Vanity Fair: Η Πάμελα Αντερσον υποστηρίζει πως ο Τιμ Αλεν ξεγυμνώθηκε μπροστά της στο πλατό

Ο σταρ του «μαστροχαλαστή» αρνείται τις κατηγορίες της Καναδής ηθοποιού.
Η Πάμελα Άντερσον και ο Τιμ Άλεν κατά τη διάρκεια του 13ου ετήσιου πάρτι για το Όσκαρ του Ιδρύματος Έλτον Τζον για το AIDS που διοργανώθηκε από κοινού από την Chopard - Inside στο Pacific Design Center στο Δυτικό Χόλιγουντ, Καλιφόρνια, Ηνωμένες Πολιτείες.
Η Πάμελα Άντερσον και ο Τιμ Άλεν κατά τη διάρκεια του 13ου ετήσιου πάρτι για το Όσκαρ του Ιδρύματος Έλτον Τζον για το AIDS που διοργανώθηκε από κοινού από την Chopard - Inside στο Pacific Design Center στο Δυτικό Χόλιγουντ, Καλιφόρνια, Ηνωμένες Πολιτείες.
L. Cohen via Getty Images

Στη νέα της αυτοβιογραφία, “Love, Pamela”, η Πάμελα Αντερσον περιγράφει ένα άβολο περιστατικό που λέει ότι έλαβε χώρα το 1991, όταν συμμετείχε στα γυρίσματα της τηλεοπτικής σειράς, ο «Μαστροχαλαστής» με τον κωμικό Τιμ Αλεν.

Η Άντερσον, που ήταν 23 ετών τότε, είχε εμφανιστεί προηγουμένως δύο φορές στο Playboy και μόλις ξεκινούσε την καριέρα της στην ηθοποίια, εμφανιζόμενη στο πλευρό του Άλεν, που ήταν 14 χρόνια μεγαλύτερός της, σε έναν γκεστ σταρ ρόλο που θα διαρκούσε επί δύο σεζόν.

«Την πρώτη μέρα των γυρισμάτων, βγήκα από το καμαρίνι μου και ο Τιμ ήταν στο διάδρομο με τη ρόμπα του», γράφει η Άντερσον στα απομνημονεύματά της. «Άνοιξε τη ρόμπα του και ήταν εντελώς γυμνός από τη μέση και κάτω. Είπε ότι ήταν δίκαιο, γιατί με είχε ήδη δει γυμνή. Τώρα ήμασταν πλέον πάτσι. Γέλασα άβολα».

Μέσω ενός email στο Vanity Fair, ο εκπρόσωπος του Άλεν αρνήθηκε τον ισχυρισμό της Καναδής, λέγοντας: «Όχι, δεν συνέβη ποτέ. Δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο».

Σε ξεχωριστή δήλωση που μοιράστηκε αποκλειστικά με το Vanity Fair, η Άντερσον αναφέρθηκε εκτενέστερα στο περιστατικό.

«Αυτή η αληθινή ιστορία είναι μόνο μία από τις πολλές σουρεαλιστικές και άβολες καταστάσεις που έμαθα να υπομένω», γράφει η Άντερσον. «Το βιβλίο μου αναφέρεται στο πώς με έκανε να νιώσω κατά τη διάρκεια της ζωής μου και, σε αυτή την περίπτωση, της καριέρας μου. Δεν κρατάω κακία απέναντι στον Τιμ. Αλλά όπως και πολλά άλλα, δεν έπρεπε να είχε συμβεί ποτέ».

Στα απομνημονεύματά της, η Άντερσον προσθέτει: «Ήταν η πρώτη από τις πολλές περίεργες συναντήσεις όπου οι άνθρωποι ένιωσαν ότι με γνώριζαν αρκετά ώστε να γίνουν απόλυτα ανοήτοι». Σημειώνει, «Ορίστε, Τιμ, ήταν η μόνη μου ατάκα σε κάθε επεισόδιο, και όταν αποφάσισαν να μεγαλώσουν το ρόλο μου, αρκέστηκαν στο, «Ορίστε, Τιμ. Να εχεις μια ωραία μέρα».

Η Άντερσον τελικά άφησε τον ”Μαστροχαλαστή» για να επικεντρωθεί στο Baywatch, παρόλο που σύμφωνα με την ίδια η σειρά από την οποία έγινε παγκοσμίως γνωστή την πλήρωνε λιγότερο. «Κατέληξα να κάνω την επαγγελματική μου επιλογή με βάση την ποιότητα ζωής».

Τα απομνημονεύματα, που θα κυκλοφορήσουν στις 31 Ιανουαρίου, εξιστορούν τα παιδικά χρόνια της Άντερσον στον Καναδά -όπου λέει ότι κακοποιήθηκε σεξουαλικά ως παιδί και έφηβη. Μιλά για την καριέρα της, για τα εξώφυλλα στο Playboy και το Baywatch. Για πρώτη φορά, περιγράφει εκτενώς το συναισθηματικό τραύμα που υπέστη από την κλοπή των ερωτικών ταινιών της ίδιας και του Τόμι Λι από το σπίτι τους και την κυκλοφορία τους στο κοινό χωρίς άδεια. Περιγράφει επίσης τους γάμους και τη μητρότητά της.

Τα απομνημονεύματα θα συνοδεύονται από ένα ντοκιμαντέρ, συμπαραγωγής του γιου της Μπράντον Λι, με τίτλο “Pamela, a Love Story”, το οποίο θα κυκλοφορήσει στο Netflix στις 31 Ιανουαρίου.

Πηγή: Vanity Fair

Πήγαινε στην αρχική σελίδα