poto

οι Λονδρέζοι ξεχύθηκαν στους δρόμους για να απολαύσουν το πρώτο τους «κανονικό» ποτό εδώ και μήνες.
Ετρεχαν να προλάβουν το lockdown των 9 με ποτό take away.
Με ιστορία 150 ετών έγινε διάσημο όχι μόνο για τη γεύση του αλλά και για την μυστηριώδης ετικέτα, το μπουκάλι του και ένα λάθος. Εμφανίζεται ακόμη και σε πίνακες του Πικάσσο.
Ούτε η βότκα, ούτε το ουίσκι, ούτε το τζιν δεν μπορούν να το ξεπεράσουν.
Όταν το έμφυλο μάρκετινγκ μπαίνει και στην βιομηχανία των αλκοολούχων ποτών.
Τι έδειξε έρευνα του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ.
Κι αν όχι, οι πωλήσεις του διάσημου ποτού έχουν μειωθεί δραματικά λόγω της πανδημίας.
Κι όμως, μπορούμε να ακολουθήσουμε μια σωστή δίαιτα χωρίς να στερηθούμε το αλκοόλ.
Το Royal Collection Trust λέγεται πως αντιμετωπίζει την χειρότερη κρίση στην ιστορία του εξαιτίας του κορονοϊού.