ΚΟΙΝΩΝΙΑ
05/06/2015 09:22 EEST | Updated 05/06/2015 09:22 EEST

84χρονη Ελληνίδα βρέθηκε στην Μάλτα αντί για την Αθήνα μετά από λάθος αεροπορικής εταιρείας

PASCAL PAVANI via Getty Images
People board an Easy Jet plane on March 17, 2015 at the Toulouse-Blagnac airport in the southwestern French city. AFP PHOTO / PASCAL PAVANI . (Photo credit should read PASCAL PAVANI/AFP/Getty Images)

Μια 84χρονη Ελληνίδα ονόματι Αργυρώ Αρετάκη βρέθηκε στην Μάλτα αντί για την Αθήνα, έπειτα από ένα λάθος της αεροπορικής εταιρείας easyjet.

Ο γιος της, Δημήτρης, την είχε αφήσει στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ στις 18 Μαΐου, όπου την περίμενε ένας συνοδός για να την βοηθήσει να πάει στην σωστή πύλη και να γυρίσει στην Αθήνα. Όταν πέρασε από τον έλεγχο των εισιτηρίων, το προσωπικό την οδήγησε στη λάθος ουρά και η γυναίκα βρέθηκε σε μια άλλη πτήση της easyJet με προορισμό την Μάλτα, όπου, παρόλο που το προσωπικό είδε ότι η θέση της ήταν κατειλημμένη, δεν ελέγχθηκε το εισιτήριό της και οδηγήθηκε σε μια άλλη θέση.

Όταν το αεροπλάνο έφτασε στη Μάλτα, η γυναίκα είδε ότι δεν ήρθε κανένας συνοδός να την παραλάβει με αναπηρικό καροτσάκι, όπως της είχαν πει, και η ίδια άρχισε να ακολουθεί μπερδεμένη το πλήθος. Σύμφωνα με την Daily Mail, η κυρία Αργυρώ δεν γνώριζε αγγλικά, δεν μπορούσε να καταλάβει τι είχε συμβεί και ξέσπασε σε κλάματα.

Όπως αναφέρει ο ίδιος ο γιος της, η συμπεριφορά της εταιρείας ήταν απαράδεκτη, καθώς της συμπεριφέρονταν σαν να είναι μια χαμένη αποσκευή. Ευτυχώς, το πρόβλημα λύθηκε όταν η κόρη της, η οποία την περίμενε στο Ελευθέριος Βενιζέλος, μίλησε με τους υπεύθυνους του αεροδρομίου και με αυτό τον τρόπο κανονίστηκε η μεταφορά της στην Αθήνα την επόμενη μέρα.

«Το βρίσκω πολύ άσχημο. Κατηγορούν όλους τους άλλους και δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη. Είναι σοβαρό το ζήτημα», δήλωσε ο Δημήτρης Αρετάκης στην Daily Mail.

Εκπρόσωπος της easyJet, σε δήλωσή του στην Βρετανική εφημερίδα ζήτησε συγνώμη για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε και τόνισε πως όλο αυτό ξεκίνησε επειδή δεν ήρθε κάποιος συνοδός για να παραλάβει την κυρία Αργυρώ, με αποτέλεσμα αυτή να καταλήξει στη λάθος ουρά. Ακόμα, ισχυρίστηκε πως η εταιρεία διερευνά την υπόθεση και έχει λάβει μέτρα ώστε να μην ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο στο μέλλον.