esoroecha
Μετά από μια μακρά περίοδο εσωτερικών αναταραχών, τα «αγγελάκια» επανέρχονται.
Αρκετές από αυτές τις διαφημίσεις έχουν εντοπιστεί σε όλο το Παρίσι σε διαφημιστικές πινακίδες και στάσεις λεωφορείων.
Αν και η συχνότητα εξαρτάται από το πόσο δραστήριοι είμαστε, υπάρχει ένα κανόνας για όλους.
Σίγουρα όχι επειδή είναι πιο καλλίγραμμοι.
Πιο πανκ και αισθησιακή από ποτέ.
Έτσι κάνει τη «βραδινή ρουτίνα» της η κόρη του τοπ μόντελ Χάιντι Κλουμ.
Αντικρουόμενα τα σχόλια για τη νέα καμπάνια της ιταλικής εταιρείας εσωρούχων Ιntimissimi.
Χρέωνε 2.000 ευρώ τον μήνα για εσώρουχα και άλλα ρούχα στα βουλευτικά έξοδα.
Για να τα φορέσουν οι επόμενοι.
Η γνωστή εταιρεία εσωρούχων αποφάσισε να σταματήσει να είναι αυτό που θέλουν οι άντρες και να γίνει αυτό που θέλουν οι γυναίκες.