Αυτό τοn καιρό φαίνεται πως όλοι είναι influencers ή θέλουν να γίνουν. Και γιατί όχι; Πληρώνεσαι για να διαφημίζεις προϊόντα που ήδη λατρεύεις ούτως ή άλλως και βγάζεις και το μεροκάματό σου. Ποιος θα έλεγε όχι σε κάτι τέτοιο;

Πώς, όμως, αποφασίζουν πόσο να χρεώσουν για κάθε διαφήμιση και ποια είναι η στάνταρ τιμή;

Advertisement
Advertisement

Μερικοί σταρ του Instagram δέχονται ως δώρα τα προϊόντα που διαφημίζουν και άλλοι απλά καταλήγουν σε μια συμφωνία με την εταιρεία για το ποιο θα είναι το ποστ και τι θα περιλαμβάνει.

«Έχω πληρώσει influencers που έχουν μόνο 1.000 ακόλουθους επειδή πληρούν τα κριτήρια. Επίσης είμαι διατεθειμένη να πληρώσω κάποιον influencer που ξέρω την δουλειά τους και μπορώ να τους εμπιστευτώ. Θα εκπλαγείτε αν μάθετε πόσοι από αυτούς δεν τηρούν τα deadlines ή απλά εξαφανίζονται χωρίς να τηρήσουν την συμφωνία μας», είπε η Κέιλι Ριντ, σύμβουλος Μάρκετινγκ.

Δεδομένου ότι η βιομηχανία των influencers είναι σχετικά νέα δεν υπάρχουν κάποια στάνταρ στην τιμή ή καθορισμένοι παράγοντες που πρέπει να επηρεάσουν το ύψος αυτής.

Τόμι Ομπέμπι: 19,2 εκατ. ακόλουθοι

View this post on Instagram

Note to self: take photos with smoke bombs more often 😜 So glad you guys liked the Halloween-themed shoot! 🎃 I’m already thinking of ideas for the next one (mood board, location, outfit, time, photographer, etc.) It’s a lot, but I’m excited! 😬Thanks for always pushing me as a creative 👊🏾🧡 – Linked several similar tops and my tote bag is 30% off! Shop the look in my bio or by screenshot when you download the free #liketoknowit app! http://liketk.it/2FYMV @liketoknow.it #LTKunder50 #nordygirl #cognac #ihavethisthingwithcolor #fallvibes #oldnavystyle #aexme #charlotteblogger #falloutfits #blackinfluencers #blackgirljoy #blackwomenbloggers#southernliving#fbloggers #stylegram #fashioninspo #styleinspo #igstyle #aboutalook #fashionstyle #stylediaries #fallstyle #tunics#wardrobestaple #streetstyleluxe #fashiondiaries #stylechoice

A post shared by Tomi Obebe | Charlotte Blogger (@goodtomicha) on

Advertisement

Η Τόμι πληρώθηκε 1.000 δολάρια για να διαφημίσει ταμπόν μιας εταιρείας. Έπρεπε να δημοσιεύσει δύο φωτογραφίες και να μην δουλέψει για ανταγωνιστές για 3 μήνες.

«Δεν ισχύει πια ο κανόνας των 100 δολαρίων για κάθε 10.000 ακόλουθους. Οι εταιρείες έχουν καταλάβει πλέον ότι ο μεγάλος αριθμών ακολούθων δεν σημαίνει αυτόματα και πολλές αλληλεπιδράσεις», λέει η ίδια.

Όντρι Κέιτ Λοπέζ: 31,4 εκατ. ακόλουθοι

Advertisement

Της ζητήθηκε ένα βίντεο στο YouTube, δύο δημοσιεύσεις στο Instagram, ένα στόρι με swipe up που να οδηγεί στο προϊόν και μια δημοσίευση στο Facebook. Όλα αυτά για την τιμή των 3.500 δολαρίων.

Advertisement

«Το μάρκετινγκ μέσω των influencers έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων πολλών προϊόντων και παίζει βασικό ρόλο στην βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς».

Έμα Κορτές: 29,4 εκατ. ακόλουθοι

Μια δημοσίευση με 3 φωτογραφίες, ένα στόρι και 8 φωτογραφίες προς χρήση από το brand κόστισαν 1.500 δολάρια και μια δώρο – επιταγή των 100 δολαρίων.

«Για δύο χρόνια δεν είχα καμία ζήτηση και μερικές φορές είναι λίγο δύσκολο να ζητήσεις χρήματα για δημοσίευση. Πιστεύω η βιομηχανία θα μεγαλώσει και άλλο και το να χρεώνεις τα ποστ σου στο μέλλον θα είναι κάτι δεδομένο», λέει η Έμα στην HuffPost.

Κέιτλιν Πάτον: 24,9 εκατ. ακόλουθοι

Advertisement
View this post on Instagram

July 14 is a special day for me. Yes, it’s Bastille Day 🇫🇷 and I do love France… but it’s also my blogiversary ‼️ Four years ago today on July 14, Sophisticaition.com was founded. I can remember how excited I was when I figured out how to upload a picture and bio to the homepage 🤣 who would have thought that it would have led me here, to working full-time as a freelancer on creative projects, web design and of course, BLOGGING! 💻 I’d like to think my blog enjoys sharing its birthday with France’s National Day, because there’s always wine and good food around 🍾 🥳 cheers, friends! Thanks for joining me on this journey ♥️ @liketoknow.it http://liketk.it/2DmNi #caitpattonoutfits #blogiversary #liketkit

A post shared by CAITLIN ✰ PATTON (@caitpatton) on

Η Κέιτλιν για μια δημοσίευση και 8 ιστορίες στο Instagram πήρε 2.000 δολάρια μετά από πολλές διαπραγματεύσεις.

«Θεωρώ τεράστιο λάθος να διαγράφεις τις πληρωμένες δημοσιεύσεις μόλις περάσει ο καιρός της προκαθορισμένης συμφωνίας. Όταν δημοσιεύεις ένα σαμπουάν τώρα και μετά από ένα μήνα το διαγράφεις και διαφημίζεις σαμπουάν ανταγωνιστικής εταιρείας, τι λέει αυτό για σένα; Το να διαγράψω ένα ποστ από μια συνεργασία που έκανα δείχνει πως δεν είμαι περήφανη για δουλειά που έκανα και αυτό δεν είναι σωστό».

πηγή: huffpost