Η Airbnb ανακοίνωσε πως οι πελάτες της θα μπορούν πλέον να κάνουν κράτηση για υπηρεσίες luxury όπως για personal trainer, μασάζ ή για σεφ στο πλαίσιο επανασχεδιασμού της εφαρμογής καθώς συνεχίζει να επεκτείνεται πέρα από την κύρια δραστηριότητα της που αφορά τις βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις κατοικιών.

«Οι άνθρωποι επιλέγουν ξενοδοχεία για την παροχή διαφόρων υπηρεσιών. Επίσης, επιλέγουν την Airbnbs για την ενοικίαση χώρου… Τώρα, προσφέρουμε το καλύτερο και από τους δύο κόσμους», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μπράινα Τσέσκι. 

Advertisement
Advertisement

Η ανακοίνωση έρχεται λίγες μόλις εβδομάδες αφότου η εταιρεία ενημέρωσε ότι οι κρατήσεις μπορεί να είναι μειωμένες στις ΗΠΑ καθώς οι απρόβλεπτες εμπορικές πολιτικές του Προέδρου Τραμπ έπληξαν το καταναλωτικό κλίμα.

 

Παρά το γεγονός ότι φιλοξενεί περισσότερους από 2 δισ. επισκέπτες από το λανσάρισμά της το 2008, η Airbnb έχει επίσης αντιμετωπίσει προκλήσεις τα τελευταία χρόνια με ορισμένες πόλεις που απαγορεύουν/περιορίζουν τις βραχυχρόνιες μισθώσεις. 

Οι νέες υπηρεσίες της Airbnb θα είναι αρχικά διαθέσιμες σε 260 πόλεις, με την εταιρεία να λέει ότι θα κοστίζουν κάτω από 50 δολάρια (44,5 ευρώ).

Για τις προσφορές υπηρεσιών luxury που περιλαμβάνουν περιποιήσεις σπα, φωτογράφους, μασάζ, επαγγελματικό μακιγιάζ κ.α. μπορούν να κάνουν κράτηση και άτομα που δεν διαμένουν σε χώρα μισθωμένο μέσω Airbnb.

Η ανανεωμένη εφαρμογή της εταιρείας περιλαμβάνει επίσης κρατήσεις  για εκδρομές και δραστηριότητες κατά παραγγελία. Αυτή η υπηρεσία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2016.

Advertisement

Τα νέα χαρακτηριστικά που θυμίζουν τις παροχές ξενοδοχείων αντικατοπτρίζουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των τουριστών, σχολίασε στο BBC ο Γκάρι Μπάουρμαν, διευθυντής της εταιρείας ταξιδιωτικού μάρκετινγκ Check-in Asia.

 

«Οι ταξιδιώτες σκέφτονται τώρα πολύ περισσότερο πώς να προσαρμόσουν το ταξίδι στις απαιτήσεις τους, και όχι μόνο διευθετήσουν καθαρά πρακτικά, λειτουργικά ζητήματα όπως το πώς θα φτάσουν στον επιθυμητό προορισμό και που θα μείνουν».

Advertisement

Ένα άλλο χαρακτηριστικό της νέας εφαρμογής αφορά την διάθεση εξατομικευμένων εμπειριών σε όλο τον κόσμο. Αφορά από την δυνατότητα να παίξει κανείς μπιτς βόλεϊ στο Ρίο ντε Τζανέιρο με την Ολυμπιονίκη Κάρολ Σόλμπεργκ ή να περάσει μια Κυριακή με τον σούπερ σταρ της Εθνικής Football League, Πάτρικ Μαχόμες.

Εξατομικευμένες επιλογές όπως αυτές αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης τάσης, καθώς οι τουρίστες αναζητούν εμπειρίες που ξεπερνούν κατά πολύ τις «συνηθισμένες» όπως λέει η σύμβουλος πολυτελών ταξιδιών Αναστάζια Οριορντάν. «Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που έχουν ταξιδέψει και έχουν κάνει τόσα πολλά πράγματα, που το σημείο αναφοράς ή εκκίνσης για μοναδικές εμπειρίες κινείται συνεχώς».

Advertisement