ΔΙΕΘΝΕΣ
27/01/2016 09:23 EET | Updated 27/01/2016 18:58 EET

Οι δημοσιογράφοι των Financial Times κατεβαίνουν σε απεργία για πρώτη φορά ύστερα από 30 χρόνια

LONDON, ENGLAND - JULY 23:  The Financial Times logo sits on display outside the headquarters of the newspaper on July 23, 2015 in London, England. Japanese media company Nikkei have reached an agreement to buy the Financial Times Group from publishing group Pearson for £844m. The Financial Times is a British, English language newspaper launched in 1888 and has a combined print and online readership of 720,000.  It is part of the FT group which also includes a 50% stake in The Economist and Russian newspaper Vedemosti.  (Photo by Danny E. Martindale/Getty Images)
Danny E. Martindale via Getty Images
LONDON, ENGLAND - JULY 23: The Financial Times logo sits on display outside the headquarters of the newspaper on July 23, 2015 in London, England. Japanese media company Nikkei have reached an agreement to buy the Financial Times Group from publishing group Pearson for £844m. The Financial Times is a British, English language newspaper launched in 1888 and has a combined print and online readership of 720,000. It is part of the FT group which also includes a 50% stake in The Economist and Russian newspaper Vedemosti. (Photo by Danny E. Martindale/Getty Images)

Σε 24ωρη απεργία κατεβαίνουν οι δημοσιογράφοι των Financial Times, για πρώτη φορά εδώ και 30 χρόνια με σκοπό να υπερασπιστούν τις συντάξεις τους.

Οι δημοσιογράφοι της διάσημης βρετανικής εφημερίδας ψήφισαν υπέρ της απεργίας, όπως ανακοίνωσε το συνδικάτο των δημοσιογράφων της Βρετανίας μετά την αποτυχία των συνομιλιών με τη διοίκηση της εφημερίδας.

Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές η διεύθυνση δεν τήρησε τις δεσμεύσεις της μετά την εξαγορά των FT από τον ιαπωνικό όμιλο Nikkei με αποτέλεσμα να ψηφίσουν "συντριπτικά" υπέρ της 24ωρης απεργίας χωρίς ωστόσο προς το παρόν να έχει αποφασιστεί η μέρα που θα λάβει χώρα.

Οι Financial Times που ανήκαν στον βρετανικό εκδοτικό όμιλο Pearson, εξαγοράστηκαν πριν από ένα χρόνο από το ιαπωνικό όμιλο Νikkei. Οι δημοσιογράφοι ωστόσο της εφημερίδας καταγγέλλουν ότι η νέα διεύθυνση της εφημερίδας δεν τήρησε τις δεσμεύσεις καθώς, μετά την εξαγορά, πήρε 5,3 εκατομμύρια ευρώ από το ταμείο των συντάξεων της επιχείρησης για να πληρώσει τη μίσθωση του κτιρίου όπου στεγάζεται η εφημερίδα -παραμένει στην ιδιοκτησία του ομίλου Pearson- αλλά και για να καλύψει άλλα έξοδα.

Οι εφημερίδα εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1988 και αμέσως απέκτησε κύρος εντός και εκτός βρετανικού εδάφους.

ΠΗΓΗ: theguardian