Ο Ελον Μασκ αποκαλύπτει τα «μυστικά» του για επενδύσεις με γρήγορο κέρδος

Προέτρεψε μάλιστα αρκετούς, να επενδύσουν σε αυτή της αγορά καθώς είναι ένας αξιόπιστος τρόπος για να «κόβεις χρήμα».
via Associated Press

Ιδέες σε επίδοξους και φιλόδοξους επιχειρηματίες, που θέλουν να κερδίσουν γρήγορο χρήμα δίνει ο Έλον Μασκ που βλέπει ως μια εξαιρετική ευκαιρία πλούτου την μετατροπή του λιθίου σε χημικά για μπαταρίες.

Θεωρεί δε, οτι επειδή η αγορά είναι μια από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες και τα περιθώρια εξόρυξης στερεύουν, θα πρέπει κανείς να βιαστεί.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο δισ. ιδιοκτήτης της Tesla, υποστήριξε πως η διύλιση λιθίου είναι το πιο δύσκολο μέρος της πολύπλοκης διαδικασίας εξόρυξης πρώτων υλών για τα ηλεκτρικά του αυτοκίνητα.

Προέτρεψε μάλιστα αρκετούς, να επενδύσουν σε αυτό καθώς είναι ένας αξιόπιστος τρόπος για να «κόβεις χρήμα».

Και δεν έχει άδικο. Τα περιθώρια κέρδους εκτινάχθηκαν φέτος, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αύξησαν τις παραγγελίες τους, οδηγώντας σε ένα ξέφρενο ανοδικό ράλι στις τιμές για τα εξειδικευμένα χημικά, που παράγονται από διυλιστήρια, που αγοράζουν και επεξεργάζονται υλικά από παραγωγούς λιθίου.

Αλλά τα κέρδη των διυλιστηρίων μπορούν γρήγορα να συρρικνωθούν εάν το κόστος των πρώτων υλών αυξηθεί ταχύτερα από την τιμή των χημικών λιθίου που πωλούν. Γι αυτό, προτείνει στους επενδυτές να μπουν γρήγορα στην αγοράκαι να επενδύσουν στην εξόρυξη πρώτων υλών.

Σε εγρήγορση οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Παρότι τα σκληρά lockdown στην Κίνα για τον Covid έχουν μειώσει τη ζήτηση για προιόντα από μπαταρίες από τις αυτοκινητοβιομηχανίες τους τελευταίους μήνες, η τιμή των εξορυσσόμενων πρώτων υλών συνέχισε να αυξάνεται.

Κι ενω τα περιθώρια κέρδους στην εξόρυξη λιθίου έχουν μειωθεί, τα διυλιστήρια εξακολουθούν να έχουν τεράστιο κέρδος παρότι έχει μειωθεί στο μισό από τον Μάρτιο.

Αυτό δείχνει, οτι τα διυλιστήρια και μια ολόκληρη αλυσίδα εφοδιασμού ηλεκτρικών οχημάτων, βρίσκεται στο έλεος...των ανθρακωρύχων της Χιλής.

Η SQM της Χιλής, ο δεύτερος μεγαλύτερος προμηθευτής λιθίου, ανακοίνωσε τριμηνιαία κέρδη ρεκόρ και δήλωσε ότι οι τιμές θα παραμείνουν υψηλές για το υπόλοιπο του έτους.

Αυτό οδήγησε αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Ford Motor Co. και η General Motors Co., να έχουν υπογράψει ήδη μια σειρά από μακροπρόθεσμες συμφωνίες προμήθειας για μέταλλα μπαταριών τους τελευταίους μήνες.

Το παράδοξο είναι οτι οι συμφωνίες αυτέ πολλές φορές είναι απευθυείας με τους ανθρακωρύχους καθώς στο χέρι τους είναι η γρήγορα εξόρυξη ώστε να υπάρχουν αρκετές πρώτες ύλες και να μην εκτιναχθούν οι τιμές.

Δημοφιλή