Ανανεώθηκε και η Mercedes-Benz A-Class

Με προσοχή στη λεπτομέρεια σχεδίασης, την τελευταία γενιά MBUX καιαναβαθμισμένα μοτέρ
Mercedes-Benz A 250
Mercedes-Benz A 250
Mercedes-Benz AG â Communicati

Μαζί με τη B-Class, η Mercedes-Benz ανανέωσε και την A-Class, η οποία θα διατίθεται από τις αρχές του 2023 τόσο ως Hatchback όσο και ως Saloon.

Σχεδιαστικά, στην μπροστινή όψη κυριαρχεί το καπό με κλίση προς τα εμπρός με τα δύο δυναμικά εξογκώματα και την απότομη «μύτη καρχαρία», η επανασχεδιασμένη μάσκα με το αστέρι και οι επίπεδοι προβολείς, που διατίθενται προαιρετικά σε παραλλαγή LED. Ο σπορ χαρακτήρας υπογραμμίζεται από νέα σχέδια ζαντών σε μεγέθη έως και 19 ίντσες, συμπεριλαμβανομένων προαιρετικών ζαντών ελαφρού κράματος με γυαλιστερή μαύρη βαφή σε σχέδιο πολλαπλών ακτίνων και με γυαλιστερή φλάντζα για τη γραμμή AMG. Ο νέος πίσω διαχύτης και τα στάνταρ πίσω φώτα LED, μαζί με νέα χρώματα, ολοκληρώνουν τις εξωτερικές αλλαγές.

Στο εσωτερικό, η διπλή οθόνη, για τον πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και για το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας 7 ιντσών, βρίσκονται στο επίκεντρο. Προαιρετικά προσφέρονται δύο οθόνες 10,25 ιντσών. Οι τρεις στρογγυλοί αεραγωγοί με εμφάνιση στροβίλου, διατηρούνται, ενώ βελτιώθηκε το τιμόνι και η ταπετσαρία από δέρμα νάπα είναι στάνταρ.

.
.
MERCEDES-BENZ

Ακόμη και στη βασική έκδοση της νέας A Class, η Mercedes-Benz προσφέρει ένα άνετο κάθισμα υψηλής ποιότητας του οποίου η νέα, τρισδιάστατη ανάγλυφη ταπετσαρία ARTICO τονίζει περαιτέρω τη σπορ εμφάνιση του οχήματος. Και σε αυτό το μοντέλο, η γερμανική εταιρεία χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα υλικά.

Σημαντικά αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός. Ακόμη και στις βασικές εκδόσεις, η νέα A-Class προσφέρει πολλά χαρακτηριστικά όπως η κάμερα οπισθοπορείας, το πακέτο USB ή το τιμόνι από δέρμα νάπα.

Στη νέα A-Class, τόσο το υλικό όσο και το λογισμικό έχουν κάνει ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός: η τελευταία γενιά MBUX είναι διαισθητική στη λειτουργία και ικανή να μάθει. Το σύστημα τηλεματικής έχει αναθεωρηθεί και εντυπωσιάζει με τη νέα του σχεδίαση και τη βελτιωμένη απόδοση. Ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό είναι η ενσωμάτωση ενός αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων (αναμένεται να είναι διαθέσιμος από το 1ο τρίμηνο του 2023) για την αναγνώριση του οδηγού. Φυσικά, η συνδεσιμότητα με smartphone είναι δυνατή μέσω Apple Carplay ή Android Auto Wireless, ενώ για περαιτέρω συνδεσιμότητα προστέθηκε μια επιπλέον θύρα USB-C και η χωρητικότητα φόρτισης USB αυξήθηκε για άλλη μια φορά.

Με την ενεργοποίηση των διαδικτυακών υπηρεσιών στο Mercedes me App, ο φωνητικός βοηθός Hey Mercedes στη νέα A-Class είναι πλέον ακόμη πιο ικανός για διάλογο και μάθηση. Για παράδειγμα, ορισμένες ενέργειες μπορούν επίσης να ενεργοποιηθούν χωρίς τον όρο ενεργοποίησης “Hey Mercedes”. Ο φωνητικός βοηθός MBUX μπορεί επίσης να εξηγήσει τις λειτουργίες του οχήματος και να παρέχει υποστήριξη όταν θέλετε να συνδέσετε το smartphone σας μέσω Bluetooth ή να αναζητήσετε το κιτ πρώτων βοηθειών.

Η νέα A-Class είναι αναβαθμισμένη και όσον αφορά την υποβοήθηση ασφαλείας. Με το βελτιωμένο πακέτο υποστήριξης οδηγού, ο έλεγχος του Lane Keeping Assist είναι πολύ πιο άνετος χρησιμοποιώντας το Active Steering Control. Η επόμενη γενιά του Πακέτου Στάθμευσης υποστηρίζει τη διαμήκη στάθμευση και προσφέρει, μεταξύ άλλων, οπτικοποίηση 360 μοιρών για στάθμευση υποβοηθούμενη από κάμερα χρησιμοποιώντας εικόνες 3D.

Ως προς τα κινητήρια συστήματα, η γκάμα των βενζινοκινητήρων έχει εξηλεκτρισθεί σε όλη την έκταση και περιλαμβάνει τετρακύλινδρες μονάδες με αυτόματο κιβώτιο DCT 7 ή 8 σχέσεων, στάνταρ. Ως ήπια υβριδικά, αυτά τα μοτέρ είναι εξοπλισμένα με ένα πρόσθετο ηλεκτρικό σύστημα 48 volt, που υποστηρίζει την ευελιξία κατά την εκκίνηση με 10 kW περισσότερη ισχύ. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι: Α180 – 136hp, A200 – 163hp, A220 4MATIC – 190hp και A250 4MATIC - 224hp. Οι εκδόσεις πετρελαίου είναι: Α180-116hp, A200-150hp και Α220-190hp.

Στο εσωτερικό.
Στο εσωτερικό.
MERCEDES-BENZ

Η νέα γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα (RSG) βελτιώνει αισθητά την άνεση και κατά την εκκίνηση, εξασφαλίζει χαμηλότερους κραδασμούς και πιο αθόρυβη λειτουργία. Επιπλέον, επιτρέπει το ρολάρισμα με σβηστό τον κινητήρα. Κατά το φρενάρισμα, το RSG ανακτά ενέργεια και έτσι τροφοδοτεί το ενσωματωμένο δίκτυο 12 volt και η μπαταρία 48 volt, ώστε η ενέργεια να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια των διαδικασιών επιτάχυνσης για την υποστήριξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Βελτιωμένες παρουσιάζονται και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις: Η νέα A 250 e Hatchback, έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 1,1-0,8 λίτρα/100 χλμ., συνδυασμένη ηλεκτρική κατανάλωση 17,0 15,0 kWh/100χλμ. και συνδυασμένες εκπομπές CO2, 25 18 γρ./χλμ.

Αντίστοιχα, τα νούμερα για την A 250 e Sedan, είναι 1,0-0,8 λίτρα/χλμ., 16,7 14,8 kWh/100 χλμ., και 24 17 γρ./χλμ.. Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει βελτιωθεί για άλλη μια φορά, προκειμένου να χαρίζει μεγαλύτερη ηλεκτρική εμβέλεια. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 5 kW και τώρα φτάνει σε ισχύ 80 kW. Όσον αφορά τη φόρτιση, υπάρχουν τρεις διαθέσιμες επιλογές: εκτός από το πρότυπο 3,7 kW, η βελτιωμένη μπαταρία μπορεί τώρα να φορτιστεί και με εναλλασσόμενο ρεύμα έως 11 kW, αντί για μόνο 7,4 kW όπως πριν. Η νέα A-Class συνεχίζει επίσης να προσφέρει τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας με συνεχές ρεύμα έως και 22 kW. Η φόρτιση DC από 10% έως 80% διαρκεί περίπου 25 λεπτά.

Δημοφιλή