Οδηγούμε το plug-in υβριδικό MG eHS 1.5lt

Το δυναμικό μπάσιμο της MG (και) στην ελληνική αγορά συνεχίζεται και τούτη τη φορά έρχεται το eHS 1.5 AT 2WD να δείξει τα χαρίσματά του.
.
.
HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Οι καιροί αλλάζουν, άλλαξε και η MG. Εκεί που κάποτε κατασκεύαζε σπορ αυτοκίνητα, πλέον έφτασε η ώρα να αλλάξει ρότα και να απευθυνθεί στο πολυπληθές κοινό που εξετάζει ενδελεχώς τα SUV. Όπως όλοι ή τουλάχιστον η μεγαλύτερη πλειονότητα των κατασκευαστών, έτσι και η MG διαθέτει στη γκάμα της αυτοκίνητα που μπορούν να καλύψουν πολλές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, με το eHS 1.5lt AT 2WD να αποτελεί το μεσαίο της SUV και μάλιστα, σε plug-in υβριδική έκδοση.

.
.
HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Σχεδιαστικά, αποτελεί ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε δίχως να παρθούν ρίσκα. Είναι... όσο πρέπει, με τους υπεύθυνους να προτιμούν σε αυτή την περίπτωση μια πιο συντηρητική, αλλά πετυχημένη συνταγή. Ούτε ακραίες ακμές θα δεις ούτε μεγάλες γωνίες, παρά καλά σμιλεμένες και «ζωντανές» στον βαθμό που επιτρέπεται. Εντός καμπίνας, τα πράγματα δείχνουν να είναι σαφώς πιο όμορφα από αυτό που περιμένεις. Δερμάτινες επενδύσεις, μαλακά, αφρώδη υλικά και τιμόνι με παχιά στεφάνη τραβούν αμέσως το βλέμμα, με τον ψηφιακό κόσμο να αποτελούν ο πίνακας οργάνων και η οθόνη 10,1 ιντσών.

.
.
HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Ξεκινώντας, αν θέλεις να μην αλλάξεις τον χαρακτήρα του, έχεις τη δυνατότητα να κινηθείς ηλεκτρικά. Η αυτονομία της μπαταρίας των 16,6kWh εξασφαλίζει αυτονομία λίγο πάνω από τα 50 χιλιόμετρα, άρα μπαίνει στο παιχνίδι και η παράμετρος της πορείας σε αστικό περιβάλλον. Και τα 50 χιλιόμετρα - πιστέψτε μας - είναι αρκετά. Για την πλήρη φόρτιση σε 3,7kWh απαιτούνται περίπου 4,5 ώρες.

Το κινητήριο σύστημα αποτελείται από ένα μοτέρ 1.5lt, 4κύλινδρο και ένα ηλεκτρικό 90kW, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 258 ίππους με 370Nm ροπή. Το 0-100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,9δλ. και η τελική αγγίζει τα 190χλμ./ώρα. Τιμές αρκετά καλές για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 1.737 κιλά.

.
.
HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Το κιβώτιο είναι αυτόματο 10 σχέσεων και που αποτελεί το δυνατό του σημείο, αφού η κατανάλωση κυμαίνεται σε πάρα πολύ καλά επίπεδα. Ο βαθμός ηχομόνωσης εν συνεχεία είναι εξαιρετικός, όπως επίσης και η ποιότητα κύλισης, εφόσον, όμως, κινηθείς σε καλό οδόστρωμα. Κλίσεις κατά τις στροφές από εκεί και πέρα, θα παρατηρηθούν σε κλειστές στροφές, αλλά μην ξεχνάμε και τον σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκε το eHS, ο οποίος είναι η άνεση και όχι η γρηγοράδα. Βέβαια, αν θελήσεις να κινηθείς σβέλτα, θα κάνει πράξη τον στόχο σου, απλά υπάρχει και ένα όριο.

.
.
HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Εν κατακλείδι, το MG eHS είναι ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο που δεν έχει να ζηλέψει πολλά και αξίζει παραπάνω από όσα δίνεις. Ο εξοπλισμός του είναι καλός και πλούσιος, επιτυγχάνει καλές επιδόσεις, η οικονομία του στηρίζεται στο αυτόματο κιβώτιο και με τη φόρα που έχει πάρει η MG, καθώς οι πωλήσεις οδεύουν από το καλό στο καλύτερο, φαίνεται πως το eHS θα τη βγάλει ασπροπρόσωπη.

Δημοφιλή