Η Τζούλια Ρόμπερτς για τις ρομαντικές κομεντί που απέρριπτε επί 20 χρόνια: Ούτε ένα καλό σενάριο

Η ηθοποιός που έγινε σταρ με ταινίες του είδους, όπως το κλασικό πλέον «Pretty Woman», επιστρέφει με το «Ticket to Paradise».
Η Τζούλια Ρόμπερτς στην πρεμιέρα της σειράς «Gaslit» όπου πρωταγωνιστεί με τον Σον Πεν, που δόθηκε στο Metropolitan Museum της Νέας Υόρκης, 18 Απριλίου 2022. (Photo by Evan Agostini/Invision/AP)
Η Τζούλια Ρόμπερτς στην πρεμιέρα της σειράς «Gaslit» όπου πρωταγωνιστεί με τον Σον Πεν, που δόθηκε στο Metropolitan Museum της Νέας Υόρκης, 18 Απριλίου 2022. (Photo by Evan Agostini/Invision/AP)
via Associated Press

Ο ρόλος της Τζούλια Ρόμπερτς στην ταινία «Ticket to Paradise» με συμπρωταγωνιστή τον επί σειρά ετών καλό της φίλο Τζορτζ Κλούνεϊ, που θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους τον Οκτώβριο, σηματοδοτεί τη επιστροφή της Αμερικανίδας ηθοποιού για πρώτη φορά μετά από είκοσι και πλέον χρόνια στη ρομαντική κομεντί.

Πρόκειται για το είδος που την ανέδειξε σε σούπερ σταρ τη δεκαετία του 1990, με σημείο εκκίνησης την υποψήφια για Όσκαρ ερμηνεία της στο «Pretty Woman» και βέβαια, τα κλασικά της rom-com «Ο Γάμος του Καλύτερου Μου Φίλου» και «Μια Βραδιά στο Νότινγκ Χιλ». Η τελευταία τυπικά ρομαντική ταινία στην οποία η Τζούλια Ρόμπερτς είχε πρωταγωνιστικό ρόλο ήταν «Το Ζευγάρι της Χρονιάς» το 2001. Έκτοτε ανέλαβε μόνο μικρούς ρόλους σε φιλμ όπως το «Valentine’s Day» και το «Mother’s Day», σε ρομαντικά δράματα σαν το «Eat Pray Love» και σε ρομαντικές αστυνομικές ταινίες όπως οι «Αδιακρισίες», το 2009, με τον Κλάιβ Όουεν, όπου υποδύονταν μία πράκτορα της CIA και έναν πράκτορα της MI6, με φόντο ένα κόλπο βιομηχανικής κατασκοπείας.

Ποιός ήταν ο λόγος αυτής της «αποχής»; Όπως είπε πρόσφατα η ηθοποιός στους New York Times, μιλώντας με αφορμή τον ρόλο της (ο πρώτος μετά από τέσσερα χρόνια) στη μίνι σειρά «Gaslit» που κάνει πρεμιέρα στις 24 Απριλίου, δεν απέφευγε σκόπιμα το είδος που την έκανε σταρ πρώτου μεγέθους. Το αντίθετο μάλιστα. Η Ρόμπερτς είπε ότι η εκτεταμένη παύση από το rom-com δεν ήταν επιλογή της, αλλά αποτέλεσμα της έλλειψης ενός καλού σεναρίου ή μίας εξίσου δυνατής ιδέας.

Τζούλια Ρόμπερτς και Ρίτσαρντ Γκιρ σε σκηνή από την ταινία «Pretty Woman», 1990. (Photo by Buena Vista/Getty Images)
Τζούλια Ρόμπερτς και Ρίτσαρντ Γκιρ σε σκηνή από την ταινία «Pretty Woman», 1990. (Photo by Buena Vista/Getty Images)
Hulton Archive via Getty Images

«Αν είχα διαβάσει κάτι που πίστευα ότι ήταν στο επίπεδο γραφής του Notting Hill ή του τρελά διασκεδαστικού «My Best Friend’s Wedding», θα το έκανα. Δεν υπήρξαν, μέχρι την ταινία που έκανα τώρα, την οποία έγραψε και σκηνοθέτησε ο Ολ Πάρκερ» (σκηνοθέτης του σίκουελ του Mamma Mia «Mamma Mia: Here We Go Again»). Η Τζούλια Ρόμπερτς παρ’ ολίγο να απορρίψει και αυτή την ταινία, καθώς πίστευε ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει μόνο με συμπρωταγωνιστή τον Τζορτζ Κλούνεϊ (αυτό προτού ο ηθοποιός μπει στο καστ). Σύμφωνα δε με την ίδια, το ίδιο ένιωθε από την πλευρά του και ο Κλούνεϊ, οπότε κατάφεραν να συνδυάσουν τους χρόνους τους και να γυρίσουν την ταινία.

Όταν ρωτήθηκε από τους NYT αν έμεινε μακριά από τις ρομαντικές κωμωδίες για 20 χρόνια επειδή «δεν υπήρχε ούτε ένα καλό σενάριο, ούτε ένα», η Ρόμπερτς απάντησε «Ναι».

«Τα πράγματα έχουν ως εξής: Αν πίστευα ότι κάτι ήταν αρκετά καλό, θα το είχα κάνει. Αλλά είχα και τρία παιδιά τα τελευταία 18 χρόνια. Αυτό ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη, γιατί δεν είναι μόνο το ερώτημα “είναι καλό το υλικό αυτό;”. Είναι επίσης η μαθηματική εξίσωση του προγράμματος εργασίας του συζύγου μου και του σχολικού προγράμματος των παιδιών και των καλοκαιρινών διακοπών. Δεν είναι απλώς “Ω, νομίζω ότι θέλω να το κάνω”. Έχω μια αίσθηση μεγάλης υπερηφάνειας που βρίσκομαι σπίτι με την οικογένειά μου και θεωρώ τον εαυτό μου νοικοκυρά», πρόσθεσε.

Μία από τις φήμες που ακολουθούσαν τη «θητεία» της Τζούλια Ρόμπερτς ως icon των rom-com ήταν ότι το χαμόγελό της ήταν ασφαλισμένο για 30 εκατομμύρια δολάρια. Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός έδωσε τέλος στη φήμη κατά τη συνέντευξή της στους New York Times, λέγοντας: «Όχι. Να το ασφαλίσω από τι; Πώς μπορεί να γίνει αυτό;… Εννοώ, αν το χαμόγελό μου ήταν ασφαλισμένο, θα υπήρχε κάποιος στο σπίτι μου κάθε βράδυ που θα έλεγε: “Πρέπει να χρησιμοποιείτε περισσότερο οδοντικό νήμα”».

Με πληροφορίες από Variety