LIFE
18/12/2014 09:38 EET | Updated 18/12/2014 10:08 EET

Τα φετινά Ermis Awards

match studio

Την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου, τα Ermis Awards γιόρτασαν τα 25 τους χρόνια και η 24MEDIA και η Huffington Post Greece, χορηγοί επικοινωνίας της εκδήλωσης, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και να αναφωνήσουν μαζί με όλους του καλεσμένους, «Ermis για πάντα»!

hermes awards

Πρόκειται για το κορυφαίο γεγονός στον κλάδο της διαφήμισης και της επικοινωνίας στη χώρα μας και το μοναδικό θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία και διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΕΔΕ).

Άλλωστε όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και ο Πρόεδρος της 24MEDIA, Δημήτρης Μάρης:

«Για την 24ΜEDIA η καινοτομία στην επικοινωνία και στην προσέγγιση του κοινού αποτελεί συστατικό στοιχείο της φιλοσοφίας μας. Για τον λόγο αυτό η 24MEDIA για τρίτη κατά σειρά χρονιά και η Huffington Post Greece για πρώτη φορά φέτος στέκονται αρωγοί των Εrmis Awards, ενός επιτυχημένου διαχρονικά θεσμού βράβευσης της δημιουργικότητας στον τομέα της επικοινωνίας στην Ελλάδα. Η ηθική επιβράβευση και καταξίωση των δημιουργών του κλάδου αυτού, δείχνει το δρόμο της ανάδειξης της σημασίας της δημιουργικής σκέψης για κάθε έναν εξ αυτών».

hermes

Το κατάμεστο Θέατρο Παλλάς

Η εκδήλωση έγινε στο Θέατρο Παλλάς και η ΕΕΔΕ βράβευσε τις καλύτερες ιδέες της χρονιάς με παρουσιαστές τους ηθοποιούς Λευτέρης Ελευθερίου και Μαρία Κωνσταντάκη που έδωσαν τον δικό τους χιουμοριστικό τόνο στην βραδιά που ξεχώρισε για τη μεγάλη προσέλευση, τα πολλά βραβεία και τις καινοτομίες.

hermes awards

Ο Μανόλης Παπαπολύζος στο βήμα

Ο πρόεδρος της ΕΕΔΕ, Μανόλης Παπαπολύζος, δήλωσε για τη σημασία των Ermis Awards στον κλάδο: «Παρά τις δυσκολίες που περνάει η αγορά μας, η φετινή 25η διοργάνωση έχει σπάσει κάθε ρεκόρ συμμετοχής. Αλλά και προσέλευσης. Είναι νομίζω αποτέλεσμα του ότι τα Βραβεία Ermis αναγνωρίζονται ως τα πιο έγκυρα και σημαντικά βραβεία σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας. Οι αριθμοί μπορεί να μην ευημερούν, αλλά οι άνθρωποι της επικοινωνίας, δεν το βάζουν κάτω. Οι άνθρωποι της δικής μας δουλειάς, έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά που τους διακρίνουν: έχουν ταλέντο, είναι οραματιστές, είναι μαχητές και είναι ηγέτες. Δεν φοβούνται να αποτύχουν, ούτε φοβούνται να πειραματισθούν σε νέους δρόμους. Και κυρίως, έχουν την επιμονή να πείσουν τους πελάτες τους να τους εμπιστευθούν, να τους οδηγήσουν σε άγνωστα νερά και τελικά να ανταμειφθούν με καλύτερες πωλήσεις, μεγαλύτερα μερίδια, μεγαλύτερη αξία μάρκας. Πράγμα που έχει αποδειχθεί περίτρανα στην ιστορία της διαφήμισης. Γιατί ο τελικός σκοπός της διαφήμισης είναι οι πωλήσεις. Αν δεν πετύχεις αυτόν, τότε δεν έχεις λόγο ύπαρξης».

Μεγάλοι πρωταγωνιστές της βραδιάς ήταν η The Newtons Laboratory που απέσπασε 37 βραβεία, ενώ ακολούθησε η Bold Oglivy με 22 διακρίσεις και η JWT Spot Athens με 12.