ΕΙΔΗΣΕΙΣ
17/01/2015 14:20 EET | Updated 18/01/2015 03:59 EET

Λεσβιακό σεξ, αποπλάνηση και δολοφονίες σε καθολικό μοναστήρι, «αποκαλύπτει» το αρχείο του Βατικανού

amazon

Από το αρχείο του Βατικανού “έρχεται” μια σκανδαλιστική αλλά και αμφιλεγόμενη ιστορία η οποία περιλαμβάνει σεξουαλικά όργια μεταξύ γυναικών μοναχών και δολοφονίες, όλα με σκηνικό ένα καθολικό μοναστήρι του 19ου αιώνα. Το σκάνδαλο του San't Ambrogio, όπως το έχουν αποκαλέσει, έχει ως πρωταγωνίστρια μια νεαρή αδερφή, τη Μαρία, η οποία φαίνεται πως είχε καταφέρει να πείσει τις μοναχές πως “βλέπει” οράματα και στη συνέχεια τις παρέσυρε σε ποικίλες σεξουαλικές δραστηριότητες. Η “άτακτη” καλόγρια, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα της Daily Mail είχε και ερωτική σχέση με έναν θεολόγο- υπό το πρόσχημα πως ήταν δαιμονισμένος και χρειαζόταν τη βοήθειά της- φέρεται ακόμη να δολοφόνησε τουλάχιστον τρεις μοναχές ενώ η όλη υπόθεση αποκαλύφθηκε όταν μια Γερμανίδα πριγκίπισσα, αηδιασμένη από όσα γίνονταν στο μοναστήρι, το εγκατάλειψε.

Ο Herbert Wolf , κορυφαίος μελετητής της Καθολικής Εκκλησίας, ανακάλυψε το σκάνδαλο του Sant'Ambrogio όταν του δόθηκε άδεια πρόσβασης στα αρχεία της Συνόδου για το Δόγμα της Πίστης. Ο καθηγητής εκκλησιαστικής ιστορίας στο πανεπιστήμιο Muenster της Γερμανίας αφηγείται την ιστορία στο βιβλίο του The Nuns of San't Ambrogio ενώ για πρώτη φορά το έργο του μεταφράστηκε στα αγγλικά.

Η περιπέτεια της πριγκίπισσας Καταρίνα

Η πριγκίπισσα Καταρίνα φον Χοεντσόλερν – ενός εκ των τριών σημαντικότερων οίκων της Αυστρίας- ήταν 17 ετών το 1834 όταν μετέβη στη Ρώμη και ασπάστηκε την Καθολική Πίστη και μάλιστα στην πιο αυστηρή της “εκδοχή”. Λίγα χρόνια αργότερα το 1858, έχοντας μείνει χήρα δύο φορές επέστρεψε στη Ρώμη και σε ηλικία πια 41 ετών έγινε δόκιμη σε γυναικείο μοναστήρι. Ήταν μια από τις 20 συνολικά γυναίκες που η “εκπληκτική”, όπως χαρακτηρίζεται στο βιβλίο, Μαρία- και πρωταγωνίστρια του σκανδάλου- είχε πείσει να την ακολουθήσουν.

Κατά την 15μηνη παραμονή της στο μοναστήρι, η Καταρίνα είδε τις καλόγριες να ενδίδουν σε λάγνες, απαγορευμένες απολαύσεις και, όπως υποστήριξε υπήρχε και μία ύποπτη σχέση μεταξύ της αδερφής Μαρίας και ενός άνδρα, του Peter Kreuzburg. Η σχέση αυτή μάλιστα, σύμφωνα με τη πριγκίπισσα, συνεχιζόταν με τη δικαιολογία πως ο άνδρας ήταν δαιμονισμένος και η Μαρία προσπαθούσε να τον βοηθήσει.

Η πριγκίπισσα όμως διάβασε ένα γράμμα του δήθεν δαιμονισμένου άνδρα, προς τη Μαρία και σε αυτό υπήρχαν ερωτικά υπονοούμενα και “εξαιρετικά άσεμνες εκφράσεις” ενώ ζητούσε να συμμετάσχουν δύο μοναχές σε σεξουαλικές πράξεις μαζί του. Η δε Καταρίνα άκουσε τη Μαρία να υποστηρίζει πως είναι Αγία και να δηλώνει πως έχει υπερφυσικές δυνάμεις, οι οποίες ήταν “ουράνια δώρα”.

Η αμφισβήτηση όμως όσων γίνονταν στο μοναστήρι ήταν επικίνδυνη καθώς όπως υποστήριξε η Καταρίνα κάποια στιγμή προσπάθησαν να της “κλείσουν το στόμα” αφού έπεσε θύμα δηλητηρίασης. Κατάφερε όμως να επιβιώσει και έγραψε ένα γράμμα στον εξάδελφό της Gustav Adolf zu Hohenlohe-Schillingsfürst ο οποίος ήταν έμπιστος του Πάπα Πίου Θ', λέγοντας του πως έχει πέσει θύμα κακοποίησης και πως ανησυχεί για τη ζωή της.

katharina

Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την απόδραση της, η Καταρίνα ήρθε σε επικοινωνία με το Ιερό Δικαστήριο και προέβη σε καταγγελίες κατά των μοναχών. Τελικά μια έρευνα η οποία διεξήχθη από την Ιερά Εξέταση αποκάλυψε τα μυστικά του Sant'Ambrogio και των συμπεριφορών που λάμβαναν χώρα σε αυτό.

Οι ομοφυλοφιλικές συνευρέσεις, οι ευλογίες και ο κληρικός

Κατά τη διάρκεια της έρευνας, η αδελφή Agnese Eletta – η οποία είχε εκδιωχθεί από την εκκλησία - αποκάλυψε ότι η Μαρία την είχε αγγίξει για να την θεραπεύσει επειδή ο Θεός της είχε δώσει σχετική εντολή.

Στην έκθεση επί των προκαταρκτικών ακροάσεων που παρουσιάστηκε στον Πάπα ανέφερεται: «Οι δόκιμες είχαν επιδοθεί σε ακατάλληλες πράξεις με τη Μαρία με την οποία είχαν ιδιαίτερη “οικειότητα” και αντάλλασσαν φιλιά». Επίσης γίνεται λόγος για λεσβιακές τελετές μύησης οι οποίες προηγούνταν τον Όρκων που έδιναν οι δόκιμες μοναχές. “Οι γυναίκες είχαν επιδοθεί σε ολοκληρωμένο σαρκικό έρωτα (συνουσία)”.

Αποκαλύπτοντας τις συναντήσεις της με τη Μαρία , μια άλλη καλόγρια , η Maria Giacinta, είχε δηλώσει: “Οι άσεμνες πράξεις που διαπράττονται περιελάμβαναν αγγίγματα στο σώμα και δύο τρεις φορές είχα χρησιμοποιήσει και τη γλώσσα μου...Ήταν η πιο πρόθυμη να αγγίξει το σώμα μας...μου ζήτησε να ξαπλώσω σε μια συγκεκριμένη στάση με τα πόδια μου ψηλά ενώ άρχισε να «περιπλέκεται» μαζί μου, όπως η ίδια το αποκάλεσε”. Υπάρχουν όμως αναφορές και για ανάρμοστες συμπεριφορές από έναν κληρικό, ο οποίος ενώ ευλογούσε μια καλόγρια- και εις το δικό του όνομα μάλιστα- στη συνέχεια άρχισε να φιλά τη γυναίκα και να επιδίδεται σε ανάρμοστες, για ένα ιερέα και μια μοναχή, πράξεις.

Επίσης κατά την έρευνα, αποκαλύφθηκε πως η Μαρία είχε προσπαθήσει να δολοφονήσει μια ακόμη καλόγρια, με τη χορήγηση υπερβολικής δόσης οπίου ενώ ήταν ύποπτη και για τη δολοφονία τριών ακόμη μοναχών.

Τελικά καταδικάστηκε σε μοναστική- απομόνωση για 18χρόνια ενώ το μοναστήρι της έκλεισε ενώ τα τελευταία χρόνια το οίκημα που άλλοτε φιλοξενούσε τη μονή έχει αξιοποιηθεί με διάφορους τρόπους ακόμη και ως night club.