Οδηγούμε το Volkswagen ID.3 Pro Performance

Η Volkswagen άκουσε τους πελάτες και φρόντισε να αναδιαμορφώσει για τα καλά το πρώτο μοντέλο της οικογένειας ID.
HuffPost Greece

Λένε πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο και από τη στιγμή που αυτό το ρητό φαίνεται πως εξακολουθεί να ισχύει, στη Volkswagen αποφάσισαν να πέσουν ακόμα περισσότερο με τα μούτρα στη δουλειά προκειμένου να δώσουν στο ID.3 Pro Performance ακόμα περισσότερα. Και τα κατάφεραν είναι η αλήθεια, καθώς έχει πολλά συν συγκριτικά με τον προκάτοχό του, καταφέρνοντας με αυτόν τον τρόπο να πλησιάσει τα «θέλω» τους.

Η πρώτη σημαντική διαφορά έγκειται στον εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος πλέον πλαισιώνεται από δύο εισαγωγές αέρα, που τον κατευθύνουν στους τροχούς. Η μαύρη πλαστική φάσα στη βάση του παρμπρίζ αποτελεί παρελθόν, όπως επίσης και τα σχέδια στις πίσω κολώνες, που τώρα έχουν την απόχρωση του αμαξώματος. Τα φωτιστικά σώματα του πίσω μέρους εν συνεχεία απέκτησαν τρισδιάστατη εμφάνιση, ενώ το καλύτερο από όλα, είναι πως τα τμήματα που βρίσκονται στη θύρα, ανάβουν και αυτά. Τέλος - σχετικά με το εξωτερικό - διατίθενται επιλογές για μαύρη οροφή και μαύρη πίσω θύρα.

HuffPost Greece

Εντός καμπίνας τώρα, και εκεί βλέπουμε μια αλλαγή (καλύτερη) προς την ποιότητα. Τα μαλακά υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό παραμένουν, απλά τώρα συνοδεύονται με μαλακής αφής στο κάτω, αλλά και στο εσωτερικό των πορτών. Το αυτοκίνητο έτσι κοσμείται από ποιότητα, βελτιώνοντας έτσι τη διαμονή των επιβατών. Οι ραφές έχουν κάνει κι αυτές την εμφάνισή τους, καταφέρνοντας έτσι να προσελκύσουν ακόμα περισσότερο κοινό, το οποίο έχει στη διάθεσή του ατμοσφαιρικό φωτισμό.

HuffPost Greece

Από εκεί και πέρα, η οθόνη του συστήματος πολυμέσων είναι 12 ιντσών σε όλες τις εκδόσεις (αυξήθηκε), με τον ψηφιακό πίνακα του οδηγού να παραμένει στις 5,3, μόνο που τώρα έχει στη διάθεσή του την πολυτέλεια να αντικρίζει συνεχώς το ποσοστό της μπαταρίας που απομένει. Κατά τα άλλα, το «πράσινο» ID.3, έχει ψεύτικο δέρμα για το τιμόνι, ενώ οι ταπετσαρίες και τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από 71% ανακυκλώσιμο πλαστικό.

HuffPost Greece

Ενημερώσεις γίνονται εφικτές μέσω Over the Air, ενώ δίνεται η δυνατότητα ενοικίασης εξοπλισμού με την μήνα ή τον χρόνο, αντί να αγοράσεις. Ως εκ τούτου, έχεις το ελεύθερο να κάνεις δικό σου για όσον καιρό επιθυμείς, GPS, 2ζωνικό κλιματισμό, ατμοσφαιρικό φωτισμό 30 αποχρώσεων και άλλα. Στον στάνταρ εξοπλισμό εξακολουθούν να παρέχονται μεταξύ άλλων: προσαρμοζόμενο cruise control, Lane Assist, κάμερα οπισθοπορείας, υποβοήθηση στάθμευσης εμπρός και πίσω και πρόσβαση κατά την εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Κινητήριος δύναμη αποτελεί ένα σύγχρονο ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη, με μπαταρία χωρητικότητας 68kWh (ωφέλιμες 58kWh). Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και το κιβώτιο είναι φυσικά μιας σχέσης. Η ισχύς ανέρχεται στους 204 ίππους με 310Nm ροπή και το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε 7,2δλ. Η τελική σταματά στα 164χλμ./ώρα, τιμές πολύ καλές και ενδιαφέρουσες για ένα όχημα που ζυγίζει 1.815 κιλά. Ας όψεται η μπαταρία, η οποία φορτίζεται σε 64-35 λεπτά σε ταχυφορτιστή 50-120kW αντίστοιχα για το 0-80% ή σε 9,5-3,1 ώρες σε AC για το 0-100% σε 7,4-22kW αντίστοιχα. Η αυτονομία ανέρχεται στα 427 χιλιόμετρα βάση κύκλου WLTP.

HuffPost Greece

Πάμε τώρα να δούμε πώς το Volkswagen ID.3 Pro Performance συμπεριφέρεται στον δρόμο. Παρά τα κιλά του, επειδή είναι ηλεκτρικό, η ροπή είναι διαθέσιμη αμέσως. Δεν θα πει «όχι» στη γρήγορη επιτάχυνση, αλλά υπάρχει κι ένα όριο. Το αυτοκίνητο είναι υπάκουο, δεν έχει κανένα πρόβλημα στο να δώσει λύσεις μέσα στην πόλη, δεν θα «κάψει» ρεύμα, θα κάνει οικονομία και θα ησυχάσεις από τους διάφορους θορύβους. Η θέση οδήγησης είναι καλή, σχετικά ψηλή και αυτό βοηθά στην καλύτερη ορατότητα. Αυτό έχει επίσης ένα καλό. Βλέπεις καλύτερα και μπορείς να επιβιβάζεσαι πιο άνετα.

HuffPost Greece

Αν, από εκεί και πέρα, κάποιος θελήσει να δοκιμάσει τα όριά του (σ.σ. του οχήματος και όχι τα δικά του), θα διαπιστώσει πως η αίσθηση έχει βελτιωθεί, η ανάρτηση μαλακώνει στις υψηλές ταχύτητες, ενώ στις στροφές, θα υπάρξει απαραίτητα το στοιχείο της πέδησης, αφού θα «μουτρώσει». Όμως, το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα κάποιες ορισμένες ανάγκες του καταναλωτή και όχι να παίρνει τις στροφές σαν να είναι «τρένο».

Σε γενικές γραμμές, η ανανέωση του ID.3 Pro Performance κρίνεται επιτυχής, το αυτοκίνητο είναι καλύτερο σε όλα σε σχέση με το προηγούμενο, διαθέτει καλύτερο εξοπλισμό, σχετικά καλύτερο στήσιμο, έχει καλύτερες ψηφιακές ευκολίες και είναι αποδοτικότερο. Αυτό έκανε η VW. Άκουσε το κοινό και προχώρησε στην ανανέωσή του, κάνοντάς το σαφώς πιο ελκυστικό.

HuffPost Greece

Δημοφιλή