McDonald’s: Για πρώτη φορά μέσα σε 14 χρόνια αυξάνει την τιμή του τσίζμπεργκερ στο Ην. Βασίλειο

Λόγω του αυξανόμενου πληθωρισμού.
Moe Doiron via REUTERS

Η McDonald’s αύξησε την τιμή του τσίζμπεργκερ στο Ηνωμένο Βασίλειο για πρώτη φορά εδώ και 14 χρόνια κατά 20 %.

Η τιμή του τσίζμπεργκερ θα ανέλθει πλέον στις 1,19 λίρες (1,41 €) από 99 πένες (1,18 €). Η McDonald’s θα αυξήσει επίσης τις τιμές κατά 10p-20 πένες και σε άλλα προϊόντα της λόγω του αυξανόμενου κόστος, όπως γνωστοποίησε στους πελάτες την Τρίτη ο επικεφαλής της αλυσίδας στο Ηνωμένο Βασίλειο.

«Ζούμε απίστευτα δύσκολες στιγμές», δήλωσε ο CEO της McDonald’s Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, Αλιστερ Μακρόου. «Όπως εσείς, η εταιρεία μας, οι δικαιοδόχοι μας που κατέχουν και διαχειρίζονται τα εστιατόρια μας και οι προμηθευτές μας αισθάνονται όλο και πιο έντονα τον αντίκτυπο του αυξανόμενου πληθωρισμού».

Η τελευταία φορά που η McDonald’s αύξησε την τιμή του τσίζμπεργκερ της στη Βρετανία ήταν στον απόηχο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2008.

Η αύξηση έρχεται καθώς ο πληθωρισμός των τιμών καταναλωτή στη Βρετανία κυμαίνεται κοντά στα υψηλά 40 ετών και προβλέπεται να ανέλθει στο 11% τον Οκτώβριο.

Η Βρετανική Κοινοπραξία Λιανικής δήλωσε την Τετάρτη ότι τα καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ αύξησαν τις τιμές κατά 4,4% τους 12 μήνες έως τον Ιούλιο.

Η McDonald’s της οποίας τα κεντρικά γραφεία εδρεύουν στο Σικάγο, και διαχειρίζεται περισσότερα από 36.000 εστιατόρια σε περισσότερες από 100 χώρες, ανέβασε επίσης τις τιμές της στις ΗΠΑ κατά 6% πέρυσι.

Βοηθούμενη εν μέρει από τις υψηλότερες τιμές, η McDonald’s Corp την Τρίτη ανέφερε καλύτερα από τα αναμενόμενα κέρδη, παρόλο που τα έξοδα αυξήθηκαν στα ύψη. Είπε επίσης ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει περισσότερα προϊόντα στο μενού με έκπτωση, καθώς ο υψηλότερος πληθωρισμός, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, αναγκάζει ορισμένους καταναλωτές να αγοράζουν λιγότερα μεγάλα συνδυαστικά γεύματα.

Πήγαινε στην αρχική σελίδα