Μια βόλτα στις γκαλερί της Αθήνας

Ματιές σε μερικές από τις σημαντικότερες εκθέσεις που φιλοξενούν αυτή την περίοδο.
Εργο της Ελενας Κωνσταντοπούλου από την επερχόμενη παρουσίαση της δουλειάς της στην γκαλερί artworx στην Κηφισιά.
Εργο της Ελενας Κωνσταντοπούλου από την επερχόμενη παρουσίαση της δουλειάς της στην γκαλερί artworx στην Κηφισιά.
artworx

Χρώμα, ψυχεδελικά μοτίβα, απρόβλεπτες γλυπτικές συνθέσεις, επιβλητικές In situ εγκαταστάσεις, και μια έντονη τάση επιστροφής στο φυσικό περιβάλλον χαρακτηρίζει μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες εκθέσεις που φιλοξενούν ή ετοιμάζονται να παρουσιάσουν αυτές τις μέρες γκαλερί της Αθήνας.

Ας ρίξουμε μια ματιά:

Γιώργος Χαδούλης, May,2023, λάδι σε καμβά, 90x120
Γιώργος Χαδούλης, May,2023, λάδι σε καμβά, 90x120
Odysseas Vacharidis

Γκαλερί Σκουφά: «Πειραγμένα» τοπία μνήμης του Γιώργου Χαδούλη

Σε, ριζωμένα στη μνήμη του, τοπία που έχει ζήσει και εξερευνήσει βασίζεται η νέα ατομική έκθεση του Γιώργου Χαδούλη στην γκαλερί Σκουφά. Γιατί, λοιπόν, «Νέα τοπία» - όπως είναι ο τίτλος της έκθεσης που εγκαινιάζεται την Πέμπτη 11 Απριλίου 2024, στις 19:30 και θα διαρκέσει μέχρι τις 11 Μαΐου 2024;

«Τα τοπία αυτά είναι βασισμένα σε πραγματικά τοπία αλλά είναι ζωγραφισμένα ελεύθερα», εξηγεί ο ίδιος. «Τα γνωρίζω καλά, έχω βουτήξει απ’ τα βράχια στις θάλασσες τους, ξέρω πότε είναι κρύα ή ζεστά τα νερά τους. Έχω ξαπλώσει στη σκιά των πεύκων. Έχει κολλήσει ρετσίνι από τα πεύκα αυτά στο μαγιό μου. Ξέρω πόσο ξέρα είναι τα στάχυα κάτω από αυτά. Έχω δει το φεγγάρι να σηκώνεται πίσω από τους λόφους αυτούς και σκέφτομαι πόσοι πριν από μένα θα έχουν νιώσει όλα αυτά όπως εγώ και πόσοι μετά από μένα».

Σ′ αυτή την προσωπική πινακοθήκη αναμνήσεων με προσωπικό άγγιγμα στην ενδέκατη ατομική του έκθεση στην γνωστή γκαλερί του Κολωνακίου, ο Γιώργος Χαδούλης παρουσιάζει μια σειρά είκοσι νέων έργων, τα οποία έχει φιλοτεχνήσει τα τελευταία τρία χρόνια και συνίστανται από λάδια σε καμβά μεγάλων διαστάσεων και έργα με μελάνια σε χαρτί. Με τη δική του χαρακτηριστική γραφή μας μεταφέρει σε έναν κόσμο που μπορεί κανείς να περιπλανηθεί και να αναζητήσει τις δικές του προσωπικές αναμνήσεις.

Σύντομο βιογραφικό

Γεννημένος στην Αθήνα το 1966, ο Γιώργος Χαδούλης είναι από τους δημοφιλέστερους ζωγράφους της γενιάς του. Σπούδασε ζωγραφική στην École des Beaux-Arts στο Παρίσι όπου έζησε σχεδόν δέκα χρόνια και έκτοτε εκθέτει συστηματικά το έργο του στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σε προέκταση της ζωγραφικής του αναζήτησης έχει επίσης να παρουσιάσει ένα ιδιαίτερα αξιόλογο έργο στo σχέδιο, τη λιθογραφία και τα κεραμικά. Χρησιμοποιώντας έντονα χρώματα και καθαρό σχέδιο, το έργο του Γιώργου Χαδούλη δοξάζει το τι σημαίνει να είναι κανείς ζωντανός.

Έργα του βρίσκονται σε μουσεία, όπως στην Εθνική Πινακοθήκη και στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, καθώς και σε σημαντικές δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές.

Info:

Γιώργος Χαδούλης

Νέα τοπία

Εγκαίνια: Πέμπτη 11 Απριλίου 2024, 19:30-21:30

Διάρκεια έκθεσης: 11 Απριλίου – 11 Μαΐου 2024

Αλέξης Κόρμπης «ΔΟ», ακρυλικό σε μουσαμά
Αλέξης Κόρμπης «ΔΟ», ακρυλικό σε μουσαμά
Αίθουσα Τέχνης Αθηνών

Αίθουσα Τέχνης Αθηνών: Διαλεκτική ρεαλισμού κι ονείρου στην έκθεση του Αλέξη Κόρμπη

Τολμηρά ρεαλιστικές φιγούρες και ψυχεδελικά μοτίβα μας προσκαλούν στον κόσμο του Αλέξη Κόρμη στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών.

Η τρίτη ατομική έκθεση ζωγραφικής του Αλέξη Κόρμπη που εγκαινιάστηκε προ ολίγων ημερών περιλαμβάνει 11 έργα ακρυλικά σε καμβά μεγάλων διαστάσεων. Σε αυτά τα νέα έργα όπως σημειώνει και η Μαριρένα Πατεράκη που υπογράφει και το κείμενο της έκθεσης: «..στα νέα του έργα περιπλέκει περισσότερο τα μοτίβα και τις μορφές του, εξελίσσοντας το μοναδικό του ύφος. Οι μορφές του, απόκοσμες και αινιγματικές, χάνονται σε λαβύρινθους μοτίβων, προσκαλώντας τους θεατές στον κόσμο τους. ”Οι πίνακες του Κόρμπη αποτυπώνουν μια ιδιαίτερη δυναμική σχέσεων διαπλέκοντας σχήματα με μορφές, δημιουργώντας την αίσθηση του ανοίκειου στον θεατή. Αυτή η διαλεκτική του ρεαλισμού με τον συμβολισμό του ονείρου στα έργα του συνεχίζει να ακολουθεί τον Καρλ Γιούνγκ και τις έρευνες του πάνω στο ασυνείδητο, το βαθύτερο μέρος της ψυχής που συνήθως παραμένει απροσπέλαστο σε εμάς. Τα γεωμετρικά σχήματα του Κόρμπη - συνήθως κύκλοι ή τρίγωνα – έλκουν, έτσι, την καταγωγή τους από το μαντάλα, το ιερό σχήμα του Ινδουισμού. Εργαλείο εστίασης της προσοχής και οδηγός της πνευματικής καθοδήγησης, το μαντάλα έχει, κατά τον Γιούνγκ, τη δύναμη να απελευθερώνει το ασυνείδητο. Σε αυτά τα σχήματα ο Κόρμπης πλέον προσθέτει σπείρες και κύματα, στο πνεύμα της ψυχεδέλειας, μιας ακόμα απόπειρας σύλληψης του ψυχισμού μέσω της εκστατικής μουσικής.

Στο επίπεδο της σύνθεσης, έτσι, οι μορφές συχνά παρουσιάζονται να διαπερνούνται από κύματα, να βυθίζονται ή να εκτινάσσονται σε σπείρες, ενώ άλλες φορές στέκονται ακίνητες, σε κύκλους στατικούς ή δυναμικούς ή τριγωνικά σχήματα. Οι μορφές δε, όλες γυναικείες, αντικρύζουν τον θεατή και τον προσκαλούν να μπει στον κόσμο τους. Ανάμεσα τους και γάτες, που είτε τις συνοδεύουν ή πρωταγωνιστούν. Τα μοτίβα, πάλι, παραπέμπουν προς την υπέρβαση της πραγματικότητας και προς το όνειρο, σε αντίστιξη με τον ρεαλισμό των μορφών. Γεννιέται, λοιπόν, μια αίσθηση ανοικείου, καθώς τα σχήματα διαπερνούν τις μορφές, υπονομεύοντας την συνοχή τους.

Έτσι ο Κόρμπης μας ωθεί όχι στη βεβαιότητα της κατάφασης, αλλά στην αμφισημία της αναζήτησης. Η ρευστότητα των πλαισίων, η αλληλοδιείσδυση των μοτίβων και των μορφών, προσκαλούν τους θεατές να εισέρθουν στον κόσμο τους, και αποτελούν την πρόκληση του καλλιτέχνη στο κοινό».

Βιογραφικά στοιχεία

Ο Αλέξης Κόρμπης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1982. Διδάχτηκε σχέδιο και ζωγραφική στο εργαστήριο των Ν. Χριστοφοράκη και Λ. Μαρτζούκου (2000-2002). Σπούδασε ζωγραφική στην Α.Σ.Κ.Τ. Αθηνών (2002-2007) στο Ή εργαστήριο με δασκάλους τους Α. Χριστάκη και Ι. Κονταράτο, καθώς και φωτογραφία στο εργαστήριο φωτογραφίας με δασκάλους τους Ε. Μπαμπούση, Α. Βούτσα, Γ. Τότσκα και Π. Χατζαντουριάν. Πήρε Τιμητική Υποτροφία και Βραβείο Προγράμματος 2006-2007 από το Ι.Κ.Υ. για το ακαδημαϊκό έτος 2005-2006. Το 2008συμμετείχε στην ψηφιακή φωτογράφηση και επεξεργασία 3.800 έργων τέχνης στο πλαίσιο του προγράμματος «Τεκμηρίωση και ανάδειξη των απαρχών της εξέλιξης της νεοελληνικής τέχνης. Πινακοθήκη της Α.Σ.Κ.Τ. Β ́φάση 1989-2006» (Επιχειρησιακό πρόγραμμα: «Κοινωνία της πληροφορίας»). Το 2009 πήρε έπαινο από το Ίδρυμα Γιάννη και Ζωής Σπυρόπουλου.Η έκθεση συνοδεύεται από κατάλογο με κείμενο της Μαριλένας Πατεράκη όπως παρουσιάζεται και στο δελτίο τύπου.

Info:

Αλέξης Κόρμπης

Ατομική έκθεση

Διάρκεια έκθεσης: έως 11 Μαΐου 2024

Εργο του Απόστολου Γιαγιάννου που παρουσιάζεται στην αναδρομική έκθεση στην γκαλερί Sianti
Εργο του Απόστολου Γιαγιάννου που παρουσιάζεται στην αναδρομική έκθεση στην γκαλερί Sianti
Sianti Gallery

Γκαλερί Sianti: Τιμή στον μισό αιώνα δημιουργίας του Απόστολου Γιαγιάννου

Η αναδρομική έκθεση «Απόστολος Γιαγιάννος: 50 Χρόνια Τέχνη» στην γκαλερί Sianti τιμά τα πενήντα χρόνια (1974-2024) δημιουργίας του σπουδαίου καλλιτέχνη.

Το Σάββατο 13 Απριλίου στις 12:30 το μεσημέρι επιχειρείται μια σφαιρική και εις βάθος γνωριμία με το εικαστικό έργο του Απόστολου Γιαγιάννου. Θα μιλήσει η Ιστορικός Τέχνης Δρ. Μαράη Γεωργούση, ενώ στην έκθεση θα ξεναγήσει το κοινό η συγγραφέας και επιμελήτρια Μαρία Γιαγιάννου.

Στα 50 χρόνια δημιουργίας, ο Γιαγιάννος ασχολείται με νέες εικαστικές προσεγγίσεις του κόσμου, έχοντας παρουσιάσει μέχρι σήμερα 88 ατομικές εκθέσεις και αναρίθμητες ομαδικές παγκοσμίως, τα ζωγραφικά, γλυπτικά και χαρακτικά του έργα. Η χρωματική μαεστρία, η σχεδιαστική λεπτομέρεια, οι απρόβλεπτες γλυπτικές συνθέσεις και οι περιπετειώδεις ζωγραφικές μεταμορφώσεις, είναι μερικές από τις αρετές που καθιέρωσαν τον Απόστολο Γιαγιάννο στο καλλιτεχνικό στερέωμα.

Πώς να συνοψίσει κανείς τον χείμαρρο μιας καλλιτεχνικής παραγωγής τέτοιας αδιάπτωτης ποιότητας και ποικιλίας; Η παρούσα έκθεση, σε επιμέλεια της κόρης του Μαρίας Γιαγιάννου, εστιάζει στα είκοσι πιο πρόσφατα έτη της δουλειάς του Απόστολου Γιαγιάννου, παρουσιάζοντας δείγματα από δέκα εικαστικές ενότητες σε μια περιεκτική αναδρομή που κρατά το ενδιαφέρον αμείωτο και επιτρέπει μια ματιά στην Ιστορία του δημιουργού, όχι ως ένα ήσυχο κομμάτι κάποιου Αρχείου, αλλά ως ενεργή παρακαταθήκη για το Μέλλον. Ο επισκέπτης θα συνομιλήσει με 50 ζωγραφικά έργα μεγάλων και μεσαίων διαστάσεων και με γλυπτά. Οι ενότητες που τιτλοφορούνται Ε.Δ.Ε.Μ., Εικοστός Αιών, Τοπία, Άνθη. Μόνο, Σημείο Φυγής, Το Αυγό του Ανθρώπου, Κροκόδειλοι, Ποδόσφαιρο, Δοξαστικά, Η Νύχτα των Σκαραβαίων, αναπτύσσονται στις αίθουσες ενώ κείμενα αναρτημένα στους τοίχους δίνουν πρόσβαση στην ιστορική συνέχεια και τη θεματική της κάθε ενότητας. Τα λογοτεχνικά τολμήματα του Απόστολου Γιαγιάννου θα βρίσκονται επίσης στον χώρο, συμπληρώνοντας τον ευρύτατο κόσμο του καλλιτέχνη που πάντα ορίζεται από τις συντεταγμένες των δημιουργικών εμμονών του, οι οποίες τον οδηγούν σε συναρπαστικές εμπνεύσεις.

Info

Sianti Gallery

Σάββατο 13 Απριλίου 12.30

Γνωριμία με το εικαστικό έργο του Απόστολου Γιαγιάννου

Εργο της Elena Kos
Εργο της Elena Kos
artworx

Artworx: Η Elena Kos με φορτίο ιερής γιατρειάς της ψυχής των ανθρώπων

Την πρώτη ατομική έκθεση της Elena Kos (κατά κόσμον Έλενας Κωνσταντοπούλου), με τον εύγλωττο τίτλο «Ανταύγειες Φωτός-Light Codes», παρουσιάζει η γκαλερί artworx στην Κηφισιά την Παρασκευή 12 Απριλίου (18:00-21:00). Με αυτή την έκθεση η Μαρία Ξανθάκου και η Ιζαμπέλα Φρανσές συστήνουν στο κοινό μια ταλαντούχα νέα καλλιτέχνιδα.

Γεννημένη σε πολιτική οικογένεια, κόρη της διπλωματικής υπαλλήλου Φωτεινής Τομαή και του νομικού και πολιτικού Νίκου Κωνσταντόπουλου, ήρθε από πολύ νωρίς σε επαφή με σημαντικές προσωπικότητες, διανοούμενους και καλλιτέχνες που την επηρέασαν βαθιά με το έργο και την παρουσία τους και την προσανατόλισαν στον κόσμο της τέχνης.

Τα έργα που παρουσιάζει στην πρώτη της ατομική έκθεση, πλημμυρισμένα από φως και χρώματα, γεμάτα εκρήξεις και δημιουργικές εντάσεις, μεταφέρουν και μετουσιώνουν τον ιερό χώρο της φύσης, προσφέροντας ίαση. Πλάθει κόσμους παιχνιώδεις που μας ταξιδεύουν σε τόπους παραμυθένιους, αλλά και σε μαγικούς βυθούς, στους οποίους μας καλεί να «βουτήξουμε», για να ανοιχτούμε σε νέους, έμπλεους χαράς, ορίζοντες. Ο ερχομός της κόρης της Άρτεμης πριν δύο χρόνια την έχει σαφώς επηρεάσει στον τρόπο που στέκεται απέναντι στη ζωγραφική, αλλά και στην ίδια τη ζωή.

«Οι καλλιτέχνες διαθέτουμε εκείνα τα εργαλεία που μας επιτρέπουν να μετασχηματίζουμε την ενέργεια και να συνδέουμε τον ορατό με τον αόρατο κόσμο», επισημαίνει η Έλενα Κωνσταντοπούλου. «Είναι καθήκον μας να υπηρετούμε με σεβασμό όσους παρατηρούν τα έργα μας, αλλά ταυτόχρονα μας ανήκει και η ευθύνη αφυπνίζοντας τον προβληματισμό τους, να τους μεταδίδουμε με τα έργα μας τη συχνότητα υψηλής δόνησης. Η ίδια αισθάνομαι βαθιά ευγνωμοσύνη να κουβαλάω με την τέχνη μου, και μάλιστα με μεγάλη ταπεινότητα, το τεράστιο φορτίο της ιερής γιατρειάς της ψυχής των ανθρώπων που έρχεται από τον αρχαίο κόσμο, και να τον μεταφέρω στον δικό μας».

Από την πλευρά της η μητέρα της ζωγράφου, πρεσβευτής ε.τ. συγγραφέας, ιστορικός Φωτεινή Τομαή, επισημαίνει:

«Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως δεν αρκεί να έχει ταλέντο ένας ζωγράφος, αλλά να μπορεί να υποστηρίξει το έργο του συνειδησιακά και, παρακολουθώντας την Έλενα, διαπιστώνω πως το έχει επιτύχει ζώντας και δουλεύοντας μέσα στη φύση, από την οποία παίρνει ενέργεια και τη μεταφέρει στα έργα της: το νερό, η γη κι ό,τι βρίσκεται μέσα και πάνω τους, μαζί κι ο άνθρωπος, αλληλοεπιδρούν. Αυτό είναι ακριβώς που επιδιώκει να περάσει στα έργα της συνδυάζοντας ύλη, πνεύμα, λογική, συναίσθημα και φαντασία. Ο κύκλος της ζωής, η μαγεία της Δημιουργίας και το κλικ που μεσολαβεί ανάμεσα στο τέλος και τη νέα αρχή της ζωής, που δεν σταματά και διαρκώς αναγεννιέται, αποτυπώνεται στα έργα της. Στη δική της θέαση του κόσμου μήτρα είναι η θάλασσα, το νερό, και μητέρα η γη… Είναι ευτυχία να βρεθεί κανείς συνεπιβάτης μαζί της και με τα δικά της μάτια να δει διαφορετικά τον κόσμο μας.»

Ο κορυφαίος διεθνής γλύπτης Κώστας Βαρώτσος σημειώνει για τη δουλειά της Έλενας Κωνσταντοπούλου: «Όλα τα χρόνια στο πανεπιστήμιο έψαχνα στους φοιτητές μου το πραγματικό και όχι τη φόρμα, έψαχνα το πάθος χωρίς τη στρατηγική, έψαχνα αυτή τη μοναδική αλήθεια που μόνο οι νέοι γνωρίζουν. Και πρέπει να πω πως στη δουλειά της Έλενας χάρηκα πολύ επειδή βρήκα μια δουλειά αληθινή, γεμάτη πάθος και μεγάλες προσδοκίες για το μέλλον. Η πινελιά της περιγράφει και υπόσχεται τα μαγικά ταξίδια που θέλει να σε πάει. Εύχομαι, Έλενα, να έχεις τη δύναμη και το κέφι να μας ταξιδεύεις και στο μέλλον, με τον ίδιο τρόπο, έτσι όπως κάνεις τώρα…»

Info:

Elena Kos: «Ανταύγειες Φωτός-Light Codes»

Εγκαίνια: Παρασκευή 12 Απριλίου 2024, ώρα 18:00-21:00.

Διάρκεια έκθεσης: ως 18 Μαΐου, 2024.

artworx: Κολοκοτρώνη 1, Κηφισιά (1ος όροφος), τηλ. 2106236721.

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 11:00-20:00, Τετάρτη, Σάββατο: 10:00-16:00.

v;isdfyg
v;isdfyg
Citronne Gallery

Citronne Gallery: Ιn situ εγκατάσταση AMVRAKIA.MIA του Πάνου Χαραλάμπους

Πρόκειtαι για μία εγκατάσταση αποτελούμενη από ηχητικά γλυπτά, επιτοίχια έργα και βίντεο. Μοτίβα που διατρέχουν όλο το ερευνητικό, βιωματικό έργο του καλλιτέχνη αλληλοσυμπληρώνονται για να ενεργοποιήσουν νέους, σύγχρονους συσχετισμούς. Προκύπτει έτσι μία «επιτελεστική τοπιογραφία», ένα «tableau vivant», μία σύνθεση από υλικά και άυλα ντοκουμέντα: ήχοι, ύλη, μνημονικά στοιχεία, εντυπώσεις και αρχειακό υλικό που παραπέμπουν σε μία παρελθούσα αγροτική - ψυχαγωγική παραγωγή. Η in situ εγκατάσταση AMVRAKIA.MIA που εκτείνεται κατά μήκος της Citronne Gallery δημιουργεί μία αντιπαράθεση ανάμεσα στον κλειστό χώρο ενός αστικού διαμερίσματος και το εκτενές της αγροτικής υπαίθρου καθώς και ένα πλέγμα σχέσεων που δεν επιστρέφει στο παρελθόν αλλά το επικαιροποιεί.

Όπως στα έργα που παρουσίασε στην 58η Μπιενάλε της Βενετίας (Ελληνικό Περίπτερο, 2019) και στην documenta 14 (Αθήνα, Κάσσελ, 2017), o Χαραλάμπους αντλεί υλικό και έμπνευση από την ιδιαίτερη πατρίδα του, το Ξηρόμερο Ακαρνανίας. Προβάλλει την φυσιογνωμία της περιφέρειας ως εξέχον συστατικό μίας καλλιτεχνικής «στρατηγικής». Με ανθρωπολογική - εθνογραφική και πειραματική ματιά μεταγράφει μοτίβα του δημοτικού - λαϊκού πολιτισμού και διερευνά την επιβιωτική τους επίδραση στο παρόν.

Η έκθεση συνοδεύεται από την δίγλωσση έκδοση AMVRAKIA.MIA (Citronne Gallery και Eκδόσεις Καστανιώτη). Κείμενα: Πάνoς Χαραλάμπους, Πάνος Πανόπουλος, Τατιάνα Σπινάρη-Πολλάλη, Θωμάς Συμεωνίδης και Μαρίνα Φωκίδη.

Info:

Πάνος Χαραλάμπους

AMVRAKIA.MIA

Citronne Gallery

Διάρκεια έως 11 Μαΐου

Εργο του Ιωάννη Sake Καραμπέτσου
Εργο του Ιωάννη Sake Καραμπέτσου
Kapopoulos Fine Arts

Kapopoulos Fine Arts: Art crimes από τον Sake

H γκαλερί Kapopoulos Fine Arts παρουσιάζει τη νέα ατομική έκθεση του Ιωάννη Sake Καραμπέτσου με τον εύγλωττο τίτλο “Street Love”.

«Προσπαθώ να μεταφέρω την ατμόσφαιρα του graffiti, της ζωής και της τέχνης του δρόμου στην γκαλερί. Ακόμα και όταν δημιουργώ στο εργαστήριο μου, έχω την ένταση, την ταραχή, την αδρεναλίνη που έχω όταν ζωγραφίζω στον δρόμο», λέει ο ίδιος ο Sake. «Προσπαθώ ακόμα και να δημιουργήσω τις συνθήκες του δρόμου στο ατελιέ, να κάνω τις επιφάνειες πιο τραχιές, τις γραμμές μου να είναι άγριες, γρήγορες, τα χρώματα να τραβούν αμέσως το βλέμμα. Δεν έχω την ηρεμία της συνθήκης του εσωτερικού χώρου στο ατελιέ. Είναι σαν να εξακολουθώ να βρίσκομαι στον δρόμο…»

Σε αυτή του την έκθεση ο Sake παρουσιάζει έργα ζωγραφικής και γλυπτά, ή κολάζ με υλικά, όπως τσιμέντο, ρητίνες, ξύλο, spray, neon, μαρκαδόρους, ακρυλικά κ.α. σε πολυδύναμες συνθέσεις με τον δικό του εντελώς προσωπικό, μοναδικό χαρακτήρα. Η Αφροδίτη του αναδύεται καθαρή και ανέγγιχτη από σύγχρονους τρόπους έκφρασης, μέσα από τσιμέντα, αναφορά και φόρος τιμής στον πατέρα του, που ήταν οικοδόμος και τον έχασε πρόσφατα.

Ακόμα χρησιμοποιεί σύμβολα, τους Θεούς του Δωδεκάθεου ή ήρωες της μυθολογίας κατασκευάζοντας μοναδικά art crimes. Ο Ηρακλής του φοράει τη μάσκα του Μπάτμαν, το παπούτσι του Μάικλ Τζόρνταν, αποκτά τα φτερά του Ερμή.

Επίσης δεν διστάζει να κατακερματίσει και να ανασυνθέσει με τον δικό του τρόπο, παρεμβαίνοντας εικαστικά με τεχνικές που χρησιμοποιεί η μοντέρνα τέχνη και η urban κουλτούρα, σε αντίγραφα από αιώνια σύμβολα, μοναδικά γλυπτά, όπως τη Νίκη της Σαμοθράκης, έναν υπέροχο Απόλλωνα, όχι από ασέβεια, αλλά όπως λέει ο ίδιος: «Η τέχνη της κλασικής εποχής είναι μοναδική και αξεπέραστη. Ανάλογα, τόσο τέλεια αγάλματα δεν έχουν γίνει ξανά ποτέ, ούτε πρόκειται. Με τον κατακερματισμό τους θέλω να δείξω, ότι εξακολουθούν να διατηρούν τη μεγάλη τους δύναμη και λάμψη, ακόμα και όταν γίνονται κομμάτια. Δεν με ενδιαφέρει να δημιουργήσω κάτι άψογο, ή τέλειο. Κάτι τέτοιο θα ήταν ανιαρό. Συχνά καταφεύγω στον βανδαλισμό των έργων μου, ή χρησιμοποιώ νέον ώστε να προσδώσω μεγαλύτερες εντάσεις στον θεατή».

Info:

Διάρκεια έκθεσης: Εως 18 Απριλίου 2024.

Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 10:00 – 17:30.

Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή: 10:00 – 20:30.

Σκουφά 5, Κολωνάκι, Αθήνα, 10673, τηλ. 210 3637652

Δημοφιλή