#ApoTaLidl: Πώς μια ατάκα χλευασμού μετατράπηκε στην καλή πράξη των φετινών γιορτών

#ApoTaLidl: Πώς μια ατάκα χλευασμού μετατράπηκε στην καλή πράξη των φετινών γιορτών

Αν δεν ζεις σε κάποια σπηλιά, δεν υπάρχει περίπτωση να μην γνωρίζεις την έκφραση «από τα Lidl». Είναι η γνωστή ατάκα που χρησιμοποιούν εκατοντάδες Έλληνες εδώ και αρκετό καιρό, θέλοντας να αστειευτούν ή να χλευάσουν κάτι, παρομοιάζοντάς το με την ποιότητα των προϊόντων της αλυσίδας καταστημάτων Lidl. Ότι, δηλαδή, δεν είναι και τόσο καλό.

Σίγουρα δεν πρόκειται για την πλέον καλοπροαίρετη ατάκα, όσο αθώο κι αν είναι το χιούμορ που θες να κάνεις, πόσο μάλλον όσον αφορά στα ίδια τα Lidl και την εικόνα τους. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, υπάρχει εκεί έξω.

Τώρα όμως, σε μια πραγματικά πανέξυπνη κίνηση, από κάθε άποψη, τα Lidl αποφάσισαν να πάρουν την αρνητική έννοια του «από τα Lidl» και να τη γυρίσουν 180 μοίρες, μετατρέποντάς την στην ατάκα-καλή πράξη αυτής της γιορτινής περιόδου.

Η γνωστή εταιρεία σούπερ-μάρκετ παρουσίασε τη φετινή της καμπάνια για τα Χριστούγεννα, στην οποία η έκφραση «από τα Lidl» όχι μόνο δεν έχει χλευαστική χροιά αλλά, για την ακρίβεια, θα γίνει η αφορμή για να βοηθηθεί πολύς κόσμος αυτές τις γιορτές.

Ακολουθεί η ανακοίνωση των Lidl:

«Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ «ΑΠΟ ΤΑ LIDL» ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ.

Και για αυτό το λόγο αποφασίσαμε, όταν γίνεται κάποια αναφορά στα social media που να περιέχει την έκφραση «από τα Lidl», άλλοτε απλώς αστεία και άλλοτε λιγότερο ή περισσότερο απαξιωτική, να την αντιστρέφουμε. Να την μετατρέπουμε σε μια προσφορά αγάπης που έχει ως στόχο το κοινό καλό.

Συνεργαζόμαστε με την Μ.Κ.Ο. «Μπορούμε» και μαζί μετατρέπουμε κάθε τέτοιο σχόλιο σε 10 μερίδες φαγητού προσφέροντάς τες σε συμπολίτες μας που το έχουν ανάγκη!

Όταν το σχόλιο θα προέρχεται από δημόσια πρόσωπα ή πολιτικούς η δωρεά θα πολλαπλασιάζεται και η προσφορά μας θα γίνεται ακόμη μεγαλύτερη.

Γιατί το καλό έρχεται #apotalidl

Τώρα όλες τις αναφορές που γίνονται στα social media και περιέχουν την έκφραση «από τα Lidl», τις αντιστρέφουμε! Τις μετατρέπουμε σε μια προσφορά αγάπης! Μάθετε περισσότερα στο https://t.co/pavHZVwrTh pic.twitter.com/0ZoCS8CWKy

— Lidl Hellas (@Lidl_Hellas_) December 11, 2017

Όπως εξηγείται στο σχετικό site της ενέργειας, η διαδικασία που θα ακολουθείται έχει ως εξής:

  1. Αντικείμενο της Ενέργειας
    Κατα τη διάρκεια της Ενέργειας η LIDL θα στηρίξει οικονομικά τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμο «Μπορούμε» υλοποιώντας την παρακάτω δράση:
    Για κάθε δημόσια δημοσίευση-ανέκδοτο που περιέχει τη φράση «Από τα Lidl» ή το hashtag «#ApoTaLidl» κατά τη διάρκεια της ενέργειας θα αποδίδονται 10 μερίδες φαγητού στην Οργάνωση «Μπορούμε», με ανώτατη συνολική ποσότητα προσφοράς τις διακόσιες χιλιάδες (200.000) μερίδες.
  1. Τρόπος καταμέτρησης των αναφορών
    Κατά τη διάρκεια της ενέργειας θα καταμετρούνται σε ημερήσια βάση από τρίτη εταιρία που διαθέτει λογισμικό monitoring ολες τις δημόσιες δημοσιεύσεις-ανέκδοτα που γίνονται σε ένα (ή περισσότερα) από τα παρακάτω κοινωνικά δίκτυα: Facebook, Twitter, Instagram, που εμπεριέχουν τις λέξεις «από τα Lidl» ή το hashtag #ApoTaLidl. Διευκρινίζεται οτι για να είναι εμφανής μία δημοσίευση-ανέκδοτο και να προσμετρηθεί στο σύνολο των αναφορών που θα μεταφραστούν σε μερίδες φαγητού, θα πρέπει ο χρήστης που την δημοσίευσε να την έχει ορίσει από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού του να εμφανίζεται δημόσια (public).
    O αριθμός των δημοσιεύσεων-ανεκδότων θα ενημερώνεται σε ημερήσια βάση και θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη LIDL. Στη συνέχεια, ο αριθμός αυτός και η αντιστοιχία του σε γεύματα θα ανακοινώνονται μέσω της ιστοσελίδας apotalidl.boroume.gr

Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε εδώ.