Έχοντας στο ενεργητικό του θρυλικές ταινίες όπως το Wild at Heart, το Blue Velvet και το Mulholland Drive, o Ντέιβιντ Λιντς έχει κερδίσει με το σπαθί του μια θέση στο Πάνθεον των εκκεντρικών και δεν έχει σταματήσει ούτε λεπτό να μας εκπλήσσει με την πολυσχιδή καλλιτεχνική του δραστηριότητα: από τη μουσική του μέχρι το Members’ Club του στο Παρίσι κανείς δεν μπορεί να μαντέψει ποτέ το επόμενο βήμα του.
Ο Λιντς έχει σκηνοθετήσει πάνω από 15 διαφημίσεις από τη δεκαετία του ’80 και μετά. Πολλές διαφημίζουν προϊόντα που μοιάζουν απόλυτα ταιριαστές με το σκοτεινό, σέξυ σκηνοθετικό σύμπαν του Λίντς: αρώματα, τσιγάρα, βερνίκια νυχιών. Άλλες πάλι όπως η διαφήμιση του για να κρατηθεί η Νέα Υόρκη καθαρή από τα ποντίκια(!!!!) μπορεί να φαίνονται παράξενες, αλλά τελικά μόνο παράξενες δεν είναι. Γιατί πως θα διαφημίσεις ένα playstation αν δεν χρησιμοποιήσεις μια πάπια;
Opium, Yves Saint Laurent
Το άρωμα ως ερωτική, σχεδόν οργασμική εμπειρία σε μία μόνο από τις πολλές διαφημίσεις αρωμάτων που σκηνοθέτησε ο Λιντς.
Οbsession, Calvin Klein, 1988
Διαφήμιση- αριστούργημα του 1988 με πρωταγωνιστές τον Benicio Del Toro και την Heather Graham ως αθώα 18χρονη παιδούλα. Το Voiceover είναι από τον «Μεγάλο Γκάτσμπυ» του Φ. Σκοτ Φιτζέραλντ.
Υγειονομική υπηρεσία της Νέας Υόρκης, 1991
Φτιαγμένη το 1991 ως «κοινωνικό μήνυμα» (κάτι σαν τα διαφημιστικά του Ant1 στις αρχές του ’90 για τη λειψυδρία-χοχοχο) η διαφήμιση θα μπορούσε να έχει τίτλο «Μην ρίχνετε κάτω σκουπίδια θα πνιγούμε στα ποντίκια». Ένα λεπτό ασπρόμαυρου μοντάζ με ποντικοουρές και αρουραίους να εναλλάσσονται με μοντάζ ανθρώπων που πετάνε κάτω τα σκουπίδια τους, είναι αρκετό να σε κάνει να μην θες να ξαναβγείς ποτέ από το σπίτι.
Georgia Coffee, 1991
Αυτή είναι μόνο μία από τη σειρά διαφημίσεων του Lynch για το Georgia Coffee, ένα προϊόν καφέ σε κουτάκι της Coca Cola που γνωρίζει ιδιαίτερη επιτυχία στις Ασιατικές αγορές. Oι διαφημίσεις, που γυρίστηκαν το 1991 και προβλήθηκαν μόνο στην Ιαπωνία, «παίζουν» εμφανώς με στοιχεία από το Twin Peaks ενώ πρωταγωνιστούν και ηθοποιοί της σειράς.
Gio, Armani, 1992
Ξεκινά με σεκάνς που θυμίζει έντονα ιταλικό ρεαλισμό και κάπου στα μισά μεταφερόμαστε σε Κουβανέζικο κλαμπ. Η πρωταγωνίστρια, της οποίας οι χορευτικές ικανότητες μάλλον δεν μας πείθουν, θυμίζει έντονα την Ιζαμπέλα Ροσελίνι.
Τσιγάρα Parisienne, 1999
Ψάρια, βροχή, φωτιά και δύο άντρες, ό,τι πρέπει δηλαδή για να αγοράσει κανείς τσιγάρα.
Playstation 3, 2007
Aσπρόμαυρος, αφαιρετικός σουρεαλισμός με μια δόση από εφιάλτη.
Christian Louboutin, 2014
Η πιο πρόσφατη διαφήμιση του Lynch για το βερνίκι νυχιών του Christian Louboutin, χρησιμοποίει τα εμβληματικά πλέον τακούνια του Louboutin ως σύμβολο. Το τακούνι γίνεται στιλέτο και μετά μεταμορφώνεται σε μπουκάλι βερνικιού νυχιών- κόκκινο φυσικά όπως οι σόλες των παπουτσιών του Christian Louboutin.