eeexia

Ο personal trainer Δ. Σκουφάκης δείχνει στην HuffPost για κάθε μία απ' αυτές την αλάνθαστη εκτέλεση.
Τρεις τρόποι για να τις ελέγχετε.
Ποιο το κόστος της άσκοπης χρήσης και πώς μπορούμε να αλλάξουμε συνήθειες.
Οι ειδικοί «τα βάζουν κάτω» και ενημερώνουν για τους κινδύνους.
Για να ορίσουμε την ιδανική ώρα του μεσημεριανού, πρέπει να αφουγκραστούμε τις ανάγκες του οργανισμού μας.
Είχαν χειρότερη βαθμολογία σε οτιδήποτε αφορούσε τον ύπνο και γενικότερα την υγεία.
Σε περίπτωση που δεν βλέπουμε αποτελέσματα, ίσως δεν πάει λάθος το πρόγραμμα γυμναστικής αλλά η διατροφή μας.
Βελτιώνεις την αυτοπεποίθησή σου, ενισχύεις την μνήμη σου, αυξάνεις την αποτελεσματικότητά σου