Συμβουλές τελευταίας στιγμής για να χωρέσουμε στο φόρεμα των Χριστουγέννων

Μια τελευταία προσπάθεια...
.
Evanto/womens life.gr
.

Μετά από δυο ήδη «χαμένα Χριστούγεννα», φέτος έχω αποφασίσει ότι θα μπω στο γιορτινό κλίμα παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν. Θα αρνηθώ να φοβηθώ από την νέα μετάλλαξη Όμικρον, θα στολίσω το σπίτι όσο ποτέ και θα … προσπαθήσω να χωρέσω στο κόκκινο φόρεμα που κάποτε μου έκανε!

Έχω μόλις λίγα 24ωρα μπροστά μου. Μπορώ να κρατήσω χαρακτήρα και να εφαρμόσω μια υγιεινή διατροφή που να ενισχύσει το μεταβολισμό μου που «σέρνεται» μετά τα 40; Αν μη τι άλλο, μπορώ να κάνω μια αρχή.

Τα σημεία κλειδιά για να ξεκινήσεις να ισορροπήσεις το βάρος σου εν όψη των γιορτών είναι να ξεχάσεις τις λιπαρές τροφές και να προτιμήσεις καθαρή πρωτεΐνη, να αντικαταστήσεις πολλά γεύματα με βραδυφλεγείς υδατάνθρακες, που τους βρίσκεις στα όσπρια και τα κριθαρένια παξιμάδια και να προτιμήσεις ψάρια πλούσια σε ω3, λιπαρά οξέα, πολλά φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς.

Με λίγα λόγια:

  1. Ξέχνα τα γλυκά και τη ζάχαρη.

  2. Πιες τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα. Το νερό σε οδηγεί στο να τρως λιγότερο ενώ βοηθά και στην καύση λίπους.

  3. Μείνε στα 5 ελαφρά γεύματα την ημέρα και μην τσιμποπολογάς ενδιάμεσα.

  4. Κατανάλωσε λιγότερη ποσότητα φαγητού που να χωράει στο πιατάκι του φρούτου!

  5. Ξέχνα το φαγητό μετά τις 7 το απόγευμα.

  6. Προσπάθησε να ενισχύσεις την άσκηση μέσα στη βδομάδα.

    Εάν το γυμναστήριο δεν είναι από τα αγαπημένα σου προσπάθησε να περπατάς σχεδόν καθημερινά έστω για 20 λεπτά. Η άσκηση θα κάνει πραγματικά τη διαφορά και το εντυπωσιακό είναι ότι ακόμη και εάν η ζυγαριά δεν δείξει καμία τρομερή διαφορά τα ρούχα σου θα «κάθονται» πολύ καλύτερα.

  7. Κοιμήσου καλά και προσπάθησε να αποβάλλεις το άγχος γιατί όσο κι αν ακούγεται παράδοξο ο μεταβολισμός μπλοκάρει όταν είσαι πολύ κουρασμένη και αγχωμένη.

Ξέχνα για τις υπόλοιπες μέρες την ζυγαριά και έλα να κάνουμε μαζί αυτή την προσπάθεια.

Προτείνετε μια διόρθωση