ΗΠΑ και Κίνα οι μεγάλοι εμπορικοί στόχοι της Apivita

H Apivita έχει ήδη παρουσία σε 38 χώρες με ισχυρότερη αγορά της όσον αφορά τις εξαγωγές την Ισπανία.
Eurokinissi

Πλάνο δυναμικής επέκτασης στο εξωτερικό – παρά την ανακοπή της πανδημίας- διατηρεί η εταιρεία φυσικών καλλυντικών Apivita, η οποία από το 2017 μετά την εξαγορά της από τον ισπανικό όμιλο Puig συνεχίζει να βελτιώνει τόσο τα μεγέθη της όσο και το διεθνές της αποτύπωμα.

Το 2019 έκλεισε για την εταιρεία με αύξηση πωλήσεων κατά 9,67% στα 47,842 εκατ.ευρώ ενώ διατήρησε την προ φόρων κερδοφορία της στα 6,019 εκατ.ευρώ. Επένδυσε δε περίπου 1 εκατ.ευρώ σε έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων ενώ η προώθηση σε ξένες αγορές απαίτησε την αύξηση των εξόδων διάθεσης κατά 2,5 εκατ.ευρώ περίπου.

Σημειώνεται ότι η Apivita έχει ήδη παρουσία σε 38 χώρες με ισχυρότερη αγορά της όσον αφορά τις εξαγωγές την Ισπανία, όπου έως πρότινος πραγματοποιούνταν το μισό περίπου των πωλήσεων εξωτερικού. To μίγμα ωστόσο των χωρών που πλέον εξάγει η εταιρεία αλλάζει, όσο προστίθενται νέες μεγάλες αγορές. Μέσα στο 2019, η εταιρεία εκκαθάρισε μεν τη θυγατρική που διατηρούσε στις ΗΠΑ, ωστόσο, επανατοποθετήθηκε εμπορικά καθώς ανέθεσε την αποκλειστική διανομή – καταρχάς 60 προιόντων της γκάμας της- στην εξειδικευμένη εταιρία Amerikas Beauty Distribution Services. O εν λόγω συνεργάτης στις ΗΠΑ διακινεί επίσης φίρμες όπως oι Bioderma, Embryolisse, Floris, Benamor και διαθέτει συνεργασίες με φυσικά δίκτυα, όπως τα Sephora, CO Bigelow και Antropologie αλλά και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Net-a-Porter και το Amazon Luxury Beauty.

Ήδη από το 2019 η εταιρία στο πλαίσιο των συνεργιών που προέκυψαν με την εξαγορά της από τον όμιλο Puig είχε επανατοποθετηθεί στην τεράστια αγορά της Κίνας (μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων προς το παρόν) ενώ από τον Ιανουάριο του 2020 εισήλθε στην αγορά της Γαλλίας, «πατώντας» στο δίκτυο πωλήσεων της Uriage, φίρμας φαρμακευτικών καλλυντικών που επίσης ανήκει στον ισπανικό όμιλο. Μέσα στην τρέχουσα χρονιά η Apivita επιχείρησε επίσης την είσοδο της σε Λιθουανία, Κολομβία, Τσεχία, Χιλή, Ισραήλ, Καναδά, Λίβανο, Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη και Ταιβάν ενώ στόχοι για το 2021 είναι να εισέλθει σε άλλες 11 χώρες: Πολωνία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Καναδά, Σλοβενία, Λίβανο, Ισραήλ, Νότια Κορέα, Μαλαισία, Σαουδική Αραβία, Κολομβία και Σιγκαπούρη.

Δημοφιλή