με τη ζωή, μετά από απόπει...

Διαδίκτυο και Social Media: Φίλοι ή εχθροί της εταιρικής φήμης;

Κατερίνα Γιαννοπούλου | Δημοσιεύθηκε 04.04.2017
Κατερίνα Γιαννοπούλου

Η φήμη είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο μιας επιχείρησης. Χωρίς υπερβολή. Γιατί όμως; Μα φυσικά επειδή καθορίζει τις πωλήσεις, το καταναλωτικό κοινό, την πορεία της εταιρείας εν γένει.  Από τη φήμη εξαρτώνται όλα τα στοιχεία που αφορούν την εταιρεία. Τα στάδια της φήμης είναι τα εξής: α) δημιουργία: όταν η εταιρεία ξεκινά από το μηδέν και «χτίζει» το όνομά της, β) διατήρηση: όταν η εταιρική φήμη είναι θετική/καλή, χρειάζεται συνεχής προσπάθεια να διατηρηθεί σε αυτήν την κατάσταση, γ) αποκατάσταση: όταν η εταιρική φήμη έχει πληγεί από κάποια κρίση, είναι αναγκαίο να γίνουν ενέργειες ώστε να βελτιωθεί.

Ο απαγχονισμός των καλύτερων χρόνων

Σωτήρης Βαλάρης | Δημοσιεύθηκε 03.04.2017
Σωτήρης Βαλάρης

Φτάνω στη θεία μου στη Γλυφάδα το μεσημέρι της Τρίτης όταν μου ανακοινώνει ένα ειδεχθές γεγονός που βάρυνε τα αυτιά μου κι ακόμα περισσότερο τις σκέψεις μου. Μια δεκαεξάχρονη στο σχολείο του γιου της (και ξαδέρφου μου) έβαλε τέλος στη ζωή της με ένα μαντήλι που έδεσε γύρω από το λαιμό της κρεμάμενο από το πόμολο τη ντουλάπας της. Ειπώθηκαν πολλά. Στη θεία μου ανήκει το αρτοποιείο της γειτονιάς και έτσι είχε τη τύχη και την ατυχία να μάθει πρώτη όλες τις εκδοχές. Φυσικά, υπήρχαν πάμπολλες εναλλακτικές εκδοχές, καθώς αρέσκεται στους ρουτινιασμένους ανθρώπους να αφήνουν τη φαντασία τους να οργιάζει πάνω σε αποτρόπαια περιστατικά.

Ανακαλύψτε το νέο κόλλημα του διαδικτύου, το κέντημα, μέσα από 14 υπέροχους λογαριασμούς στο Instagram

HuffPost Greece | Jillian Capewell | Δημοσιεύθηκε 02.04.2017

Οποιοσδήποτε έχει εισχωρήσει στους κύκλους χειροτεχνίας του διαδικτύου γνωρίζει...

Μπορεί, τελικά, μία selfie στο γυμναστήριο να σε βοηθήσει να αλλάξεις τον τρόπο ζωής σου;

HuffPost Greece | Κατερίνα Νανοπούλου | Δημοσιεύθηκε 31.03.2017

Είναι πολύ εύκολο να πεις σε κάποιον «πρέπει να πηγαίνεις γυμναστήριο», «πρέπει ν...

11 λογαριασμοί στο Instagram που θα σας κάνουν να λαχταρήσετε υγιεινό φαγητό

HuffPost Greece | Κατερίνα Νανοπούλου | Δημοσιεύθηκε 30.03.2017

Το Instagram είναι ο ναός του φαγητού. Φωτογραφίες και βίντεο από σοκολάτες που τρέχου...

Νομίζετε ότι οι ζωγραφιές παιδιών είναι αξιαγάπητες; Πριν απαντήσετε δείτε αυτόν τον λογαριασμό στο Instagram

HuffPost Greece | Κατερίνα Νανοπούλου | Δημοσιεύθηκε 28.03.2017
Διαβάστε Περισσότερα: Gr-Viral, Instagram, ΓΟΝΕΙΣ, Social Media, Νέα

Στα μικρά παιδιά αρέσει πάρα πολύ να ζωγραφίζουν. Να φτιάχνουν λουλούδια, σπιτάκι...

Στο instagram ο ΠΑΟΚ αναστενάζει

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 27.03.2017

Ο Αντώνης Τσακαλέας γράφει για τα social media και δη το instagram που... πληγώνει τον ΠΑΟΚ. ...

Τα πιο συχνά ψέματα που λέει ο κόσμος στο Instagram μέσα από ένα (επίπονα ρεαλιστικό) βίντεο

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 25.03.2017

Δεν είναι κανένα σπουδαίο μυστικό το ότι οι φωτογραφίες που βλέπουμε να ανεβάζουν...

Γιατί το Instagram μπορεί πλέον να θολώσει μερικές από τις φωτογραφίες σας

HuffPost Greece | Βασιλική Ζιώγα | Δημοσιεύθηκε 24.03.2017

Οι φωτογραφίες που περιέχουν εικόνες που μπορούν να προκαλέσουν ή να σοκάρουν απο...

Εάν αγαπάτε το τρέξιμο, αυτοί είναι οι λογαριασμοί στο Instagram που πρέπει να ακολουθήσετε

HuffPost Greece | Κατερίνα Νανοπούλου | Δημοσιεύθηκε 10.03.2017
Διαβάστε Περισσότερα: Life, ΚΑΛΗ ΖΩΗ, ΤΡΕΞΙΜΟ, Instagram, Social Media, Νέα

Τα social media είναι μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς μας και δεν είναι λίγοι εκείνοι ...

Πώς θα προστατέψουμε την προσωπική μας ζωή από τους εργοδότες και πώς οι επιχειρήσεις θα είναι πλέον ασφαλείς από τις κινήσεις μας;

HuffPost Greece | Αθηνά Παπακώστα | Δημοσιεύθηκε 01.03.2017

Στην Ελλάδα του σήμερα με μία αγορά εργασίας η οποία, στα χρόνια της κρίσης μοιάζε...

Αυτός ο λογαριασμός στο Instagram είναι για όσους έχουν βαρεθεί να «κρατάνε το φανάρι»

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 24.02.2017

Το σενάριο είναι γνώριμο: Ένας φίλος ή μια φίλη σας καλεί στο σπίτι για να πιείτε κ...

Ψεύτικες ειδήσεις: Η κερδοφόρος παραπληροφόρηση της εποχής

Δημήτρης Καλαντζής | Δημοσιεύθηκε 24.02.2017
Δημήτρης Καλαντζής

Οι ψεύτικες ειδήσεις μπορεί να είναι εξ ολοκλήρου ψεύτικες ή εν μέρει, περίπτωση που καθιστά ακόμα πιο δύσκολη την αναγνώρισή τους. Σκοπός των ψεύτικων ειδήσεων δεν είναι μόνο η χειραγώγηση του κοινού, αλλά εξίσου η αύξηση της «κίνησης» των λογαριασμών και των συνδεδεμένων site, ώστε να προσελκύονται διαφημίσεις, άρα και έσοδα. Διαδικτυακοί τόποι που «ποντάρουν» σε μαζική κίνηση και όχι σε ένα εκλεκτικό και μορφωμένο κοινό, είναι πιο εύκολο να συγκεντρώσουν διαφημίσεις λαϊκών προϊόντων και υπηρεσιών, που ούτως ή άλλως απευθύνονται σε «ευκολόπιστους» καταναλωτές.

Αλήτες, Ρουφιάνοι, (Αμερικάνοι) δημοσιογράφοι!

Γιώργος Κασιμέρης | Δημοσιεύθηκε 21.02.2017
Γιώργος Κασιμέρης

Δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον η παραμικρή αμφιβολία ότι μετά την ανέλπιστη νίκη Τραμπ, το τζίνι έχει βγεί οριστικά έξω από το μπουκάλι και αυτή η διαβρωτική βεντέντα που εξελίσεται σε σχεδόν καθημερινή πλέον βάση ενσαρκώνει την πρόθεση του Λευκού Οίκου να συγκρουστεί μέχρι τελικής πτώσης με την κατεστημένη Τέταρτη εξουσία των ΗΠΑ. Και ο λόγος είναι τελικά πολύ απλός. Για τον Τραμπ και το επιτελείο του, έχοντας βγεί πολιτικά ζωντανοί απο μια τόσο λυσσαλέα προεκλογική καμπάνια, το κεντρικό ζητούμενο είναι -για να το πω σε φρασεολογία West Wing - πως θα φάει ο ένας τον άλλον, πρώτος.

Δύο εργαλεία για να μάθετε (και να ελέγξετε) πόσα «ξέρει» για εσάς το Facebook

HuffPost Greece | Κώστας Μαυραγάνης | Δημοσιεύθηκε 20.02.2017

Είναι γεγονός ότι ο έλεγχος των προσωπικών δεδομένων στην εποχή της κυριαρχίας τω...

Δικαστής στο Άινταχο είπε πως πολλοί βιασμοί είναι «άμεση συνέπεια του συστήματος των social media»

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 09.02.2017

Δικαστής στο Άινταχο ο οποίος είπε πως ένας άνδρας που βίασε 14χρονο κορίτσι μπορε...

Γυναίκα παρακολουθούσε επί 4 χρόνια μέσω Ίντερνετ τη ζωή ζευγαριού και έπαιρνε «υλικό» για να δείχνει ότι είχε σχέση

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 08.02.2017

Εξωφρενική και παράλληλα θλιβερή είναι η ιστορία μιας γυναίκας από τη Σκωτία η οπ...

Lego Life: Το πρώτο κοινωνικό δίκτυο για παιδιά κάτω των 13 ετών είναι γεγονός

HuffPost Greece | Νάγια Κωστιάνη | Δημοσιεύθηκε 01.02.2017

Τα τουβλάκια Lego μεγάλωσαν γενιές και γενιές και παραμένουν μέχρι και σήμερα ένα α...

Είναι αυτή η πιο «χαζή» διαφήμιση των τελευταίων ετών;

HuffPost Greece | Newsroom | Δημοσιεύθηκε 27.01.2017

Δεν είναι λίγες οι φορές που μια διαφήμιση καταφέρνει να συγκεντρώσει αρνητικά σχ...