Την ύπαρξη ζώνης προειδοποίησης δύο χιλιομέτρων πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών στην περιοχή επισημαίνει η «Νέα Οδός», η οποία διαχειρίζεται το εν λόγω τμήμα της Εθνικής Οδού σε ανακοίνωσή της αναφορικά με το χθεσινό δυστύχημα στο Σχηματάρι, που είχε αποτέλεσμα τον θάνατο μιας γυναίκας.
Όπως τονίζεται, στη Ζώνη Προειδοποίησης «δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήµανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριµένα, 2 χλµ. πριν το σηµείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούµενων εργασιών στην οδό) και ρυθµιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισµό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλµ. την ώρα. Στα 50 µέτρα πριν του σηµείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες µε αναλάµπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήµανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης,πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι)»
«Πέρα των παραπάνω φωτεινών σηµάνσεων, στο σηµείο όπου διενεργούνται οι εργασίες βρίσκονται ακόµα τοποθετηµένοι και λειτουργούν δυο µεγάλοι πυλώνες (µανιτάρια) που χρησιµοποιούνταν για το φωτισµό του σταθµού διοδίων όσο αυτός βρισκόταν σε λειτουργία».
Όσον αφορά στην κατάσταση του οδοστρώματος, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι στο συγκεκριμένο τμήμα πραγματοποιήθηκε πρόσφατα αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα. «Η αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα αυξάνει την αντιολισθηρότητα του οδοστρώµατος και προσφέρει αυξηµένη δυνατότητα πρόσφυσης στα οχήµατα» επισημαίνεται.
Η καραμπόλα δημιουργήθηκε όταν ένα ΙΧ έχασε τον έλεγχο . Σύμφωνα με αναφορές οδηγών, η άσφαλτος που είχε στρωθεί πρόσφατα δεν είχε προλάβει να στεγνώσει, με αποτέλεσμα ο δρόμος να γίνει πολύ ολισθηρός, Αυτόπτες μάρτυρες δήλωναν ότι δεν μπορούσαν να φρενάρουν.