Μπαλέτο και χέβι μέταλ; Το «Black Sabbath - The Ballet» ανεβαίνει (βεβαίως) στο Μπέρμιγχαμ

Όταν ο διεθνούς φήμης χορευτής και διευθυντής του Birmingham Royal Ballet, Κάρλος Ακόστα συνάντησε τον κιθαρίστα των Black Sabbath, Τόνι Αϊόμι.
Ihnatenko Kostiantyn / 500px via Getty Images

Το μπαλέτο και η χέβι μέταλ δεν είναι ένας προφανής συνδυασμός και η ανακοίνωση της νέας παραγωγής του Birmingham Royal Ballet με τίτλο «Black Sabbath - The Ballet», αποτελεί μία ευχάριστη, αναπάντεχη έκπληξη.

Η παράσταση - πνευματικό τέκνο του Κάρλος Ακόστα, διευθυντή του Βασιλικού Μπαλέτου του Μπέρμιγχαμ και βετεράνου χορευτή (η τελευταία επί σκηνής εμφάνιση του οποίου ήταν το 2015 με την «Κάρμεν), και του κιθαρίστα των Black Sabbath Τόνι Αϊόμι, που θα κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο, περιλαμβάνει οκτώ κομμάτια των Black Sabbath -μεταξύ των οποίων τα Paranoid, War Pigs, Orchid και Sabbath Bloody Sabbath- σε νέες ενορχηστρώσεις από τη Royal Ballet Sinfonia, την ορχήστρα του Μπαλέτου, αλλά και νέες συνθέσεις εμπνευσμένες από τα τραγούδια του ιστορικού συγκροτήματος.

Ο Αϊόμι δήλωσε στο Radio 4′s Today πως ελπίζει ότι η παράσταση θα προσελκύσει «τόσο τους θαυμαστές μας όσο και τους λάτρεις του μπαλέτου», ενώ ο Ακόστα είπε από την πλευρά του ότι από τότε που ένας φίλος του τον μύησε στη μουσική των Black Sabbath , γύρω στο 2000, είναι μεγάλος φαν τους.

Μετά από μια βδομάδα εμφανίσεων στην έδρα του Μπαλέτου, τη σκηνή του Birmingham Hippodrome, από τις 23 έως τις 30 Σεπτεμβρίου, το μπαλέτο σε τρεις πράξεις θα παρουσιαστεί στο Βασιλικό Θέατρο του Πλίμουθ και στο Sadler’s Wells στο Λονδίνο.

«Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι μπορεί να ταιριάξουν οι Black Sabbath με το μπαλέτο, αλλά ακούγεται ωραίο! Ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί όλο αυτό. Οι Black Sabbath ήταν πάντα καινοτόμοι, ποτέ δεν ήταν προβλέψιμοι, και η παράσταση δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο νεωτεριστική και απρόβλεπτη !Έχω συναντηθεί με τον Κάρλος αρκετές φορές και ο ενθουσιασμός του είναι μεταδοτικός», δηλώνει ο Τόνι Αϊόμι.

Η ιδέα τριγύριζε στο μυαλό του Ακόστα από τότε που ανέλαβε το «τιμόνι» του Βασιλικού Μπαλέτου του Μπέρμιγχαμ, στις αρχές του 2000, λίγο προτού ενσκήψει η πανδημία.

«Οι Black Sabbath είναι ίσως το μεγαλύτερο εξαγώγιμο «προϊόν» του Μπέρμιγχαμ, η πιο διάσημη πολιτιστική οντότητα που αναδύθηκε ποτέ από την πόλη, οπότε ήταν φυσικό να μου φανεί ελκυστική η ιδέα μιας συνεργασίας μεταξύ αυτών που οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι ό,τι πιο απίθανο να συμβεί», όπως λέει στο Radio 4′s Today, σημειώνοντας την εμπιστοσύνη που τους έδειξε το συγκρότημα και τη μεγάλη ευθύνη που συνεπάγεται αυτή η εμπιστοσύνη, συνεπώς και η παραγωγή.

Ο γεννημένος στην Κούβα, Βρετανός σταρ του μπαλέτου πρόσθεσε ότι ήταν «απίστευτο» ότι συνάντησε τον θρύλο Τόνι Αϊόμι, τον οποίο χαρακτήρισε «μια ευγενική ψυχή». «Ερχόμαστε και οι δύο από φτωχά στρώματα της εργατικής τάξης. Το συγκρότημα πορεύτηκε μέσα από δυσκολίες. Εκπροσώπησαν πάρα πολλούς ανθρώπους».

Με πληροφορίες από BBC

Δημοφιλή