Στις σχολικές αίθουσες επιστρέφουν από σήμερα οι μαθητές των λυκείων, με αρνητικό self test. Από την Κυριακή 11 Απριλίου άνοιξε η υπηρεσία της δήλωσης αποτελεσμάτων των self tests έως 24 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο, στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr. Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού τεστ κορονοϊού θα γίνεται δύο φορές την εβδομάδα και συνιστάται Δευτέρα και Πέμπτη. Αυτό αφορά μαθητές, εκπαιδευτικούς και διοικητικά στελέχη των σχολείων. Επίσης προτείνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ.
Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα έχουν παραληφθεί 2.000.000 τεστ και μέχρι το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας θα παραληφθούν άλλα 7.000.000 τεστ. Επίσης, έχουν ήδη προχωρήσει οι διαδικασίες νέου διαγωνισμού για την προμήθεια ακόμα 10 εκατομμυρίων self-test.
Advertisement
Advertisement
Στιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.EurokinissiΣτιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.EurokinissiΣτιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.EurokinissiΣτιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.EurokinissiΣτιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.Eurokinissi
ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΤΕ
Τεστ για γονείς και μαθητές
Self tests: 193 μαθητές και εκπαιδευτικοί θετικοί στον κορονοϊό
Τι προβλέπεται για τα self tests μαθητών και εκπαιδευτικών του λυκείου
MasterChef: Συνεχίζει για 11η σεζόν στο STAR- μόλις υπέγραψαν και οι τρεις κριτές
«Λωποδύτες και Αριστοκράτες στη Θεσσαλονίκη του τέλους του 19ου αιώνα»
Χανιά: Πνίγηκε ο αδερφός του δημοσιογράφου του ΑΝΤ1, Νίκου Νικολετάκη
Τουρισμός για Όλους 2026 – Voucher έως 600 ευρώ με διευρυμένα εισοδηματικά όρια
Μάκης Δανάλης – Έλενα Μπαντελά: Λαμπερό κάλεσμα στο Κεφαλάρι για τον γάμο τους- ποιοι διάσημοι έδωσαν το παρών (φωτογραφίες)
Ρομπέν των Δασών: «Δεν ήταν ήρωας» – Η ταινία με τον Χιου Τζάκμαν που αφηγείται την ιστορία αλλιώς
Αντώνης- Ιωάννα Σρόιτερ: Το πάρτι για τα γενεθλιά της στο εντυπωσιακό σπίτι τους στη Ροδόπολη (φωτογραφίες)
Η επιστροφή των μαθητών στα θρανία των Λυκείων (εικόνες)
Στις σχολικές αίθουσες επιστρέφουν από σήμερα οι μαθητές των λυκείων, με αρνητικό self test. Από την Κυριακή 11 Απριλίου άνοιξε η υπηρεσία της δήλωσης αποτελεσμάτων των self tests έως 24 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο, στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr. Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού τεστ κορονοϊού θα γίνεται δύο φορές την εβδομάδα και συνιστάται Δευτέρα και Πέμπτη. Αυτό αφορά μαθητές, εκπαιδευτικούς και διοικητικά στελέχη των σχολείων. Επίσης προτείνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ.
Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα έχουν παραληφθεί 2.000.000 τεστ και μέχρι το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας θα παραληφθούν άλλα 7.000.000 τεστ. Επίσης, έχουν ήδη προχωρήσει οι διαδικασίες νέου διαγωνισμού για την προμήθεια ακόμα 10 εκατομμυρίων self-test.
Στιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.Στιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.Στιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.Στιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.Στιγμιότυπο από το 2ο Λύκειο Γλυφάδας, την Δευτέρα 12 Απριλίου 2021. Στις τάξεις τους επέστρεψαν και πάλι οι μαθητές/τριες όλων των γενικών και επαγγελματικών Λυκείων της χώρας.