Πώς το πράσινο της Bottega Venneta έγινε το χρώμα της σαιζόν

Είναι ενδιαφέρον ότι ακόμη και η συσκευασία της μάρκας έχει αλλάξει, με τροπικά πράσινα κουτιά που φιλοξενούν τους αξεσουάρ της.
bottegaveneta.com
bottegaveneta.com
bottegaveneta.com

Αυτή η φωτεινή απόχρωση του πράσινου, επαγγελματικά γνωστή ως Kelly green που βρίσκεται ανάμεσα στο παπαγαλί, το χρώμα του πράσινου μήλου και του τριφυλλιού είναι το νέο χρώμα της μόδας. Έγινε σιωπηλά ένα από τα signature χρώματα του οίκου Bottega Veneta, του οποίου οι βελούδινες δερμάτινες τσάντες και αξεσουάρ είναι συνώνυμα της απόχρωσης από τότε που παρουσιάστηκε παρουσίασαν για την συλλογή Φθινόπωρο 2019 της μάρκας.

Με το όνομα Bottega Green, το χρώμα - όπως όλες οι τάσεις - έχει διεισδύσει σε αμέτρητες εκδόσεις high street, (σειρές) σύγχρονων σχεδιαστών, ακόμη και σε άλλες συλλογές πολυτελών οίκων μόδας. Μια γρήγορη αναζήτηση για πράσινο στον ιστότοπο της Zara έχει ως αποτέλεσμα μια πληθώρα αξεσουάρ που ταιριάζουν με αυτό τον τόνο, συμπεριλαμβανομένης μιας εντυπωσιακά παρόμοιας έκδοσης της γεμάτης τσάντας ώμου με χρυσή αλυσίδα που είναι πλέον τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη όσο μια Louis Vuitton Speedy, μια Chanel 2.55 ή μια Balenciaga τσάντα πόλης .

Η ανταπόκριση στο πράσινο της Bottega Green ήταν τόσο δημοφιλής τόσο στους πελάτες όσο και στα μέσα ενημέρωσης, όσο και προσοδοφόρα για τη μεζονέτα με έδρα το Μιλάνο, όπου τα αξεσουάρ αποτελούν σχεδόν τα τρία τέταρτα των εσόδων της. Η Bottega λάνσαρε το χρώμα και σε άλλες κατηγορίες και προϊόντα, όπως μπότες από καουτσούκ, δερμάτινα εξωτερικά ενδύματα, ένα χνουδωτό παλτό μπουρνούζι που πωλείται έναντι 6.500 ευρώ (!) και διάφορες μπλούζες και τοπ, αλλά φρόντισε να μην κορεστεί η προσφορά της για να διατηρήσει το ενδιαφέρον και την ζήτηση. Είναι ενδιαφέρον ότι ακόμη και η συσκευασία της μάρκας έχει αλλάξει, με τροπικά πράσινα κουτιά που φιλοξενούν τους αξεσουάρ της.

Ο δημιουργικός διευθυντής της Bottega, Ντάνιελ Λι, έχει εγκαταστήσει μόνος του ένα νέο σύνολο κωδικών που αποτελούν το όνειρο ενός εμπόρου και διευθύνοντος συμβούλου για την επίτευξη υψηλής δημοτικότητας και εμπορικής προβολής σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Η Givenchy που ανήκει στην LVMH, θα μπορούσε να πάρει ένα μάθημα από την Bottega, μια φίρμα που σε λιγότερο από τρία χρόνια πέρασε από την «κάτω από τα ραντάρ» πολυτέλεια σε ένα από τα πιο ποθητά μπραντς.

Αλλά τα ποπ χρώματα και οι «υπογραμμισμένες» λεπτομέρειες είναι τόσο αντιληπτές ως λογότυποι όσο και ένα απτό logo. Το λογότυπο Double G της Gucci δεν είναι πιο αναγνωρίσιμο από το επενδεδυμένο δέρμα intreccio της Bottega με το τρίγωνο κλείσιμο, τουλάχιστον όχι σε κάποιον που γνωρίζει την μόδα. Το ίδιο ισχύει και για το πράσινο της Bottega.

Χθες, στο άκουσμα της είδησης ότι άλλαξε ο διευθύνων σύμβουλος της Burberry (σ.σ. το αφεντικό του Gianni Versace, Τζόναθαν Ακερόιντ είναι ο νέος CEO του οίκου), θα σκεφτόταν κανείς τι θα γινόταν αν ο Ντάνιελ Λι έκανε μια γρήγορη έξοδο από το Bottega Veneta; Πώς θα επηρεάσει αυτό τους «κωδικούς» που εγκατέστησε; Αυτό το πράσινο χρώμα θα γινόταν μάλλον ... πράσινο ξινό σταφύλι.