Netflix: Προς αύξηση τιμών μετά την απαγόρευση της κοινής χρήσης κωδικών

Το Netflix είδε σημαντική αύξηση του αριθμού των συνδρομητών του και θέτει νέους στόχους.
Anadolu Agency via Getty Images

Κερδισμένο βγήκε το Netflix μετά την απαγόρευση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, καθώς είδε τους συνδρομητές του να αυξάνονται κατά περίπου 6 εκατομμύρια. Με αυτόν τον τρόπο η πλατφόρμα δημιουργεί το έδαφος για πιθανή αύξηση των τιμών στις συνδρομές, ανάλογα και με τα κέρδη που αναμένεται να ανακοινωθούν την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου.

Το Netflix δεν ακολούθησε το δρόμο που πήραν άλλες αντίπαλες πλατφόρμες οι οποίες αύξησαν τις τιμές τους μειώνοντας τις διαφημίσεις, αλλά στόχευσε στους πάνω από 100 εκατομμύρια θεατές που χρησιμοποιούσαν την πλατφόρμα χωρίς να έχουν οι ίδιοι συνδρομή, αναμένοντας πως αν τους περιόριζε την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, θα επέλεγαν τελικά να γίνουν κανονικοί συνδρομητές.

Θα μπορούσε να αυξήσει τις τιμές μετά το τέλος της απεργίας των ηθοποιών του Χόλιγουντ, ανέφερε δημοσίευμα, σύμφωνα με το Reuters.

Πέντε μήνες μετά την κήρυξη απεργίας που βύθισε το Χόλιγουντ σε αναταραχή, η Ένωση Σεναριογράφων της Αμερικής (WGA) ενέκρινε την περασμένη εβδομάδα νέα σύμβαση με τα μεγάλα στούντιο. Το Netflix, ωστόσο, έχει αντέξει καλά την απεργία χάρη στη μεγαλύτερη διεθνή παρουσία του και το ισχυρό του περιεχόμενο.

Σύμφωνα με τους αναλυτές, το Netflix είναι πιθανό να αυξήσει τους επόμενους μήνες τις τιμές όσον αφορά τις διαφημιστικές επιλογές του για να ωθήσει περισσότερους συνδρομητές στην άλλη βαθμίδα, όπου οι διαφημίσεις βοηθούν να αποφέρουν περισσότερα έσοδα ανά χρήστη.

Απ′ οτι φαίνεται ως τώρα οι περισσότεροι από τους καινούργιους χρήστες του Netflix μετά τον περιορισμό στους κωδικούς πρόσβασης έχουν επιλέξει τα πακέτα χωρίς διαφημίσεις. Το κανονικό πακέτο με διαφημίσεις κοστίζει 6,62 ευρώ το μήνα, ενώ τα πακέτα χωρίς διαφημίσεις ξεκινούν από 14,66 ευρώ. Έτσι, ενδέχεται να διπλασιάσει την τηλεθέαση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις μέσα στον επόμενο χρόνο, ενώ στο μέλλον αναμένεται να προβάλει περισσότερες διαφημίσεις στους χρήστες

Οι βαθμίδες των διαφημίσεων αναμένεται να αποφέρουν έσοδα ύψους περίπου 188,1 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το τρίτο τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, με προσθήκες 2,8 εκατομμυρίων συνδρομητών.

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 7,7% στα 8,54 δισεκατομμύρια δολάρια, αποτελώντας την ταχύτερη αύξηση των τελευταίων πέντε τριμήνων, χάρη στον ισχυρό προγραμματισμό που περιλάμβανε τις τελευταίες σεζόν των σειρών «Sex Education» και «Virgin River».

(Με πληροφορίες από: Reuters)

Δημοφιλή