metaverse

Οι οίκοι Dolce&Gabbana, Tommy Hilfiger, Roberto Cavalli, Paco Rabanne, Hugo και Etro συμμετέχουν με εικονικές επιδείξεις μόδας.
Τι έδειξε έρευνα του BBC.
Εργαλείο «προσωπικών ορίων».
«Αν δεν σου αρέσει η συζήτηση, προσπαθείς να την αλλάξεις», λέει για την εταιρεία - πρωην εργοδότη της.
Οι χρήστες θα εμφανίζονται σαν τρισδιάστατα άβαταρ- καρτούν.
Ο Ζούκερμπεργκ επέλεξε την ελληνική λέξη «Μετά» για να δείξει ότι «υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν».
Και πόσο κοντά είμαστε σε αυτόν τον κόσμο;
Τι λέει ο ίδιος ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ για αυτήν την κίνηση και ποιες οι φιλοδοξίες του.
Τα σχέδια της εταιρείας για το επόμενο βήμα της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.