Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης καλεί τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιτροπής Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων να δώσουν εξηγήσεις εγγράφως, μετά τον σάλο που ξεσηκώνει η απόφασή τους να παραχωρήσουν άδεια σε εταιρεία αθλητικών ειδών για drone show στο Ζάππειο.
«Η σύμβαση που υπεγράφη και το τίμημα , δυσανάλογο της αξίας και του συμβολισμού του χώρου του Ζαππείου , εδράζονται σε απαρχαιωμένο θεσμικό πλαίσιο και τιμολογιακή πολιτική αμετάβλητη για σχεδόν 20 χρόνια» ανέφεραν πηγές του ΥΠΕΘΟ.
Νέα τιμολογιακή πολιτική για το «σήμερα»
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι εντός εβδομάδων θα είναι έτοιμος νέος νόμος για τα ιδρύματα, τις κοινωφελείς περιουσίες, τις σχολάζουσες κληρονομιές και τις δωρεές προς το Δημόσιο, ο οποίος θα προβλέπει την συνολική αλλαγή φιλοσοφίας στην αξιοποίηση τους, με στόχο τη μεγιστοποίηση του δημοσίου οφέλους.
«Στο πλαίσιο αυτό η Επιτροπή Ολυμπίων και Κληροδοτημάτων που θα αναλάβει να φέρει σε πέρας το νέο εγχείρημα και που θα προκύψει μετά την ψήφιση του νόμου, θα πάρει δραστικές αποφάσεις για τον τρόπο λειτουργίας, εφαρμόζοντας ανάμεσα σε άλλα και μια διαφορετική τιμολογιακή πολιτική, προσαρμοσμένη στο σήμερα. Επίσης θα προβλεφθούν ρήτρες συνεπειών και ασφαλιστικές δικλείδες για όσους εκμισθώνουν τους χώρους αυτούς» σημειώνουν οι ίδιες πηγές.
Κατόπιν της παρέμβασης Πιερρακάκη, αποκτά ελάχιστη σημασία η δημόσια τοποθέτησης της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας που θέλησε να υπερασπιστεί τη δική της θέση, δηλώνοντας ότι η αδειοδότηση της πτήσης από «στόλο» drone έγινε με βάση νόμιμες προδιαγραφές.
Τι απαντά η εταιρεία αθλητικής ένδυσης για το show με τα drones
«Το show με τα drones που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο στις 15 Μαΐου, διεξήχθη αφού έλαβε και συμμορφώθηκε με όλες τις απαιτούμενες άδειες», αναφέρει η γνωστή εταιρεία αθλητικής ένδυσης σε ανακοίνωσή της για την υπόθεση με τα drones.
Στη συνέχεια, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι «η πτήση των drones πραγματοποιήθηκε αυστηρά πάνω από τον χώρο του Ζαππείου Μεγάρου, σύμφωνα με τις άδειες που είχαν ληφθεί, και καμία εικόνα του μνημείου της Ακρόπολης δεν χρησιμοποιήθηκε από την Adidas για διαφημιστικούς ή άλλους σκοπούς».