Η Ελλάδα δεν είναι μέσα στους πρώτους 40 εμπόρους της Lancia

Η νέα εποχή της ιταλικής μάρκας ξεκινά με 6 χώρες και το άνοιγμα 70 νέων καταστημάτων λιανικής σε 70 μεγάλες πόλεις έως το πρώτο εξάμηνο του 2024.
STELLANTIS
STELLANTIS
STELLANTIS

Το 2024 θα είναι η χρονιά επανεκκίνησης τη ιστορικής Lancia. Η ιταλική μάρκα, η οποία είχε πέσει στην αφάνεια τα τελευταία χρόνια, αναγεννιέται και ετοιμάζεται με νέα μοντέλα να δώσει το δικό της στίγμα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Ο Λούκα Ναπολιτάνο, διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Lancia, παρουσίασε τη στρατηγική και το σχέδιο διεθνοποίησης της Lancia, στους 40 εμπόρους με τους οποίους ξεκινά η νέα εποχή. «Μετά την ανακοίνωση του 10ετούς στρατηγικού σχεδίου, την παρουσίαση ενός νέου λογότυπου και την εφαρμογή της νέας Εταιρικής Ταυτότητας στον πρώτο ιταλικό εκθεσιακό χώρο, συναντήσαμε στο Τορίνο τους πρώτους 40 λιανοπωλητές σε έξι χώρες: Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο και Πορτογαλία. Αυτές θα είναι οι πρώτες αγορές όπου η Lancia θα “προσγειωθεί”, με την άφιξη του νέου Ypsilon», δήλωσε ο Ναπολιτάνο. «Μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024, σκοπεύουμε να ορίσουμε 70 νέους λιανοπωλητές σε ισάριθμες ευρωπαϊκές πόλεις. Το δικό μας θα είναι ένα καινοτόμο μοντέλο διανομής που θα χαρακτηρίζεται από ασυμβίβαστη ποιότητα: επιλεγμένος αριθμός εμπόρων λιανικής, χωρίς ανάγκη για μεγάλους εκθεσιακούς χώρους. Η πρόθεση είναι να διατηρήσει ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας, τόσο online όσο και σε φυσικούς χώρους», σημείωσε.

Η Ελλάδα δεν είναι μέσα στις πρώτες χώρες πωλήσεων, ενώ αξίζει να επισημάνω ότι έχουμε και αλλαγή αντιπροσώπευσης, καθώς η θυγατρική FCA, του ομίλου Stellantis, πωλήθηκε σε κοινοπραξία του ομίλου Βασιλάκη με όμιλο από το Ισραήλ.

Ο οδικός χάρτης της Lancia, όπως προβλέπεται από το στρατηγικό σχέδιο Stellantis «Dare Forward», είναι να γίνει η Lancia μια αξιόπιστη, σεβαστή και επιθυμητή μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά premium, βασισμένη σε τρεις θεμελιώδεις πυλώνες: ηλεκτροκίνηση, ποιότητα και βιωσιμότητα.

Το 10ετές στρατηγικό σχέδιο της Lancia προβλέπει την εισαγωγή τριών νέων μοντέλων, ένα κάθε δύο χρόνια, ξεκινώντας το 2024 με την παρουσίαση του νέου Ypsilon. Από το 2026, η Lancia θα λανσάρει μόνο 100% ηλεκτρικά μοντέλα και, από το 2028, θα πουλά μόνο 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Το στρατηγικό σχέδιο θα δώσει μεγάλη προσοχή στη βιωσιμότητα, όπως αποδεικνύεται από τη χρήση καινοτόμων υλικών: το 50% των αγγίξιμων επιφανειών θα είναι οικολογικά βιώσιμες.

Δημοφιλή