Ώρα να βάλουμε το γκρέιπφρουτ στην διατροφή μας

Πρoσθέστε αυτό το εξωτικό φρούτο στην διατροφή σας και δεν θα το μετανιώσετε!
Αυτή η δημοσίευση αναρτήθηκε στην κλειστή πλέον Πλατφόρμα Αρθρογράφου Huffpost. Οι συνεργάτες αρθρογράφοι έχουν τον έλεγχο της δουλειάς τους και αναρτούσαν δημοσιεύσεις ελεύθερα στον ιστότοπό μας. Εάν θεωρείτε πως πρέπει να επισημάνετε αυτήν την καταχώριση ως καταχρηστική, στείλτε μας ένα e-mail.

Το γκρέιπφρουτ φημίζεται για τις ευεργετικές του ιδιότητες. Και τώρα που η άμυνα του οργανισμού μας πρέπει να είναι στα καλύτερα της, ένα από τα βασικά της όπλα είναι η βιταμίνη C, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες γνωστές για την προστασία των κυττάρων από επιβλαβή βακτήρια και ιούς. Πρoσθέστε λοιπόν αυτό το εξωτικό φρούτο στην διατροφή σας και δεν θα το μετανιώσετε!

  • Περιλαμβάνει 92% περισσότερο νερό από οποιοδήποτε άλλο φρούτο, οπότε μας κρατά συνεχώς ενυδατωμένους.

  • Έρευνες δείχνουν ότι όσοι καταναλώνουν γκρέιπφρουτ σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή, τείνουν να χάνουν κιλά πιο εύκολα.

  • Ένα γκρέιπφρουτ την ημέρα την χοληστερόλη κάνει πέρα και επιπλέον μειώνει τα τριγλυκερίδια. Αυτό φυσικά οφείλεται στην πλούσια περιεκτικότητα του σε βιταμίνη C.

  • Περιέχει αξιοπρεπείς ποσότητες ασβεστίου και φωσφόρου, οι οποίες συμβάλλουν στη διατήρηση των δυνατών οστών και δοντιών.

  • Η περιεκτικότητα του σε ποτάσιο βοηθά στη ρύθμιση της πίεσης.

  • Αποτελεί μια φυσική ασπίδα κατά του καρκίνου.

  • Αν δεν είστε φαν του καφέ, το γκρέιπφρουτ είναι εκεί για να σας ξυπνήσει. Ακόμα και το άρωμα του μπορεί να σας γεμίσει ενέργεια.

Τι περιμένετε λοιπόν;