kallentika

Η Έλενα Σκούρα μας εξηγεί συνολικά ποιες είναι οι νέες τάσεις και οι καινοτομίες στα καλλυντικά σήμερα και ενόψει καλοκαιριού πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την εικόνα μας τόσο όσον αφορά στο πρόσωπο αλλά και στο σώμα μας.
Ποια η πρωτοτυπία της που την έχει κάνει μελέτη περίπτωσης στο Facebook και στο στρατηγείο της Google στην Ευρώπη
H Apivita έχει ήδη παρουσία σε 38 χώρες με ισχυρότερη αγορά της όσον αφορά τις εξαγωγές την Ισπανία.
Ο όμιλος προσδοκά οφέλη και από την παραγωγή και διακίνηση αντισηπτικών προϊόντων.
Την πρώτη εκτίμηση για το 2020 σχηματίζει η Dior Hellas.
Μετά το ελαιόλαδο και εσχάτως το ακτινίδιο, που εισέρχονται με αξιώσεις στη συγκεκριμένη ασιατική χώρα, έρχεται και η σειρά του ελληνικού καλλυντικού.
Οι δερματολόγοι λένε ότι αυτά τα προϊόντα ομορφιάς δεν έχουν καλή χημεία με τον ήλιο, τη θερμότητα και την υγρασία.
Από ενδοκρινικές διαταραχές, δερματίτιδες εγκαύματα, βλάβες στα νευρά, μέχρι καρκίνο και τύφλωση και στείρωση.
Το «χρυσό κορίτσι» ποζάρει για ένα νέο προϊόν.