Πρώτη επίσκεψη στη Γραμμή 4 - Με 15 μέτρα την ημέρα προχωρά ο μετροπόντικας

Εχουν ήδη διανοιχθεί περίπου 700 μέτρα και τα έργα προχωρούν εντός χρονοδιαγράμματος.
,
,
ΑΚΤΩΡ

Για πρώτη φορά σήμερα είχαμε την ευκαιρία να δούμε την εξέλιξη των έργων διάνοιξης της Γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας.

Η Γραμμή 4 κατασκευάζεται από την κοινοπραξία των εταιριών ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM και σύμφωνα με τα στελέχη της ΑΒΑΞ τα έργα εξελίσσονται βάσει χρονοδιαγράμματος.Στην πρώτη φάση ανάπτυξής της, το μετρό θα ξεκινά από το Άλσος Βεΐκου και θα καταλήγει στο Γουδή.

Με 15 σύγχρονους σταθμούς και σιδηρόδρομο διπλής τροχιάς, μήκους 12,8 χιλιομέτρων, θα εξυπηρετεί οικιστικές ζώνες στο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού και σημαντικές υπηρεσίες, συνδέοντας το ’Αλσος Βεΐκου με τα Δικαστήρια σε 5 λεπτά και με την Πανεπιστημιούπολη σε διάστημα 14 λεπτών.

Τώρα, ο ένας μετροπόντικας, ονόματι «Αθηνά» που έχει ξεκινήσει από την περιοχή Γουδή και συγκεκριμένα μπροστά στη στάση μετρό Κατεχάκη, ήδη έχει προχωρήσει περίπου 700 μέτρα καθώς ο μετροπόντικας (TBM) προχωρά με 15 μέτρα ημερησίως, κατά μέσο όρο, επενδύοντας παράλληλα τη σήραγγα με «δαχτυλίδι» επτά κομματιών, πλάτους 1,5 μέτρου.

.
.
ΑΚΤΩΡ

Κατεβήκαμε σε τούνελ βάθους 40 μέτρων και είδαμε τη δουλειά που γίνεται, μαθαίνοντας ότι ο δίδυμος μετροπόντικας της «Αθηνάς», η «Νίκη», που έχει ήδη συναρμολογηθεί, σύντομα θα ξεκινήσει από την άλλη πλευρά, από το Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι.

Σημειώνουμε ότι σε δυόμισι χρόνια έχουν δημιουργηθεί 610 θέσεις εργασίας και έχουν συμπληρωθεί 1,7 εκατ. εργατοώρες, δεν έχει συμβεί κανένα ατύχημα, έχουν εκπονηθεί 550 μελέτες, έχουν εγκατασταθεί 4 οικοδομικοί γερανοί και μία γερανογέφυρα, χρησιμοποιούνται 70 μηχανήματα, έχουν εκσκαφτεί 249.000 κυβικά μέτρα χώματος και χρησιμοποιείται οπλισμός σιδήρου 3 χιλιάδων τόνων.

Ο Χρήστος Ιωάννου, πρόεδρος του ομίλου ΑΒΑΞ ανέφερε ότι: «Είχατε την ευκαιρία να δείτε από κοντά την εξέλιξη ενός έργου που δεν είναι εμβληματικό μόνο για εμάς, αλλά και για την Ελλάδα: τη Γραμμή 4 και την τεχνική αρτιότητα -απαράμιλλη σε διεθνές επίπεδο- με την οποία τα δύο υπερσύγχρονα ΤΒΜ θα ολοκληρώσουν τη σήραγγα.

Αυτό το έργο, όπως όμως και πολλά άλλα, αντιπροσωπεύει αυτό που πραγματικά είναι -και θέλει να παραμείνει- η ΑVAX: συνέπεια, γνώση, καινοτομία, αποφασιστικότητα και σκληρή δουλειά. Οι κατασκευές και η επιχειρηματικότητα στο σύνολό της, δεν είναι σπριντ, είναι μαραθώνιος.

..
..
ΑΒΑΞ

Και σε αυτό τον μαραθώνιο δρόμο έχουμε μάθει να συμμετέχουμε από την πρώτη γραμμή, είτε ο δρόμος είναι ανηφορικός, είτε ευνοϊκός. Με αυτήν τη νοοτροπία, και τις αξίες που χαρακτηρίζουν την επιχειρηματική μας πορεία σχεδιάζουμε το μέλλον, υλοποιώντας τις υποδομές που θα αλλάξουν τη χώρα».

Ο Κωνσταντίνος Μιτζάλης, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΑΒΑΞ υπογράμμισε: «Ο όμιλος ΑΒΑΞ αντιμετωπίζει με διαχρονική συνέπεια αυτό που ονομάζεται δημόσιο έργο υποδομής στη χώρα μας. Συνδεόμαστε με τα έργα που άλλαξαν την Ελλάδα.

Όπως συνέβη με την ολοκλήρωση της Γραμμής 3, εν μέσω πανδημίας, έτσι και τώρα με την πρόοδο των εργασιών μας στη Γραμμή 4, ο όμιλός μας αποδεικνύει ότι κρίνεται από τη δουλειά του και μόνο, ακόμη και στα πιο απαιτητικά έργα».

Δημοφιλή