ΕΙΔΗΣΕΙΣ
20/04/2016 08:53 EEST | Updated 20/04/2016 12:52 EEST

Tourismart: Η εφαρμογή που επιτρέπει στους ξενοδόχους να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μέσα από ένα smartphone

cosmote

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης και αναβάθμισης του τουρισμού της Ελλάδας, δημιουργήθηκε και διατίθεται στην ξενοδοχειακή αγορά η εφαρμογή Tourismart. Συγκεκριμένα, η εφαρμογή επιτρέπει στους ξενοδόχους να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εντός των χώρων του ξενοδοχείου μέσα από τα smartphone των επισκεπτών τους ή την Android TV των δωματίων τους.

Με την χρήση της οι επισκέπτες έχουν δυνατότητα, μεταξύ άλλων, για room service, κράτηση στο εστιατόριο του ξενοδοχείου ή σε άλλες εγκαταστάσεις1. του, όπως επίσης μπορούν να δουν διαθέσιμες προσφορές, να στείλουν προσωπικά αιτήματα και να έχουν πρόσβαση στον τοπικό τουριστικό οδηγό.

Η διαχείριση των αιτημάτων γίνεται από το προσωπικό του ξενοδοχείου μέσω tablet, με σκοπό να αυξηθεί η ικανοποίηση των επισκεπτών του. Έτσι, από την πλευρά τους τα ξενοδοχεία επιτυγχάνουν να προβάλουν τις εγκαταστάσεις τους με ένα διαδραστικό τρόπο επενδύοντας στην θετική εικόνα και την αφοσίωση των επισκεπτών τους, παρέχουν υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση και παράλληλα έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν τα έσοδά τους.

Το Tourismart, που προσφέρεται από την COSMOTE σε συνεργασία με την εταιρεία SimpleApps, είναι διαθέσιμο για Androids και iOS συσκευές. Να σημειωθεί ότι είναι η νικήτρια λύση του διαγωνισμού Business IT Excellence της COSMOTE που είχε στόχο την ανάδειξη των καλύτερων Internet of Things εφαρμογών για επιχειρήσεις.

Με την υπηρεσία τo προσωπικό του ξενοδοχείου –αποκτά πρόσβαση σε:


  • Real-time επικοινωνία με τους επισκέπτες του

Άμεση και σε πραγματικό χρόνο επικοινωνία μεταξύ των επισκεπτών και του προσωπικού του ξενοδοχείου. Η εφαρμογή προσφέρει άμεση και σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες οποιαδήποτε στιγμή, ενώ το προσωπικό του ξενοδοχείου έρχεται σε επαφή μαζί τους και διαχειρίζεται τα αιτήματά τους με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Έτσι, μπορεί π.χ. ένας επισκέπτης να κάνει κράτηση στο εστιατόριο, ή στο spa του ξενοδοχείου, ή σε κάποια αθλητική δραστηριότητα εντός των χώρων του εύκολα και άμεσα.


  • Σύστημα διαχείρισης αιτημάτων

Επιτρέπει τη λήψη και διαχείριση αιτημάτων προς το ξενοδοχείο. Το ξενοδοχείο μπορεί να λαμβάνει τα αιτήματα, τις παραγγελίες και τις κρατήσεις των επισκεπτών του, να παρακολουθεί εσωτερικές διαδικασίες, να επικοινωνεί με τους επισκέπτες, να ενημερώνεται για τις τελευταίες αλλαγές και να αποκτά πρόσβαση σε στατιστικά για τις υπηρεσίες του. Και όλα αυτά μέσα από ένα σημείο: το tablet.


  • Προφίλ επισκεπτών

Καθώς οι επισκέπτες κάνουν χρήση της εφαρμογής, το προσωπικό του ξενοδοχείου αποκτά πρόσβαση σε στοιχεία αναφορικά με τις επιθυμίες τους, τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν, τις στιγμές που προβαίνουν σε αγορές προσφορών, αλλά και τον τρόπο που ξοδεύουν τα χρήματά τους κατά τη διάρκεια διαμονής τους.


  • Reputation Management

Εδώ η εφαρμογή παρακολουθεί τις εντυπώσεις των επισκεπτών και λαμβάνει κριτικές κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί το ξενοδοχείο να διαχειριστεί εγκαίρως δυσάρεστες καταστάσεις, να αυξήσει τον δείκτη ικανοποίησης και να λάβει θετικά σχόλια για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του.


  • Αποστολή Ειδοποιήσεων

Το προσωπικό του ξενοδοχείου έχει τη δυνατότητα να προγραμματίσει και να στείλει μηνύματα στα smartphone και smartwatch των επισκεπτών αναφορικά με εκπτώσεις, νέα και δραστηριότητες που μπορούν να αξιοποιήσουν εντός του ξενοδοχείου. Με την εγκατάσταση beacon μπορούν να σταλούν αυτόματα μηνύματα με βάση την ακριβή θέση του επισκέπτη στο χώρο.


  • Τροποποίηση εικαστικού

Μπορεί να επιλεγεί είτε ο προ-εγκατεστημένος σχεδιασμός της εφαρμογής, είτε η δυνατότητα αλλαγής του αναφορικά με τα χρώματα και τις εικόνες, ώστε να ταιριάζει με την ταυτότητα του ξενοδοχείου. Πρόκειται για απλή, κομψή και εύχρηστη αισθητική, με περιεχόμενο που εντυπωσιάζει.


Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Sponsored Post