ΔΙΕΘΝΕΣ
06/04/2015 17:06 EEST | Updated 06/04/2015 17:07 EEST

Η Λαγκάρντ δεν πάει πουθενά χωρίς τα φουλάρια της: Είναι αυτό το νέο σύμβολο της γυναικείας δύναμης;

Αν το σήμα κατατεθέν της Άνγκελα Μέρκελ είναι τα βαρετά - σε κάθε πιθανή απόχρωση - σακάκια, τότε της Κριστίν Λαγκάρντ είναι τα εντυπωσιακά - σε κάθε πιθανό σχέδιο - φουλάρια.

Σύμφωνα μάλιστα με πρόσφατο άρθρο του BBC «Is this the new power symbol for women?» («Είναι αυτό το νέο σύμβολο για τις γυναίκες;»), ολοένα και περισσότερες πετυχημένες γυναίκες ξοδεύουν μικρές περιουσίες σε φουλάρια. Στο κείμενο κάνει φυσικά την «εμφάνισή» του και το Burberry φουλάρι του Έλληνα υπουργού Οικονομικών, Γιάνη Βατρουφάκη.

Όπως φαίνεται, ακόμα και οι άνθρωποι σε θέσεις εξουσίας έχουν ανάγκη από τουλάχιστον ένα πράγμα που τους κάνει να νιώθουν άνετα. Δείτε μόλις λίγες από τις εμφανίσεις που έχει κάνει τελευταία με τα φουλάρια της η Διευθύντρια του ΔΝΤ.