LIFE
20/01/2016 02:27 EET

10 μυστικά για να είστε πιο συγκεντρωμένοι στο γραφείο

Tetra Images via Getty Images
USA, New Jersey, Side view of business woman working on desktop pc in office

Ας είμαστε ειλικρινείς. Είναι δύσκολο να παραμείνει κανείς συγκεντρωμένος για 8 ώρες, όσο δηλαδή βρίσκεται στην δουλειά, στην καλύτερη περίπτωση. Ακόμα κι αν έχετε όλη την καλή διάθεση, το γραφείο είναι γεμάτο περισπασμούς. Από τον συνάδελφο στο δίπλα γραφείο που κάνει συνέχεια φασαρία μέχρι ένα βίντεο με γάτες που χορεύουν στο διαδίκτυο, οι πειρασμοί είναι πολλοί και βρίσκονται εκεί για να κλέψουν την παραγωγικότητά σας.

Τα καλά νέα είναι ότι αν δυσκολεύεστε να μείνετε συγκεντρωμένοι στο γραφείο, υπάρχουν μερικά μυστικά για να κρατηθεί το μυαλό σας αιχμηρό.

1. Κάντε διαλείμματα

Μπορεί να νομίζετε ότι θα κάνετε περισσότερα αν κάνετε την δουλειά σας μονοκοπανιά, αλλά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Έρευνα έχει δείξει ότι τα συστηματικά διαλείμματα είναι σημαντικά για την παραγωγικότητα. Έτσι, συστήνουν την εργασία για 52 λεπτά συνεχόμενα και στη συνέχεια, 17 λεπτά διάλειμμα.

2. Φάτε λεμόνι

Έρευνες έχουν δείξει ότι η μυρωδιά φρούτων όπως τα λεμόνια ή τα πορτοκάλια ενισχύουν την προσοχή. Επιπλέον, αυτή η βιταμίνη C έχει πολλά οφέλη για την υγεία.

3. Σηκωθείτε

Δεν είναι καθόλου καλό ούτε για την υγεία, ούτε για την παραγωγικότητά σας, το να μένετε κολλημένοι στην καρέκλα σας.

4. Δείτε ένα βίντεο με κουτάβια

Εάν ψάχνετε δικαιολογία για να κάνετε ένα διάλειμμα, ένα βίντεο με κουτάβια είναι ό,τι καλύτερο. Έρευνα που έγινε το 201 διαπίστωσε ότι τέτοια χαριτωμένα βίντεο ενισχύουν την προσοχή μας και μας φτιάχνουν την διάθεση.

5. Δοκιμάστε την μέθοδο 20-20-20

Αυτό σημαίνει ότι κάθε 20 λεπτά, κοιτάξτε ένα αντικείμενο που βρίσκεται 20 πόδια μακριά για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα. Αυτό θα ξεκουράσει τα μάτια σας.

6. Κανονίστε μία συνάντηση για τις 3 το μεσημέρι

Ο πανικός των πρωινών συναντήσεων δεν σας χρειάζεται. Σύμφωνα με έρευνα η καλύτερη ώρα για να κανονίσει κανείς μία συνάντηση είναι στις 3 το μεσημέρι και μάλιστα την Τρίτη. Είναι αρκετά αργά ώστε να έχετε κάνει κάποιες δουλειές, αλλά και τόσο νωρίς ώστε να μην είστε κουρασμένοι.

7. Αναπνεύστε βαθιά

Εισπνοή, εκπνοή. Οι βαθιές εισπνοές απομακρύνουν το άγχος και σας ηρεμούν.

8. Απενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις στις συσκευές σας

Το κινητό σας είναι βέβαιο ότι θα σας αποσπάσει την προσοχή, ειδικά αν χτυπάει συνέχεια.

9. Κάντε μία λίστα με όλα όσα πρέπει να κάνετε

Αρχικά, μία λίστα με τα πράγματα που έχετε να κάνετε μέσα στην ημέρα ή την εβδομάδα θα σας βοηθήσει πολύ να είστε συνεπείς με τις υποχρεώσεις σας.

10. Αφήστε την δουλειά σας... στην δουλειά σας

Μην παίρνετε ποτέ την δουλειά στο σπίτι. Μόλις κλείσει η πόρτα πίσω σας, θα πρέπει να μένει και η δουλειά πίσω.

Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε αρχικά στην αμερικάνικη έκδοση της HuffPost.