Black Friday

Δυστυχώς, μόνο το 8,3% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ το 87,9% σε παρόμοια τιμή.
Αύξηση των Ελλήνων αγοραστών κατά 23% στην πλατφόρμα.
Eίναι η ώρα να αναθεωρήσουμε τον τρόπο που καταναλώνουμε.
Στα 140 ευρώ η μέσω δαπάνη όσων σκοπεύουν να αγοράσουν.
Κάθε χρόνο ο τζίρος των ελληνικών e-shops αυξάνεται σημαντικά κατά την περίοδο της Black Friday. Χρήσιμες και απτές συμβουλές και για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.
Ζητάει 50 δολάρια από τον καθένα.
Με μια δράση ουσιαστική που κρύβει όμως και αρκετό χιούμορ.
Οδηγός επιβίωσης για τη νεόφερτη ημέρα προσφορών
Τάμπλετ, Ηχεία, Smartphone και άλλα χρηστικά είδη σε τιμές «φιλικές» για το πορτοφόλι μας.
Η μεγάλη μέρα κοντοζυγώνει, η Black Friday είναι προ των πυλών και η εταιρεία Κωτσόβολος επιστρέφει με τον Βρασίδα σε μια υπέροχη καμπάνια.