CULTURE
16/12/2014 06:00 EET | Updated 16/12/2014 07:36 EET

Έφτιαξαν ηλεκτρονικό παιχνίδι με θέμα την Αμφίπολη μέσα σε 50 ώρες

gi-Cluster-GameJam

Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού για την Αμφίπολη ήταν ο στόχος των συμμετεχόντων στο gi-Cluster Game Jam 2014, του 3ου κατά σειρά Hellenic Game Jam, το οποίο ολοκληρώθηκε την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στον συνεργατικό χώρο του gi-Cluster στο Μαρούσι που διαχειρίζεται το Corallia.

Η αποστολή των συμμετεχόντων ήταν να ολοκληρώσουν σε περίπου 50 ώρες ένα ηλεκτρονικό game με θέμα την Αμφίπολη, συνεργαζόμενοι σε δυναμικές ομάδες.Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το εν λόγω θέμα ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες αξιοποίησης του πολιτισμού και την προώθηση του τουρισμού με όχημα τις νέες τεχνολογίες και τη βιομηχανία δημιουργικού περιεχομένου, σύμφωνα και με τη στρατηγική στόχευση του gi-Cluster.

Οι νικητήριες ομάδες του gi-Cluster Game Jam 2014 ήταν η «The Pixelators» που κατατάχθηκε πρώτη και έλαβε έπαθλο € 3.000, η «Macabre Entertainment» που κατατάχθηκε δεύτερη και έλαβε έπαθλο € 2.000 και η «Synelixis» που κατατάχθηκε τρίτη και έλαβε έπαθλο € 1.000. Επιπρόσθετα, σε όλες τις διακριθείσες ομάδες προσφέρεται η δυνατότητα να ενταχθούν άμεσα στο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης του gi-Cluster, απολαμβάνοντας σειρά από οφέλη και υποστήριξη για την περαιτέρω ανάπτυξή τους.

Οι ομάδες που διαγωνίστηκαν αξιολογήθηκαν από τα μέλη της κριτικής επιτροπής για την καινοτομία, την ποιότητα και την πληρότητα του προγραμματισμού, των γραφικών, του ήχου και του gameplay του ψυχαγωγικού λογισμικού που ανέπτυξαν. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι στη φετινή διοργάνωση οι εφαρμογές που παρουσίασαν οι ομάδες χαρακτηρίστηκαν όλες από υψηλότατο επίπεδο, δίνοντας έτσι αισιόδοξα μηνύματα για το μέλλον, ενώ ειδικότερα σε σχέση με το θέμα της Αμφίπολης, παρουσιάστηκαν μοναδικές τρισδιάστατες ρεαλιστικές απεικονίσεις του τύμβου και λοιπών ιστορικών/ μυθολογικών στοιχείων, καθώς και παιχνίδια με ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά στοιχεία.

Η διοργάνωση του gi-Cluster Game Jam 2014 πραγματοποιήθηκε με την ενεργή υποστήριξη των Akazoo, Vermantia και Trebbble που προσέφεραν το πρώτο, δεύτερο και τρίτο χρηματικό έπαθλο αντίστοιχα, του Πανελλήνιου Συλλόγου Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας (HGDA) που προσέφερε εθελοντές για την επιτυχή διεξαγωγή του διαγωνισμού, της εταιρείας Lancom η οποία παρείχε την τεχνική και διαδικτυακή υποστήριξη της διοργάνωσης, του Battlenet Internet Station στα Πευκάκια, του Red Bull και του Corallia ως Φορέα Αρωγού του gi-Cluster, που υποστήριξε συνολικά την οργάνωση και διεξαγωγή του διαγωνισμού.

 

Sponsored Post