diethnes-aerolimenas-athenon

Παράφραση της ελληνικής κινηματογραφικής επιτυχίας «οι Γερμανοί ξανάρχονται», με αφορμή την έξαρση των αφίξεων Αμερικανών τουριστών στην Ελλάδα.
Συνέβαλαν καθοριστικά στην επίτευξη αριθμού ρεκόρ επιβατών το 2018.
Αν ναι, ξέρεις ότι είναι κάτι που χρησιμοποιείται συνέχεια από μεγάλες εταιρίες στο εξωτερικό για να βρουν νέες ιδέες και νέες υπηρεσίες. Αν όχι, μάθε ότι είναι προγράμματα (με διαφορετική εκτέλεση και διεξαγωγή ανάλογα με την περίπτωση) όπου οι εταιριες θέλουν να δώσουν λύσεις σε υπάρχοντα προβλήματα τους ή να εξελίξουν και να βελτιώσουν υπηρεσίες τους. Για να το κάνουν αυτό, ζητούν φρέσκες ιδέες από όλους εμάς.
Στα πλαίσια της αναβάθμισης του περιβάλλοντος του αεροδρομίου, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών εισήγαγε τον εκ νέου σχεδιασμό
Τα τελευταία χρόνια το στερεότυπο που ήθελε την Αθήνα να αποτελεί (στην καλύτερη) ένα σταθμό μερικών ωρών για τους περισσότερους
Κατά τη διάρκεια του 16ου Airline Marketing Workshop που πραγματοποιήθηκε στις 3 Μαρτίου από το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών
Όταν ένας top manager όπως ο Γιάννης Παράσχης, CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, διατυπώνει την αιρετική άποψη ότι η «διαρροή