Ενας γυάλινος Βούδας ενός εκ. δολαρίων στο νέο «Buddha-Bar» στο Μανχάταν

Με έμπνευση από το πρώτο εστιατόριο «Buddha-Bar» που άνοιξε στο Παρίσι το 1996.
yod_design / Instagram
yod_design / Instagram
yod_design / Instagram

Η αρχιτεκτονική εταιρεία YOD Group αποκάλυψε το τελευταίο σχεδιαστικό της έργο - το νέο εστιατόριο Buddha -Bar στη Νέα Υόρκη.

Το εστιατόριο είναι ένας διώροφος χώρος που σερβίρει ασιατική κουζίνα στην γειτονιά Τραϊμπέκα του Μανχάταν. Η ιδέα της μετενσάρκωσης ενέπνευσε το σχέδιο. Για να επιτευχθεί αυτό το θέμα, οι αρχιτέκτονες άντλησαν έμπνευση από το πρώτο εστιατόριο «Buddha-Bar» που άνοιξε στο Παρίσι το 1996.

Ενας ύψους τεσσεράμισι μέτρων Βούδας από γυαλί διακοσμεί το εσωτερικό του εστιατορίου. Επιδιώκοντας να εξερευνήσει το θέμα της μετενσάρκωσης, το στούντιο ενσωμάτωσε και μια σειρά από λεπτομέρειες, όπως παλαιωμένο ξύλο, αποξηραμένα φυτά καθώς και μια χρωματική παλέτα από γκρίζες, καφέ και μπλε αποχρώσεις. Το αποτέλεσμα είναι αφενός η ριζική ανανέωση της ταυτότητας του εμπορικού σήματος και, αφετέρου, η ανάδειξη της πλούσιας ιστορίας του «Buddha-Bar».

Ακριβώς δίπλα στην είσοδο του ρεστοράν, στην πιο ευρύχωρη σάλα του, το YOD Group τοποθέτησε το ψηλό γυάλινο άγαλμα του Βούδα. Το παραμετρικό γλυπτό αποτελείται από σχεδόν 1.000 επίπεδα υάλινα στοιχεία. Τα πλαϊνά σημεία κοπής του γυαλιού έχουν υφή ωσάν να είναι αμμοβολημένο, κάτι το οποίο δεν επιτρέπει στο φως να εισέλθει στο γλυπτό. Με αποτέλεσμα, το γλυπτό να φαίνεται ως κενό δοχείο, στο εσωτερικό του οποίου «κάτι συμβαίνει, και η ζωή ανατέλλει», όπως επισημαίνουν οι σχεδιαστές. Η αξία του εντυπωσιακού γλυπτού ανέρχεται σε 1 εκατομμύριο δολάρια.

Μεγάλες κλίμακες μεταλλικών κρεμαστών φώτων ολοκληρώνουν την εικόνα της κεντρικής τραπεζαρίας και δημιουργήθηκαν από την σχεδιάστρια Κατερίνα Σοκόλοβα. Τα φώτα μοιάζουν κάπως με drones που πετούν.

«Στόχος μας ήταν να φέρουμε ένα καινούργιο όραμα στο πολύ γνωστό εμπορικό σήμα, να διατηρήσουμε το DNA του και να το εκφράσουμε με πολύ αυθεντικό τρόπο και να το εντάξουμε στο γενικό περιβάλλον της Νέας Υόρκης. Έπρεπε να καταδυθούμε στην ατμόσφαιρα της πόλης και να τη μεταφέρουμε μέσα από εμάς τους ίδιους» υπογράμμισε ο Βολοντιμίρ Νεπγίβοντα, συνιδρυτής του YOD Group.

ΠΗΓΗ: trendhunter.com , ΑΠΕ .