Ένα ακόμη κύμα αντίδρασης ενάντια στον ρατσισμό στα Media ξεκίνησε μετά την κυκλοφορία της νέας διαφήμισης για τη Heineken Light. Το κλιπ δείχνει έναν μπάρμαν να στέλνει ένα μπουκάλι μπύρας σε ένα μπαρ, προσπερνώντας διάφορους έγχρωμους άντρες και γυναίκες, καταλήγοντας στα χέρια μιας ανοιχτόχρωμης Ασιάτισσας, με την ατάκα «Μερικές φορές, το light (ανοιχτό-ελαφρύ) είναι καλύτερο».
Όπως είπε ένας εκπρόσωπος της Heineken στο Νewsweek, «Παρότι πιστεύουμε ότι η διαφήμιση καθρεφτίζει τη μπύρα μας, ξεφύγαμε από το στόχο μας, λαμβάνουμε σοβαρά όλα τα σχόλια και θα χρησιμοποιήσουμε αυτή τη γνώση σε μελλοντικές μας καμπάνιες», υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι έχουν μεγάλη ιστορία στο να συμπεριλαμβάνουν άπαντες στις καμπάνιες τους.
Η υπόθεση έλαβε τεράστιες διαστάσεις από τη στιγμή που ο Chance the Rapper αντιλήφθηκε την ύπαρξή της και έγραψε στο Twitter, «Νομίζω ότι κάποιες εταιρίες επίτηδες κυκλοφορούν ρατσιστικές διαφημίσεις για να κερδίσουν περισσότερα views. Αλλά πρέπει να το πω. Αυτό το ”μερικές φορές το πιο light είναι καλύτερο” είναι τρομερά ρατσιστικό»:
I think some companies are purposely putting out noticably racist ads so they can get more views. And that shit racist/bogus so I guess I shouldn’t help by posting about it. But 😂 I gotta just say tho. The “sometimes lighter is better” Hienekin commercial is terribly racist omg
— Chance The Rapper (@chancetherapper) March 26, 2018
Δείτε παρακάτω την επίμαχη διαφήμιση: