ΕΙΔΗΣΕΙΣ
27/01/2016 08:19 EET | Updated 27/01/2016 08:42 EET

Το διαφημιστικό σποτ της PETA που απαγορεύτηκε για το Superbowl: Οι χορτοφάγοι έχουν καλύτερες επιδώσεις στο σεξ από τους κρεατοφάγους

Οι χορτοφάγοι έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σεξ από εκείνους οι οποίοι προτιμούν το κρέας. Αυτό είναι το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει η PETA μέσα από τη νέα της διαφήμιση.

Στο διαφημιστικό σποτ διάρκειας,38 δευτερολέπτων, η εικόνα χωρίζει στα δύο και δείχνει δύο ζευγάρια κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης.

Στα αριστερά βλέπουμε τον κρεατοφάγο ο οποίος δεν έχει αντοχές και τελειώνει σε χρόνο μηδέν, την ώρα που δεξιά ο χορτοφάγος συνεχίζει χωρίς να κουράζεται να ικανοποιεί την σύντροφό του. Στη συνέχεια και ενώ οι χορτοφάγοι απολαμβάνουν το σεξ, ο άντρας αριστερά ντύνεται και φεύγει από το σπίτι, ενώ καθώς βγαίνει από τον κτίριο πέφτει πάνω του ένα κλιματιστικό, με τη διαφήμιση να σημειώνει: «Άντεξε περισσότερο, γίνε χορτοφάγος.»

Η διαφήμιση πάντως δεν θα προβληθεί από το CBC, το οποίο θα προβάλει το Superbowl, αφού θεωρήθηκε ιδιαίτερα προκλητική για την τηλεόραση. Το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς για την Αμερική θα λάβει χώρα στις 7 Φεβρουαρίου στο San Francisco .