Κι όμως... εσπρέσο δεν είναι μόνο καφές

Η μεγάλη τάση στο φθινοπωρινό μακιγιάζ δεν είναι άλλη από τη «διατήρηση», όσο είναι δυνατόν, μιας ηλιοκαμένης, λαμπερής, επιδερμίδας, συνδυασμένη με φυσικά σκούρα χρώματα.
Rosdiana Ciaravolo via Getty Images

Οι ποικιλίες του καφέ δανείζουν τις ονομασίες τους στο μακιγιάζ και η λευκή αλαβάστρινη επιδερμίδα παραχωρεί, για λίγο καιρό ακόμη, τη θέση της σε ένα υγιές απαλά μαυρισμένο δέρμα. Η μεγάλη τάση στο φθινοπωρινό μακιγιάζ δεν είναι άλλη από τη «διατήρηση», όσο είναι δυνατόν, μιας ηλιοκαμένης, λαμπερής, επιδερμίδας, συνδυασμένη με φυσικά σκούρα χρώματα.

Σύμφωνα με την μακιγιέρ Κατερίνα Κύργιου, η τάση του φθινοπωρινού μακιγιάζ είναι το εσπρέσο (espresso make up). Μετά τη λάτε (latte make up) εμμονή του καλοκαιριού, το εσπρέσο μακιγιάζ έρχεται να αντικαταστήσει τους καφέ τόνους της άμμου, με πιο ζεστές, σκούρες αποχρώσεις. Το έντονο σοκολατί, το μαύρο, το σκούρο γκρι και το καφέ είναι τα χρώματα που προτείνουν οι επαγγελματίες του χώρου για να δημιουργήσουμε το απόλυτο σμόκι στα μάτια. Όσο πιο σκούρες είναι οι αποχρώσεις στα βλέφαρα, τόσο πιο πετυχημένο θα είναι το μακιγιάζ μας, μια και η μόδα θέλει τα μάτια να ξεχωρίζουν περισσότερο από κάθε άλλο χαρακτηριστικό του προσώπου.

Carlos R. Alvarez via Getty Images

Οι σοκολατί αποχρώσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε ρουζ, τονίζοντας έτσι το μαύρισμα που έχει μείνει από τους καλοκαιρινούς μήνες. Μία πούδρα σε απόχρωση τερακότα ή μόκα, θα κάνει την επιδερμίδα μας να λάμπει όμορφα σαν να την έχουν αγγίξει οι ακτίνες του ήλιου.

Τα χείλη διατηρούνται σε απαλούς φυσικούς τόνους. Μια ωραία πρόταση είναι το χρώμα της φράουλας, το οποίο προτείνεται σε λιπ- γκλος ή σε ένα ελαφρύ ενυδατικό κραγιόν, σχεδόν διάφανο, για πιο νεανικό αποτέλεσμα. Μια άλλη επιλογή για τα χείλη είναι να κάνουμε ένα μακιγιάζ νουντ, χρησιμοποιώντας απαλές αποχρώσεις σε καφέ, ώστε να πετύχουμε το πολυπόθητο για τις περισσότερες γυναίκες «βαμένα - άβαφα» χείλη.

Daniele Venturelli via Getty Images

Όπως τονίζει η κα Κύργιου ήδη το εσπρέσο μακιγιάζ έχει κερδίσει το γυναικείο κοινό στο διαδίκτυο κι όπως φαίνεται η απήχηση του θα είναι μεγαλύτερη σε σχέση με το λάτε μακιγιάζ, το οποίο επικράτησε το καλοκαίρι. Σύμφωνα με ενδεικτικά στοιχεία των προβολών στο διαδίκτυο, το λάτε κατά τη διάρκεια ολόκληρου του καλοκαιριού έφτασε περίπου στις 203 εκατομμύρια προβολές στα κοινωνικά δίκτυα. Τα βίντεο που ήδη τρέχουν για το εσπρέσο μακιγιάζ μέσα σε λίγες μόνο μέρες του Σεπτεμβρίου έχουν φτάσει τις 50 εκατομμύρια προβολές και συνεχίζουν. Εμείς; Θα επιλέξουμε ένα εσπρέσο;