ΔΙΕΘΝΕΣ
18/06/2015 13:35 EEST

Έρευνα: Τι ξεχνούν οι άνθρωποι στα ξενοδοχεία; - «Πονηρές» εκπλήξεις στην κορυφή της λίστας

KassandraBayResort/Flickr
Inside the Executive Junior Suites of the Kassandra Bay Hotel in Skiathos. Double bed, panoramic sea view. Visit <a href="http://www.kassandrabay.com/executive-junior-suite-jacuzzi-skiathos" rel="nofollow">www.kassandrabay.com/executive-junior-suite-jacuzzi-skiathos</a> for more information.

Σεξουαλικής φύσεως είναι ένα στα τρία από τα αντικείμενα που ξεχνιούνται σε δωμάτια ξενοδοχείων, σύμφωνα με νέα έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 8.000 ξενοδοχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Όπως αποδείχθηκε λοιπόν, στα κάθε λογής αντικείμενα που σχετίζονται με τη σεξουαλική δραστηριότητα και συνεύρεση αντιστοιχεί το 30% των ευρημάτων, με μερικές ανακαλύψεις, μάλιστα, να κρίνονται ιδιαίτερα ασυνήθιστες.

Πέραν αυτών, άλλα αντικείμενα, τα οποία δεν θα ήταν ιδιαίτερα αναμενόμενο ίσως να συναντήσει κανείς ξεχασμένα σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, είναι για παράδειγμα ένα προσθετικό, τεχνητό μέλος, μια ζωντανή σαύρα και ένα βάζο γεμάτο σαλιγκάρια, όπως επίσης και ένα ρολόι αξίας 25.000 λιρών, μαζί με 2.000 λίρες σε μετρητά και δύο βέρες που ξέχασε ένα χαρούμενο ζευγάρι νεόνυμφων, που είχε παντρευτεί την προηγούμενη νύχτα.

Η Άντρεα Ταρπέη, του Laterooms.com που διεξήγαγε την εν λόγω έρευνα, δήλωσε σχετικά, όσον αφορά τα ευρήματα:

«Ενώ περιμέναμε με μεγάλη σιγουριά να βρίσκονται στην κορυφή της λίστας κινητά, φορητοί υπολογιστές και φορτιστές, μείναμε πραγματικά έκπληκτοι βλέποντας κάποια από τα ασυνήθιστα αντικείμενα που έβρισκαν οι συνεργάτες μας ξεχασμένα στα ξενοδοχεία τους- ειδικά από τον αριθμό των ξενοδοχείων, όπου σημειώνεται πως εντοπίζονται τακτικά ξεχασμένα σεξουαλικά βοηθήματα και αντικείμενα».

Αξίζει να σημειωθεί πως οι 8.000 διαφορετικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα, ανταποκρίνονται σε όλο το εύρος των διαφορετικών τομέων των ξενοδοχειακών υπηρεσιών, που παρέχονται στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Παρουσιάζεται, επίσης, το 26% των ξενοδοχείων να επιστρέφει τα αντικείμενα στους κατόχους τους, ακόμη και εάν δεν είναι απαραίτητο αυτό, ενώ ένα 60% επιστρέφει τα αντικείμενα, εάν του ζητηθεί, από τους ίδιους τους πελάτες που τα ξέχασαν.